Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik in the mood ben zo indie mogelijk: ogen dicht, hoofd in de nek (alsof je naar de sterren kijkt), vaag heen en weer zwaaiend, armen nonchalant pseudo-in-de-lucht (handen nooit hoger dan hoofdhoogte!) en verder zoveel mogelijk bewegen als een grassprietje in de wind. En tappen met beide de voeten op een zeer instabiele manier
![]() En anders aan de bar hangend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hangt heel erg van m'n bui af. Ook van de muziek uiteraard.
Soms sta ik stil naar het gebeuren op het podium te kijken en beweeg een beetje m'n hoofd + voetje mee. En weer een andere keer ben ik aan het springen en duwen rond/in de pit. Oh ja, luchtgitaar/drummen doe ik ook ![]()
Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 22:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nooit in een pit eigelijk, heb nie echt de behoefte om een elleboog van een dronken provinciaal in mn rug gepoert te krijgen, verder trekt de geur van fris jongenszweet me niet erg, maar vooral is het dak meestal naar de band wil luisteren en da kannik nie echt goed in de pit, dansen soms asset lekker swingend s, laatst bij relax toch gedanst joh
![]() ![]() |
![]() |
|
beetje pils, beetje het hoofd meebewegen, beetje meebleren en boven alles: genieten
bij minder concert beetje stilstaan en pils dan maar en me afvragen waarom ik er heen gegaan ben.. en mocht er dan toch even een goed moment komen, dan maar even extra genieten, voor je et weet is dat de laatste keer
|
![]() |
ik vind het nogal triest om de sfeer te gaan vergallen voor anderen. moshen is alleen leuk als het er de muziek en het publiek voor is.. vorige terra gotha was ook behoorlijk lame.. bij drionide stond iedereen een beetje te dansen, gingen een paar tough guys middenin ineens een pit bouwen..
![]() maar als mensen aan het moshen zijn moet je ze niet expres gaan treiteren, ga dan gewoon een stukje er vandaan staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
juistem....ik beweeg gewoon niet bij een concert ik beweeg me hoofd en verder doe ik eigenlijks niet zoveel maar ik ben het wel weer van plan, heb een keer een schop in me hoofd gekregen bij een optreden en toen was het voor mij meteen over maar ik ga vast nog wel een keer iets weer doen! hoezo een lange zin?? x
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kheb altijd uberdroge keel bij concerten, dus drinken is echt een must... maar goed, smoken is heel relaxed...bij de juiste bands...kben 1 keer bijna out gegaan bij cob...da was echt kut gewoon |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik trouwens geen 2x2 meter (je hoeft de zaak absoluut niet serieus op te vatten)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Muziek |