![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.ironmaiden.com/ironmaiden...ews_030303.asp
Ik baal best wel, want ik heb ze nog nooit live gezien. Ik heb überhaupt nog nooit een band live gezien. Het leek me dan ook tof als ik dit jaar er wel naartoe zou kunnen, maar ze spelen helaas op een festival. En ik wil liever niet naar een festival aangezien dat vrij duur is, vaak meerdere dagen kan duren, er een hele zooi bands kunnen zijn die ik niks vindt, en het me veel te druk is. Plus dat ik dan in mijn eendje zou moeten(of Pholon moet zin hebben). Daarom baal ik dus best wel. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en meerdere dagen is toch juist meerdere dagen het naar je zin hebben? of zie ik dat nou verkeerd.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach, heel misschien dat ik dit jaar ga, als ik dan vrij van me werk kan krijgen ofzo. Was een tijd geleden wel met een vriend van me van plan om naar Iced Earth te gaan, maar we hebben te lang gewachtmet bestellen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga maiden dit jaar lekker zien op waldrock en graspop en het boeit me geen kont dat het op een festival is...festivals heerschen en dan alleen al om de sfeer en oh ja...maiden komt dus op waldrock en dat is een festival van een dag.....dussuh je kan er best heen..wordt wel flink sparen, maar maiden heerst en ik heb er nu alvast zin in. Nou laterz he allemaal..kuzzz Natalie
|
Mwah, waldrock is 40 euro... maiden live in een zaal zal ook wel rond de 20 a 30 euro zijn dus dat valt wel mee. Bovendien komt op waldrock ook stratovarius (wat je als power metal fan vast ook wel waardeerd)
maaruh ![]() ![]()
||
Citaat:
eh strato 2 keer dit jaar ![]() ![]()
|
|