Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn ouders waren er niet erg op tegen.. Eerst moest het wel apart maar toen na 1,5 maand mocht het van mijn ouders wel op 1 kamer mocht het niet van zijn ouders
![]() Toen we 3 maanden hadden mochten we op 1 kamer slapen..
|
Verwijderd
|
Ik heb nu bijna 2 maanden een vriend en hij mag hier wel slapen, maar dan moet ie in mijn bed en ik bij mn ma of bij mn zusje op de kamer.
En ach, aan de ene kant is het wel balen, want vind t gewoon fijn om naast hem wakker te worden, maar aan de andere kant weet ik zeker dat ik mijn nachtrust krijg ![]() Het komt wel goed ![]() |
![]() |
|
Bij m'n afgelopen vriendje mocht hij na 5 maanden nog niet bij mij op de kamer slapen. Hij mocht hier wel blijven slapen, maar dan op de logeerkamer.
Bij hem thuis sliepen we wel gewoon bij elkaar, maar volgens mij was m'n moeder in de waan dat ik daar ook netjes op de logeerkamer sliep... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mag het ook niet, met EEN vriendin van me, niet eens MIJN vriendin (heb ik ook niet, maar dat terzijde ![]() |
![]() |
|
ik mag niet van mn vader bij mn vriend slapen, mn moeder heeft er geen moeite mee en zijn ouders ook niet. nou ja, een beetje dan omdat t niet van mn vader mag.
dus ik slaap eigenlijk nooit bij m. tenminste niet de hele nacht. vaak val ik in slaap tot een uurtje of 1 en ga ik maar weer naar huis. zo omslachtig allemaal. maar t mag wanneer ik 18 ben. nog ff 7 maanden geduld. toen mn vader nog niet van mn vriend wist heb ik wel vaker bij m geslapen. gewoon gezegd dat ik bij een vriendin bleef slapen. ![]()
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap dat nooit van ouders. Echt, ik kan het gewoon niet begrijpen. Gewoon omdat een jongen en een meisje samen bepalen wanneer ze nou wel of niet sex gaan hebben...en als ze het willen doen ze het net zo goed overdag, als slapen niet mag. Dat weten ouders ergens ook wel, maar toch doen ze moeilijk...soms lijkt het net alsof ze zo doen om te pesten ofzo.
Nou ja, je moet gewoon afwachten..het is misschien beter om eerst een tijdje wat met haar te hebben, voordat jullie bij elkaar gaan slapen. Anders komt het voor jullie ouders over alsof het toch nog elk moment uit kan gaan en dat jullie dan weer bij de volgende in bed duiken ofzo.. Maar ik vind dat ouders over zoiets niet moeilijk moeten doen als ze merken dat het echt serieus is en dat jullie anders ook wel sex hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus wie denkt er dan aan sex...juist ja...m'n moeder.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iets denken is ook nog iets anders dan iets doen.. En soms wil de 1 wel en de ander niet, blabla |
![]() |
|
Met mn ex waren er veel problemen. Mijn moeder had mij in het begin zo'n gezinspak condooms gegeven, 'voor het geval er wat zou gebeuren'. Dus op een gegeven moment hadden wij daar gebruik van gemaakt. Na een paar maanden bleef hij bij mij slapen, in het weekend zou ik naar hem toe gaan en ook blijven slapen (dat was met kerst). Maar toen hij naar huis was mocht ik opeens absoluut niet meer naar hem toe, helemaal niet. Ik pissig op ouders, vriendje pissig op ouders en mij (die had ook geen begrip voor mijn situatie
![]() ![]() Met mijn huidige vriendje is het ook wel een beetje vreemd, want zijn ouders zijn er heel erg tegen (sex, en samenwonen voor het huwelijk enzo) en ze zijn bovendien gelovig. Ik had al een keer of zes in zijn bed geslapen en hij bij mij, toen zijn moeder tegen hem zei dat we toch maar apart moesten slapen.. Hij een beetje van ja-geknikt, maar ondertussen gewoon samen geslapen. We waren toen zelfs al een keer naar een hotel geweest! Zijn ouders doen nu net of we apart slapen, maar volgens mij weten ze dondersgoed dat we samen slapen! Mijn vader is er volgens mij ook nog steeds tegen (hij was degene die bij mn ex moeilijk deed, en mn moeder deed het woord voor hem zeg maar..) maar durft er nu nix van te zeggen. Hij heeft mn moeders steun niet meer iig! Maargoed, beetje ingewikkelde situaties, maar het komt erop neer dat we gewoon samen slapen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij m'n ex-vriend vroegen m'n ouders na een maand of twee of hij niet eens een keer moest blijven slapen, want dat had-ie nog nooit gedaan en het leek hun zo leuk voor ons
![]() Mijn ouders vinden dat 't mijn zaak is of ik sex heb en met wie, zolang alles maar veilig gebeurt en ik er gelukkig bij ben, de ouders van m'n vriend denken er net zo over, en bovendien was hij al eens bij mij blijven slapen voordat we samen waren en sliep-ie ook bij mij in de nacht dat het 'wat werd'... |
![]() |
|
![]() |
Als jullie samen slapen onder hun dak, terwijl ze zelf een kamer verder liggen, worden ze er iets te veel mee geconfronteerd dat hun lieve zoontje/dochtertje geen kind meer is. En je eigen kind associeer je niet graag met sex. Ik denk dat dat het is. Ze weten best dat je het doet, maar het live meemaken bij wijze van spreken, dat gaat te ver, daar voelen ze zich ongemakkelijk bij. Sex, bah. Als het om hun kind gaat.
Hypocriet, inderdaad. Het gaat vanzelf over. De ene ouder heeft er wat langer tijd voor nodig om eraan te wennen dan de ander. Maar blijf het wel ter discussie stellen, anders komt het niet van samen slapen voor het huwelijk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Precies, dus als je ze hoort moet je gewoon keihard roepen dat het niet eerlijk is dat zij wel thuis mogen en jij niet.
|
![]() |
|
Ik mocht in het begin ook niet bij mn vriend slapen. Toen hadden we al een jaar iets ofzo. Mijn ouders en ook die van hem waren er op tegen.
Daarna hebben we een heel gesprek gehad, waarin ik allemaal onwijs zat te huilen enzo. Tot slot zeiden mijn ouders toen dat het mijn eigen keuze was en zijn ouders waren het er toen ook mee eens. Nu zijn ze er allemaal al helemaal aan gewend en slapen we al een jaar bij elkaar, zo om de twee weken ![]() Gewoon een goed gesprek aangaan, lijkt mij t beste. |
![]() |
|
Mijn vriend en ik hebben een jaar gewacht voordat we bij elkaar mochten slapen. En dan nog zei mijn moeder heel naief: slaap je op de logeerkamer of zo, ik dacht dat ze die niet hadden? GRRR nee mam, dan slaap ik dus gewoon bij hem op de kamer. zucht, ouders... maar nu is het volledig geaccepteerd, ik hoorde mijn moeder laatst zelfs tussen neus en lippen door zeggen dat zij en mijn vader altijd in één bed sliepen toen ze net zo oud waren als wij, dus dat valt weer mee.
Maar je bent dus niet de enige van wie de ouders eerst moeilijk doen, wacht maar af, als het eenmaal mag is het des te leuker... Ik vind het trouwens net als jij ook belachelijk dat ouders meteen denken dat je seks gaat hebben, terwijl het alleen al zo fijn is als je gewoon tegen elkaar aan kan liggen, en samen kunt slapen.
|
hmmm ik begrijp de ouders opzich wel, ze hebben gewoon het beste met hun kinderen voor. wij vinden dat we al heel wat weten, maar onze ouders kijken daar natuurlijk heel anders tegenaan
![]() ikke mocht na bijna 7 maanden met m'n vriendin slapen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo kan het dus ook. Gewoon volhouden en blijven zeuren, dan willen ze vanzelf een keer van je gezeur af zijn... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij nou opdringerig of ligt het aanmij? devilcat | 101 | 10-10-2004 22:05 | |
Films, TV & Radio |
Vraagje over oude tekefilmserie Schrik Barend | 85 | 13-12-2003 11:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
slapen Juliah | 12 | 01-02-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Verhalen & Gedichten |
m'n eerste verhaal naar aanleiding van een opdracht op school: ekki | 10 | 22-02-2002 16:24 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |