Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons is het ongeveer gelijk verdeeld... Mijn vriend vraagt bijv. dingen als:
-wat voel je nou als je ongesteld ben? -heb je dan veel buikpijn? En verder wil hij of kijken hoe ik een tampon er bijv uithaal en een nieuwe erin prop of hij wil zelf aan het touwtje trekken ![]() Ach ja we zijn een raar stel..... Ik kijk vaak hoe hij plast enzo..... of vraag ik of ik z'n lul vast mag houden als hij gaat plassen ![]() Je moet wat als je zelf niet zo'n aanhangsel heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ja, dat heb ik nou ook. ik vraag echt van alles aan mijn vriend en hij zou normaal nooit geantwoord hebben, maar hij doet t bij mij wel
![]() ik wil ook bijv. dingen weten over zn exen enzo.. en ook rare dingen zoals jij bijvoorbeeld noemde. denk dat meiden gewoon wat nieuwsgieriger zijn ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Bij ons is het juist meer andersom.. Mijn vriend vraagt telkens dat soort dingen aan mij, wil echt alles weten!! Ook over mn ex enzo en hoe het bij hem was. En dan denk ik.. tsja.. móeten we het daar nou over hebben???! Ook dat verhaal van die tampon komt me erg bekent voor
![]() |
![]() |
|
-waar kijk je nu eerst naar als je een meisje ziet?
totaalbeeld, maar vooral gezicht -kan je wel plassen als je een erectie hebt? tuurlijk, alleen goed richten ![]() -als je gaat plassen, blijft er dan altijd een druppeltje hangen? lang genoeg wachten en eventueel afvegen -laat je echt je kleren kopen door je moeder? ![]() ze is altijd mee, idd. *schaam* -jongentjes onder elkaar, hoe gaat dat nou, gesprekken voeren enzo? Mja, het cliché van de 'sex-geobsedeerde jongens' klopt wel vind ik. -wie vind jij de mooiste bekende vrouw? Anna Kournikova! Ik wilde bij mijn ex ook echt ALLES weten van haar, maar omgekeerd niet. Dat stoorde mij na een tijdje (het stoort mij in het algemeen, als ik neit veel aandacht krijg en mensen niet echt geintereseerd overkomen).
|
![]() |
Volgens mij is het zelfs bewezen dat vrouwen meer vragen stellen dan mannen. (dat zei een leraar bij mij tenminste een keer, die had onderzoek gedaan naar computers die internet gesprekken konden houden... klinkt een beetje vaag, maar k kan het niet zo goed uitleggen)
Ik zou zulke dingen ook wel van m'n vriendje willen weten ja ![]()
|
-waar kijk je nu eerst naar als je een meisje ziet?
naar haar gezicht toch wel, is het belangrijkste! -kan je wel plassen als je een erectie hebt? ehm, jah en die verdwijnt snel genoeg als ik echt moet plassen ![]() -als je gaat plassen, blijft er dan altijd een druppeltje hangen? wat een vragen zeg ![]() -laat je echt je kleren kopen door je moeder? hahaha, over het algemeen niet, maar als ik echt geen tijd heb dan geef ik mijn moeder wel opdracht om die en die kleren voor me te kopen. maar zij is niet degene die bepaald wat ik draag hoor ![]() -jongentjes onder elkaar, hoe gaat dat nou, gesprekken voeren enzo? ehm, gewoon over van alles en nogwat! -wie vind jij de mooiste bekende vrouw?
|
ik wil ook altijd allemaal dingen weten, soms ook van die hele vreemde dingen, maar ik vraag het niet altijd aan mn vriend. ik ken mn vriend nog niet zo heel lang dus ik heb hem nog niet echt heel vreemde vragen gesteld. Ik stel ze wel vaak aan jongens in mn klas
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar bij ons vallen die vragen wel weer mee. Volgens mij is hij degene die meer van die vragen stelt dan ik aan hem. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie is de mol? Verwijderd | 500 | 22-02-2009 22:33 | |
De Kantine |
Kun je ook een topic maken zonder de interpunctie: '?' ? Optima | 23 | 03-09-2004 19:12 | |
Films, TV & Radio |
De Lama's timmeh | 211 | 02-09-2004 17:00 | |
Muziek |
Dick Dale en Los Banditos 25-03 melkweg cottoncandy | 11 | 06-04-2004 15:21 | |
Lifestyle |
Je Echte Leeftijd (doe de test!) Roos | 118 | 27-04-2003 20:30 | |
Liefde & Relatie |
klasgenoot biseksueel of homoseksueel liefschatje | 23 | 19-11-2002 18:47 |