Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 16:35
gewoon ik
gewoon ik is offline
Ik heb m'n haar een aantal dagen geleden gekleurd met een kleurspoeling. Eerst de kleur warmroodbruin en daarna een tint donkerder. Het is alleen niet zo geworden als ik wilde. De kleuring is een beetje rood uitgeslagen. De kleuring zou er eigenlijk na 6-8 keer wassen uitzijn. Nu zegt een vriend van mij dat het heel goed zou kunnen dat het veel langer duurt voordat het eruit gaat. En dat je altijd blijft zien dat je het gekleurd hebt (totdat het uitggegroeid is). Weet iemand of dit waar is? Of heeft iemand een ervaring met deze kleuring (Guhl living colors)? Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2003, 16:42
Secreet
Secreet is offline
wat voor een haarkleur heb je van jezelf?

Want op blon/licht haar blijft het altijd iets langer zitten dan donker haar, ik heb het zelf ook gebruikt, na zo'n 10x wassen was het er wel uit.

maar als je er 2 over elkaar hebt gedaan kan het nog wel iets langer duren....
Oud 03-03-2003, 16:49
gewoon ik
gewoon ik is offline
Citaat:
Secreet schreef:
wat voor een haarkleur heb je van jezelf?

Want op blon/licht haar blijft het altijd iets langer zitten dan donker haar, ik heb het zelf ook gebruikt, na zo'n 10x wassen was het er wel uit.

maar als je er 2 over elkaar hebt gedaan kan het nog wel iets langer duren....
Ik heb zelf blond/donker blond haar. Maar het gaat er op een gegeven moment wel helemaal uit? Het is niet zo dat er een restje over blijft op je haar dat er uit moet groeien?? Want ik wil het hierna namelijk blonderen met blond spray.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 16:57
rodina
rodina is offline
als je het er snel uit wilt hebben; Anti roosshampoo.
Oud 03-03-2003, 17:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
gewoon ik schreef:
Het is niet zo dat er een restje over blijft op je haar dat er uit moet groeien?? Want ik wil het hierna namelijk blonderen met blond spray.
Ik kreeg het niet helemaal uitgewassen.. Bleef altijd een rode gloed over me haar heen liggen....

Dus....

Blond haat verven is altijd riskanter dan donker haar
Oud 03-03-2003, 18:43
rodina
rodina is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ik kreeg het niet helemaal uitgewassen.. Bleef altijd een rode gloed over me haar heen liggen....

Dus....

Blond haat verven is altijd riskanter dan donker haar
Ja idd, kans op verkleuren is zooo veel groter, zeker met zicht op de zomer. Lekker in het chloor etc
Oud 03-03-2003, 19:01
Die Happy
Die Happy is offline
als ik het goed begrijp heb je het dus twee keer over elkaar gekleurd? dan heb je kans dat het helemaal moet uitgroeien en dat je er inderdaad altijd wat van blijft zien, maar dat het wel lichter wordt (ervaring )
Oud 03-03-2003, 19:14
gewoon ik
gewoon ik is offline
Citaat:
Die Happy schreef:
als ik het goed begrijp heb je het dus twee keer over elkaar gekleurd? dan heb je kans dat het helemaal moet uitgroeien en dat je er inderdaad altijd wat van blijft zien, maar dat het wel lichter wordt (ervaring )
Ow nee he Als dat zo is ga ik echt janken Njah, ik heb het net een stuk of 4 keer gewassen en er kwam wel heel veel kleur uit.. Ik ga echt hopen dat het er snel uit is hoor. Iig bedankt...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:15
S
S is offline
Het blijft voorlopig nog wel ff zitten...

Ik heb donkerrood een keer voor de fun erin gedaan, voor een schoolfeest. Dat kreeg ik dus ook niet eruit binnen 2 weken...

Na een kapperbeurt knippen zag je het bijna niet meer.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:15
gewoon ik
gewoon ik is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ja idd, kans op verkleuren is zooo veel groter, zeker met zicht op de zomer. Lekker in het chloor etc
Jah, maar ik wil het ook pas blonderen als deze kleur eruit is. Dat is vorige keer ook goed gegaan Dus ik denk nu ook wel. Alleen moet ik dus nog even wachten voor deze kleur eruit is..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:17
rodina
rodina is offline
Citaat:
gewoon ik schreef:
Jah, maar ik wil het ook pas blonderen als deze kleur eruit is. Dat is vorige keer ook goed gegaan Dus ik denk nu ook wel. Alleen moet ik dus nog even wachten voor deze kleur eruit is..
Te veel verf is slecht voor je haar hoor
Oud 03-03-2003, 19:23
Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
gewoon ik schreef:
Ow nee he Als dat zo is ga ik echt janken Njah, ik heb het net een stuk of 4 keer gewassen en er kwam wel heel veel kleur uit.. Ik ga echt hopen dat het er snel uit is hoor. Iig bedankt...
anti roos shampo help wel trouwens dan gaat ut er sneller uit...maar bij mij moest het er toen helemaal uitgroeien (maar daar hak geen zin in dus ik heb het nu gewoon geverft)
Oud 03-03-2003, 19:37
gewoon ik
gewoon ik is offline
Citaat:
rodina schreef:
Te veel verf is slecht voor je haar hoor
Ik weet het.. maar jah, een lelijke haarkleur is slecht voor m'n ego Nee maar je hebt wel gelijk, ik zie wel even wat ik doe
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:59
Lott
Lott is offline
Ik heb ook blond haar en heb er een keer zwart achtig iets in gegooid dat er na 8 keer wassen uit zou zijn, nou mooi niet, ja het zwart was er wel uit, maar de groene gloed ging niet meer weg. Bah.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:12
Landslide
Landslide is offline
Best wel raar eigenlijk, uit ervaring halveer (op z'n minst) ik altijd het aantal wasbeurten, ze zeggen altijd dat het er 6-8 wasbeurten in blijft zitten, maar dan hecht het bij mij vaak helemaal niet, Of het is er na 1/2 beurten al uit..
En ik ben nog blond ook
Oud 06-03-2003, 17:42
sinsere
sinsere is offline
Het ligt aan de hoeveelheid vanne .. sjit, ik kan ff niet op de naam komen, van een bepaalde stof die erin zit. Hoe meer er daarvan inzit, hoe langer het blijft zitten.

Ik heb mijn haar ook een keer "gespoeld" en dat is er na een jaar nog steeds niet uitgegroeid. Beetje jammer.
Ik begin er daarom ook echt niet meer aan. En bovendien vertelde de kapper dat er van spoeling ook altijd resten in de pigmenten van je haar blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:30
m@rie
m@rie is offline
ik zou er ff mee naar de kapper gaan. Misschien kunnen zij een advies geven.
Het is trouwens wel duur om je haar bij de kapper te laten verven.
Voor een spoeling (die er na een paar weken uit gaat) betaal je (als je lang haar hebt) ongeveer 28 euro
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten