Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ze zijn vast allemaal wel eens genoemd, maar ik reageer toch maar een keer!
![]() * Same Shit, Different Day * Voer geen oorlog, voer eendjes * Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen * The only thing I know is that I don't know anything * I hate everybody... you're next! * De mens kan niet veel geven, behalve een voorbeeld * Aan het einde van mijn geld houd ik altijd een stuk maand over * One day I'll fly away... * I follow the night, can't stand the light. When will I begin to live again? (Moulin Rouge) Oh, ik had al een keer gereageerd zie ik! ![]() ------------------ * * * Recht op liefde, Recht op vriendschap, Recht op leven * * * Liefs voor Marleen * * * 20 november 2001: You are my Star in Heaven * * * [Dit bericht is aangepast door Anneee (18-12-2001).]
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() LOL @ "Voer geen oorlog, voer eendjes" heeh, lieefff ![]() Ok hier ff een van mij... Don't underestimate the power of stupid people in large groups.. Barry, why don't you play an A for steve? (Fuck this shit. What's got into him? He can't take criticism. Well great, there goes the band ..) (lagwagon natuurlijk ![]() ..can't change the world by blaming men, can't change the world by hating man..(NOFX - kill all the rockstars) I'd tried to sniff coke once, but the icecubes got stuck in my nose. In het begin was d'r helemaal niets. Dat explodeerde. If idiots could fly, this place would be an airport. There's a difference between living and being alive.. etc etc etc... [Dit bericht is aangepast door Undeclinable (20-12-2001).]
|
![]() |
mijn citaat en wens (overigens net beeindigd)
I always heart, I could get hurt. I knew that from the start. break my face, my back, my arms, my leg. but please don't break my heart... (k's choise. my heart...) janneke, it's gonna be a damn lonely x-mas whitout you. *tears*
||
Citaat:
![]() *snapt 'm eindelijk; ik dacht tot voor kort dat met HP, HP de Tijd bedoeld werd* ![]()
|
![]() |
* Can you feel the pain I hide? I laugh out loud but cry inside.
* You don't know what you got till it's gone * Leven is iets wat je moet doen als je niet kunt slapen. * When I die I go to heaven, cause life is hell! xxx
|
![]() |
De zekerste manier om bedrogen te worden, is zich voor slimmer te houden dan de anderen.
Wij kennen het leven niet; hoe kunnen wij de dood dan kennen? Wie de mensen kent heeft verstand; wie zichzelf kent, is verlicht Wie anderen overwint is sterk; wie zichzelf overwint is machtig
|
Verwijderd
|
De vraag der vragen:
Biertje? Voor mensen die quotes leuk vinden... moet je eens op www.download.com zoeken op quotation library.... daar staat een programma met bijna alle beroemde uitspraken ooit gedaan... als het er niet meer staat moet je het zeggen dan wil ik het eventueel wel online zetten (is gewoon freeware) |
![]() |
|
goed ik heb er weer eens een paar gevonden:
citeer anderen alleen om beter uit te drukken wat u zelf wilt zeggen slimme mensen zijn dom als ze denken dat je met slimheid gelukkig kunt worden in een oneerlijke strijd is ridderlijkheid overbodig (william shakespeare) een eervolle dood is te verkieen boven een schandelijk leven (tacitus) het meest welkom zijn die geschenken die hun waarde ontlenen aan de persoon van de gever. (ovidius) wie tegen een gast niet vriendelijk is, zal er nooit één hebben dit waren ze weer; heb zu uit een hertog-jan agenda gehaald ![]() ![]() ik ben verslaafd aan citaten en wijze woorden.... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Favoriete quotes Verwijderd | 108 | 04-08-2008 22:32 | |
Verhalen & Gedichten |
favoriete citaten SiemdeCyper | 56 | 30-05-2005 17:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Citaten uit een heilige boek Inside Outsider | 38 | 10-11-2004 11:18 | |