Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
stel je eens voor dat beethoven op zijn muziekstukken leuke danspasjes ging doen, zijn haar in een vetkuif deed en met trendy kleding speelde.. muziek gaat om de noten, niet om de zanger
||
Citaat:
Och ja ik snap het niet, maar wie ben ik Mijn sarcasme ontging je geloof ik ook enigzins |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hij mist iets in zijn stem. Tenminste als hij rustige nummers wil zingen. Ik denk dat Jim beter tot zijn recht komt als hij Rock muziek zingt. 't Iets fellere dus. Voor een PunkRock bandje zou hij een goed genoege stem hebben. Maar ik vind ook dat hij zeker niet geweldig zingt. Nee, gaaf mij maar gewoon Hind in mijn bed.
|
![]() |
|
ze kunnen zllebei net zo goed zingen als al dei lui id Top 40....niet dus!!! nou ja..klinkt nie vals ofzo...maar er zit helemaal niks bijzondersin, geen gevoel, helemaal nix!!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
hij kan idd nie zingen en da's erg fout, maaaaaarrrrr.... (en dit is door n vriendin vamme uitgelegd, dussss) ze zoeken een idol, en bij een idool telt bij het publiek dat ze nu proberen te bereiken vooral het uiterlijk, het image, en daarna het talent.
Maar die opmerking van hem zelf: "ik heb een heel veelzijdige stem" klopt idd echt nie. Verkouden...? RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT. |
![]() |
|
Jim kan niet zingen neen..
veel mensen kijken wel naar zijn uiterlijk, maar je moet ook naar zijn stem luisteren. Als je alleen naar zijn uiterlijk kijkt, kan hij net zo goed fotomodel worden ofzo inplaats van zanger!
|
![]() |
iedereen zeikt Jim af... dat snappik niet helemaal. Luister dan!!!!!!! Hij heeft juist een apparte lage stem, en daarom denkt iedereen meteen: hij zingt monotoom. maar das dus echt niet zo... luister dan...... Hij heeft echt een gave stem. Niet zo'n chliche heldere stem, die de rest van de idols kandidaten hadden (tenminste, van de laatste 10
![]() ik geloof niet dat er veel mensen zijn die zo mooi en apart kunnen zingen als Jim.... maar ik blijf Dewi fan heur!
||
Citaat:
![]() Verder mogen ze Jim van mij wel ophangen : l
|
![]() |
En volgens mij zou een concert van Jim erg saaaai zijn. Die Jamai die maakt er tenminste een feessie van. weet het publiek op te zwepen. En ik vind helemaal niet dat Jamai er zooo verkeerd uit ziet. Komt alleen omdat ie Jim naast zich heeft staan en iedereen voor Jim valt...
Ik ben dus nog steeds helemaal voor JAMAI! tot hier mijn promotiepraatje... |
![]() |
|
Jamai verdient het veel meer om te winnen omdat ie echt kan zingen. Jim heeft alleen maar een horde hysterische 12-13-14 jarigen achter zich aan, en kan niet zingen. Als Jim eruit zou hebben gezien als Jamai had die jury hem er in de toneelronde al uitgekickt.
|
En wat k echt superirritamt vind is al dat gedoe met posters ophangen voor 't raam en hele dag alleen maar lopen ruzien wie nou moet winnen, enz....
I mean...wat is er nou zo bijzonder aan?!?! ![]()
||
Citaat:
Maar we zullen het vanavond zien.. maar ik heb toch liever jim boven mijn bed dan Jamai want als die die bril af zet sorry maar je schrikt je dood! En ja dan kun je nu zeggen het gaat niet om uiterlijk maar tegenwoordig is dat wel zo.. als iemand op een break out poster een pukkel in zijn nek heeft denk ik en ook mijn vriendinnen ieeh.. en alle popsterren op dit moment zijn bijna allemaal alleen maar super mooi dus ja of een jamai daar wel tusen past is dan ook de vraag!! Groetjes jetje.. Jim fan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|