Advertentie | |
|
![]() |
|
Over het algemeen kan ik best goed tegen kritiek. Ik weet vaak ook zelf wat mijn goede of juist slechtere punten zijn, dus dan komt men niet met iets nieuws en dan interesseert het mij meestal niet zoveel.
Nog niet zo'n lange tijd geleden kon ik niet goed tegen negatieve kritiek van bepaalde mensen, maar ik weet nu dat dat kritiek is dat nergens op is gebaseerd en dat zo'n oordeel meer over hun zegt dan over mij. Misschien trek ik me zelfs te weinig aan van kritiek, want ik denk altijd: "Ik ben wie ik ben en er is niemand die daar wat aan verandert." Volgensmij groeit niet goed tegen kritiek kunnen voort uit onzekerheid. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tegen opbouwende kritiek kan ik (volgens mij) prima, ook als die negatief is. Tegen 'ik vind het dom' of 'ik vind het stom', kan ik absoluut niet. Als je dan iets af wilt kraken, denk er dan over na waarom en zeg dat. Om deze reden denken mensen vaak dat ik er niet tegen kan, maar ik vind dat mensen maar moeite moeten doen om uit te leggen wat ze er dan niet goed aan vinden, kunnen ze dat niet, dan moeten ze hun mond houden. Plus dat de mensen die op die manier negatieve kritiek leveren zelf vaak helemaal niks doen. En nee, dan kan ik er niet tegen. Maar das dus om andere redenen.
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Leonoor (28-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] zonder titel Charlottetje | 25 | 04-05-2004 16:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Drs Smalhout in de Telegraaf Vs Paul de Leeuw Goezz | 31 | 03-10-2002 21:36 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 | |
Psychologie |
Vrij onbelangrijk, dus als je betere dingen te doen hebt, lees het dan niet.. Morphia | 10 | 21-04-2002 13:56 |