Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een een beetje strak blousje met de kleuren blauw zwart en en wit en geel, de kleuren lopen heel vaak en ragfijn in elkaar over, beetje in motieven als op zo'n perzies tapijt, en als je aan de stof trekt komen er witte strepen tevoorschijn
blauwe schoenen die zo lang en smal mogleijk zijn, echt heel maf model, bijna kano's een buine broek met licht bruin gelige kronkels er op in ook een heel vaag motief beetje net zo als mijn blousje en ik heb geeeen witte sokken aan, nee hoor bijpassende zwarte sokken, want mijn grijze geitenwolle kniekousen zitten in de was nee dit is geen grapje, dit is seriues dit zijn mijn lievenlings kleren, voor in de winter dan
||
Citaat:
FF ontopic, ben hardstikke beroerd (griepje vrees ik) dus aangezien ik toch niet meer naar school cq. buiten ga vandaag heb ik mijn nachthemd maar weer aangetrokken (moet straks echt ff een tukje doen)
|
donkerrode overseaz broek met felrode dikke stiksels aan de zijkant
een topje met spaghettibandjes van NO WAY met een skatermeisje erop dat heel boos kijkt en haar vlechten vasthoudt (in portugal gekocht) punkyfish string en beha (ja ze bestaan...ik heb ze ook maar gekregen...moet nog maar eens vragen waar die te koop zijn) m'n spikehalsband, en m'n razorblade ketting hele zooi armbandjes felblauwe haarband *zet zonnebril op* zwarte sokken, donkerblauwe adidas. ben ik nou stoer? lol oh en eh ik ruik naar Red van Hugo
||
Citaat:
|
- een lange zwarte rubberen (mattige lak)rok met 4 horizontale kanten randjes verspreid over de hele lengte...
![]() - omadoekje (zwarte driehoekige kanten/gehaakte doek, die ik echt altijd om mijn middel draag) - zwart (sier)korsetje van soort satijn. Achteraan dichtgesnoerd en een kanten onder-/en bovenrandje. - daaroverheen, omdat ik het koud heb: mijn Project Pitchforkvestje. Met rits aan de voorkant en lekkere zakjes
||
Citaat:
Haha best ernstig ![]()
|
|