| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Woeii
Nieuwe schoenen, zwarte Emerica model Templeton2 (http://www.emericaskate.com/shoes/templeton2/) & Rood shirtje van Spitfire 3 basic topjes van H&M (2 zwart, 1 groen/blauw)
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Een truitje van Koekie Monster, blauw...Je had ze ook rood en paars, voor 24 euro...Bij de winkel aan de overkant alleen rood en blauw...Weer mooi 4 euro bespaart... (24,- of 19,95...19,95 dusss...
)Was trouwens bij Purple Haze (die van 24) en Joey's (die van 29,95 dus) in Breda...Heb er maar eentje gekoct hoor! |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
- Zwart krijtstreep pak bestaande uit een broek met persvouw en een getailleerd colbertje, met een heel dun krijtstreepje dus, een soort stippellijntje eigenlijk.
- Witte dunne broek met vrij wijde pijpen - Witte trui met zo'n col die je moet omslaan, zodat het een boothals wordt (hmm duidelijk )- Wit getailleerd colbertje, iets sportiever voor op de spijkerbroek ofzo. Eindelijk weer eens gewinkeld, dat was weer veel te lang geleden
|
|
||
|
Citaat:
in de womens secret... ik weet niet of die er in nederland zijn... wellicht in rotterdamvolgens mij een of andere engelse keten, maar serieus ik was op vakantie en op elke hoek van elke straat lag een onderbroek te schreeuwen: 'KOOP ME!!' nou ja... toen moest ik wel
|
|
|
|
whaaaaa ik heb vandaag nog veel cadeautjes gekregen...
was maandag jarig en vierde vandaag verder mijn verjaardag. - een dvd-speler!!!!!!! van me vriendje - een lievig roze fluffy-zwart lak tasje van me beste vriendin - een groot bestekset voor mijn uitset - lampjes in de vorm van bloemetjes - tja en nog een paar cadeautjes heb ook nog - de dvd van Lord of The Rings - fellowship gekregen, want die had mijn vriendje dubbel - een mooie zwarte winterjas met pluche/bonte stukken afgezet van mijn beste vriendin, omdat ze gaat verhuizen naar London en hij niet mee kan- de dvd Big Lebowski (he Vincent ik heb hem nu op dvd!!!! )en ik heb nog - FLUORIZEREND ROZE FLUFFY stof gekocht!!! om een lak/fluffy kort rokje en beenwarmers te maken voor Gotham en de Elf Fantasy Fair.. - ennuh elf/vlindervleugeltjes voor Gotham/Elf Fantasy Fair
![]() |
|
|