Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() "alles of niets" ??? Ik dacht vroeger ook wel eens zo .. zo van "nu ga ik dit doen en als dat niet werkt dan krijgt iedereen de tering maar en stop ik ermee" .. misschien praat hij dat zichzelf enkel aan? Verder weet ik niet echt hoe ik je kan helpen :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar wil ie niets van weten.. Kan toch niet rustig afwachten zonder ook maar iets te ondernemen? Maar mensen inlichten bv is uit de boze zeker? Zelfs nog nooit v gehoord.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Maybe a nice way to die, in me eentje door me eigen toedoen, valt een ander niks te verwijten." Zegt genoeg miss.. Drie maanden geleden durfde ie nog niet in z'n eentje, maar zelfs dat lijkt als sneeuw voor de zon te zijn verdwenen.. bedankt voor de moeite, en sterkte btw |
![]() |
|
![]() |
sindsdien nog niks gehoord..
diep in m'n hart hoop ik dat 't slechts om aandacht vragen gaat, maar ergens weet ik wel beter.. moet gewoon iets doen.. heb de neiging een sms(/belletje) naar z'n beste/enige vriend te sturen of zaterdag op de trein te stappen en plompverloren of evt aangekondigd voor z'n neus te staan.. ![]() Iemand suggesties toevallig? [Dit bericht is aangepast door *** (05-03-2002).] |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Maarre is hij een vriend van je? Dat bedoel ik meer. Want je kunt niet iedereen zo ff helpen. Dat bedoel ik meer. Citaat:
![]() Als je daar de tijd en de moeite voor hebt.. ik heb dat iig momenteel absoluut niet voor een onbekende.. offer jezelf niet teveel op.. ![]() Citaat:
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() but don't say that ![]() ![]() ![]() bij mij speelt 't een aardige factor in m'n humeur, maar kan d'r nog wel bij ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf ben ik ook niet meer zo bereid om mensen keer op keer te helpen, simpelweg omdat je er zo weinig mee bereikt. Bij de meesten is het vaak echt niet meer als aandacht vragen en daardoor uiteindelijk pure tijdverspilling. Je verliest tijd die je voor jezelf nodig hebt, tijd waarin je aan je toekomst en eigen problemen kunt werken .. Naast de pijn in mijn armen is dit ook deels de reden waarom ik helemaal niet meer op MSN/ICQ zit. Gewoon omdat mensen je lastig vallen met onbenulligheden en je amper nog aan belangrijke dingen toekomt. Voordeel van mailen: je reageert zelf wanneer je er zin in hebt ![]() Maar als het je echt niet los laat, lijkt het me wel een sterk plan om gewoon plots voor zijn neus op te dagen en de ernst van de situatie na te gaan en / of anderen op het probleem te wijzen. Nogmaals sterkte ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() kan moeilijk anders, kan toch niet aankomen met: bekijk 't maar, zoek 't zelf maar uit.. ![]() Citaat:
en straks sta ik daar voor de deur, hangt ie heel ergens anders uit ![]() ![]() Citaat:
![]() U2 ![]() mail je binnenkort terug ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik weet dat je je wil afsluiten van mij maar plz vernietig hem eerst in je hoofd.
klinkt hard maar als hij sterft ga jij ook neer als je hem teveel kans geeft. daarnaast is zelfmoord verboden door de wet, dus je kunt hem op laten nemen. licht een hulpinstantie bij hem in de buurt in met niet meer dan dat hij waarschijnlijk de fout in zal gaan. dan lul je niet teveel door, maar misschien red je hem er wel mee (medicijnen hebebn het bij mij voorkomen doordat ze me geestelijk plat legden ![]() als hij dan helemaal nie meer wil praten is er niets verloren want hij luisterd toch niet naar je. enige hoop is de proffessionele kant, die kan hem all1 helpen jij verlengt zijn lijden, maak hem dat maar duidelijk ![]() suc6 iig ik zit vaak genoeg op msn als je hulp nodig heb ![]()
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Zo wil ie niet op zoek naar hulp, omdat z'n ouders er dan achter komen en hij ze daar ook niet nog eens mee op wil zadelen.. (z'n broer heeft zwaardere borderline) Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
maar heb te vroeg gejuicht, gister weer ff ad lijn gehad en zijn weer terug bij af..
hij hecht veel waarde aan vrienden en nu wil 't dat z'n enige en tegelijk beste vriend letterlijk heeft gezegd dat hij niet meer op 1 komt, maar z'n vriendin wat ook nog eens degene is waar hij zo'n jaar een flink gek op is geweest.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
het echte systeem grandmommy | 8 | 21-12-2003 18:54 | |