![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn eerste keer was afgelopen week na carnaval bij mij in bed met mijn vriend (was op zich best heel erg veel redelijk aangeschoten). Tegen alle verwachtingen in vond ik het echt geweldig
![]()
||
Citaat:
![]() Anyways, ontopic: ik was destijds veels te zat... ![]()
Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 16:05. |
![]() |
|
de eerste keer dat ik gepijpt werd was door mijn ex, helaas had ze er niet zo'n kaas van gegeten en kwam ik dus niet klaar...
met mijn huidige vriendin ging het gelukkig een stuk beter maar die had ook meer ervaring ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Joren..Joren......vriend van je zusje (stond ook alleen maar op je cu2 ![]() 15 issie, ziet eruit als...eh..groot ![]()
||
Citaat:
I'll sit on your face and tell you I love you, too. I love to hear you o-ra-lize, When I'm between your thighs, You blow me awaaay. Sit on my face and let my lips embrace you, I'll sit on your face and then I'll love you tru-ly. Life can be fine if we both sixty-nine, If we sit on our faces In all sorts of places And play...'till we're blown awaaaaaaaaaay. [Sorry, dat moest gewoon even...]
|
![]() |
Blaat!
Zwaar ge-upt topic, is er nog iets aan toe te voegen naast al dat off-topic gespam? Naar mijn idee kan hier gewoon een slotje op! Klote topic is dit zeg... Scared the shit out of me!
|
2 jaar geleden..
was n ramp, had geen id wat ik moes doen fz, dus deed mar wat .. Was blijkbaar wel goed hoorde ik later.. ben n natuurtalent fz? Hoewel me huidige vriend me nu wel beter vin pijpe dan de 1e keer ![]()
||
Citaat:
die gasten gaan dat IRL niet proberen, en als ze dat doen, laat ze dat zelf doen en hang niet de fatsoensrakker uit hier |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoef niet zo graag een pijpbeurt... ik bedoel.. je kan jezelf net zo goed gaan trekken vind ik dan weer.... alsof een meid het fijn vindt om zo'n leuter in haar mond te hebben.. lijkt mij nou niet echt handig.
Ik zou eerder bij haar bezig gaan ![]() Maarja.. dat ben ik.. en ik ben vreemd |
![]() |
||
Citaat:
Tja, hoe moet je het anders vertellen dat je op je 16e nog geen pijpbeurt heb gehad? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jij ongesteld, hij "in the mood" bierkoning | 14 | 06-06-2011 20:21 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
Please, help! PinkyLove | 12 | 22-08-2003 11:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Massale vechtpartij in Tilburg kainie | 194 | 16-08-2003 14:52 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 13:23 |