Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 13:38
lupus
lupus is offline
Citaat:
Proud schreef:
Ik vind mezelf niet ziek in mijn hoofd. Ik heb nooit gesneden, tenminste... geen diepe wonden enzo. Maar ziek in mijn hoofd? Nee. Ik wil niet in een hokje gestopt worden omdat ik dingen doe die andere mensen niet begrijpen. Als ik ziek in mijn hoofd ben, kom ik daar zelf wel een keer achter. Of niet. Maar ik wil niet dat andere mensen dat voor mij gaan beslissen!
Ik vind mezelf niet ziek in mijn hoofd. Ik heb nooit iemand vermoord, tenminste... het was niet mijn bedoeling enzo. Maar ziek in mijn hoofd? Nee. Ik wil niet in een hokje gestopt worden omdat ik dingen doe die andere mensen niet begrijpen. Als ik ziek in mijn hoofd ben, kom ik daar zelf wel een keer achter. Of niet. Maar ik wil niet dat andere mensen dat voor mij gaan beslissen!

Ik vind het niet ziek hoor, maar helemaal zelf beslis je dat toch niet vind ik. Zelfmutilatie is in zekere mate toch echt een teken dat er iets goed fout gaat en ik raad je dan ook ten zeerste aan hulp te zoeken.
Oud 15-02-2002, 15:59
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
mmmmhhh ten eerste: als je je snijd ben je absoluut niet ziek in je hoofd.

mmhh ik heb wel de neiging gehad om het te doen(in al mn zelfhaat-buien) maar heb het nooit gedurfd...

[Dit bericht is aangepast door Nighttime Bird (16-02-2002).]
Oud 15-02-2002, 20:33
Proud
Proud is offline
Citaat:
lupus schreef:
Ik heb nooit iemand vermoord, tenminste...
Maar waarom vervang jij snijden nou opeens door vermoorden? Volgens mij is dat echt iets anders! En ik zeg ook niet dat snijden goed is, dat er niets aan de hand is, maar ik wil niet dat mensen me ziek noemen omdat ik iets doe wat zij niet begrijpen!

Oud 17-02-2002, 14:22
Anne
Anne is offline
*up*

Hebben we al een conclusie?
Oud 18-02-2002, 17:00
the_conquer
the_conquer is offline
Je kunt niet zeggen of iemand ziek in zijn hoofd is omdat hij snijdt, dat hangt eerder van het waarom af?

en wanneer is iemand dan volgens jouw ziek in zijn hoofd???????
Oud 19-02-2002, 13:44
Saraï_h
Saraï_h is offline
Ik vind dat je dan niet ziek in je hoofd bent Het is gewoon een manier om af te reageren, en de 1 doet dat door z'n longen te beschadigen door te roken, de ander op die manier.
Oud 19-02-2002, 15:04
heaven or tha hell
heaven or tha hell is offline
nee het is niet ziek echt niet, je hebt pijn heel veel pijn die kan je nie meer verwerken al die pijn binnenin je, geestelijk is et dan, je wil de pijn anders beleven omdat je de andere soorten pijn kent en je er genoeg van hebt, dan wil je et lichamelijk dan ga je snijden, ik heb et zelf op zich nooit gedaan, ik durf et ook nie, maar weetje ik wil et zo graag...zo graag, want et doet zo'n pijn, keer op keer, elke keer weer, elk nieuw dag..
ik durf et duz nie maar ik haal men pijn anders weg, nouja weghalen is et nie maar ik voel de pijn anders, ik voel ze met naalden...
Oud 19-02-2002, 20:46
hoeva
hoeva is offline
tis nie siek...
sommige doen ut echt om aand8 te trekke...
ze late ut dan aan iedereen sien en so...
das echt stom...
majah....
Oud 19-02-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
heaven or tha hell schreef:
nee het is niet ziek echt niet, je hebt pijn heel veel pijn die kan je nie meer verwerken al die pijn binnenin je, geestelijk is et dan, je wil de pijn anders beleven omdat je de andere soorten pijn kent en je er genoeg van hebt, dan wil je et lichamelijk dan ga je snijden, ik heb et zelf op zich nooit gedaan, ik durf et ook nie, maar weetje ik wil et zo graag...zo graag, want et doet zo'n pijn, keer op keer, elke keer weer, elk nieuw dag..
ik durf et duz nie maar ik haal men pijn anders weg, nouja weghalen is et nie maar ik voel de pijn anders, ik voel ze met naalden...
Dit vind ik toch allemaal behoorlijk ziek klinken...

Geen enkele gek zal van zichzelf zeggen dat-ie gek is..dat is juist één van de kenmerken van schizofrenie: 'ik ben niet gek, jullie zeggen dat ik gek ben, maar júllie zijn juist gek'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten