Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 13:08
snoeperke
snoeperke is offline
ik maak me enorme zorgen over mn vriend.de 6maanden dat we samen zijn is hij enorm afgevallen.Hij is nooit echt n 'beer' gweest,maar nu word ik er echt wel bang van.
Hij's bijna 1.80 en zn gewicht schommelt tussen de 58-en de 61 kilo.hij is nog wel gespierd(armen/schouder/buik),maar voor de rest alleen maar vel over been.
Hij eet vrij normaal(wel extreem gezond,niks van chips/snoep etc) en heeft vrij veel last van zn maag en darmen enzo.
Gister was hij weer ziek en heeft weer al zn eten overgegeven,en vanochtend weigerde hij te eten ('geen trek,geen zin')
Hoe ken je dit nu het beste aanpakken en is er hier echt sprake van een probleem?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 13:14
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
je kan met hem praten erover, misschien zit er iets dwars bij hem, of heeft hij gewoon geen trek in eten na het overgeven.
het kan ook met zijn darmen te maken hebben, en anders zou ik maar met hem naar de dokter gaan...

succes
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 14:08
ekki
ekki is offline
psychologie, denk ik...

L&G-->P
Oud 08-03-2003, 18:22
Missy_X
Missy_X is offline
misschien gebruikt hij drugs? coke of xtc? daar krijg je ook geen honger van.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:37
poesiefox
poesiefox is offline
Dokter . Hij is misschien gewoon ziek.

Als dit al zes maanden duurt zou ik me wel zorgen maken ja. Je moet niet wachten tot je echt een uitgemergeld gratenpakhuis bent, anders ben je niet sterk genoeg voor welke behandeling dan ook.
Oud 09-03-2003, 08:39
Verwijderd
Dit had mijn ex.. precies hetzelfde. Resultaat is dat hij er nu uitziet als half de jongen die die was...
Hij dumpte me, daarna ging het niet veel beter. Hij werd zo zat van zn maag en darm problemen dat hij op den duur gewoon dagen niet at. Overgeven in de morgen was regelmaat, en hij deed het zelf ook wel eens (vinger in de keel, of tandeborstel).
At wel chips e.d. Dokter heeft uiteindelijk niets gevonden.. denk dat het mischien ook bij hem iets meer psychish is. Ik zou het wel een probleem noemen ja...
Het klink in elk geval zo wel naar wat ik heb ervaren bij mn ex. Ga es bij de dokter langs voor eerst en als dat niet helpt... probeer es uit te vissen of het mischien iets psychish is?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 09:46
Anne
Anne is offline
Ik weet het ook niet. Ik kan ook geen diagnose stellen, dat kan alleen een arts. Maar probeer in ieder geval toch met hem te praten, ga met hem naar een dokter en als hij niet wil, ga dan alleen om om advies te vragen. Succes!
Oud 09-03-2003, 10:40
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Probeer er met hem over te praten, maar als hij niets kwijt wil, niet pushen.. want dat kan heel vervelend overkomen.
Reageren

Regels voor berichten