![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Naar aanleiding van Dit Topic. Wanneer is jouw volgende keer? Mijn volgende keer is hopelijk dit weekend! Dan ga ik weer naar mijn vriendje toe, vrijdagavond ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wachten tot je echt zeker bent van elkaar is inderdaad leuk. Als je "het" dan gaat doen, is het zo'n enorme kick. Dan is het meer dan alleen sex. Dan is het...alles.
||
Citaat:
de dingen die ik in andere topics zeg, zijn puur sarcastisch. Ik heb helemaal niet de intensie een grote bke op te zetten hoor! |
![]() |
|
Verwijderd
|
diovai & dark voice: perfecte tussenoplossing = eerst bevriend zijn, elkaar leren kennen, en als het dan een liefdesrelatie wordt ben je al zeker genoeg van elkaar om zonder lang wachten met elkaar naar bed te gaan zonder spijt te krijgen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() *kucht* Ahem. De volgende keer? Hopelijk een beetje snel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: Ik hoop dat het er snel weer van komt, maar aangezien ik nog niet toe ben aan een nieuwe vriendin, zal het nog wel flinke tijd gaan duren ![]() |
![]() |
|
....misschien dit weekend, of iig de eerstvolgende keer dat ik d'r weer zie....en dan ligt het zeg maar nog aan haar
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: geen idee, gewoon wanneer het er weer van komt...zou best vanavond eens kunnen zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind niet dat je zoiets kan plannen, het gebeurd of het gebeurd niet.
Nu is het wel zo dat ik met mijn vriend samenwoon en we elkaar dus altijd zien. Dat is wel anders dan dat je elkaar bv. alleen in het weekend ziet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk wacht-ie op je, wat moet-ie dan doen, je verkrachten? Je mag toch wel hópen dat je vriend(in) met sex wacht tot jullie 't allebei willen... Ik heb bij ex-vriend half jaar gewacht tot hij ook wilde, en vond dat zelf niet per se tof of lief of leuk van mezelf, het was gewoon de enige legale optie... |
![]() |
|
![]() |
Tja, wij lagen drie uur na kennismaking hevig te krikken, dus ik kan nergens over meepraten natuurlijk.
Maar ik zou het vreselijk vinden om tijdens het vrijen voortdurend afgewezen te worden. Zo van alles mag, maar dat niet, want ik hou nog niet genoeg van je en ik weet het nog niet zeker.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
De Kantine |
The Life of Saai #3,14 TopDrop | 500 | 17-08-2008 13:06 | |
Algemene schoolzaken |
enquete voor jongeren. Fantôme | 57 | 19-10-2004 20:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |