Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen, dat die grap niet op de plaats was snap ik ook wel... Maar daar sta je toch veel te ver boven??? Dan laat je toch niet verleiden tot zulke uitspraken??? Het gaat nu niet over de Leeuw maar over Smalhout... Trouwens iemand die even een schnabbel bij doet in de telegraaf als columbnist krijgt bij mij zeker niet veel krediet!
LOSER!
||
![]() |
Citaat:
En wist je dat er 3 rangen zijn, zeg maar? Drs. (iedereen die van uni af komt) Dr. (iedereen met proefschrift) Prof. Dr. (universitaire docenten) Om iemand die Professor Doctor is, Prof. Dr., aan te duiden met Drs. staat dus nógal onbeleefd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Prof. Smalhout gedraagt zich hier zeker als Drs. Smalhout...
Het is een kneus, zielig! En duidelijk iemand die aan grootheidswaan en zelfverheerlijking lijdt aangezien dat hij zijn macht bij de Telegraaf gebruikt tegenover Paul de Leeuw... Sukkel...
|
![]() |
Als je weet dat de gehele familie van de proffesor is uitgemoord in WO2 door dankzij Hitler, is het niet verwonderlijk dat hij geschokt is om de grap van Paul de Leeuw, die ik heel zielig vind. Het is toch belachelijk dat je dit soort, in mijn ogen domme, grappen moet maken?
Ik heb de reactie van Smalhout op televisie gezien en al die beledigingen die jullie hem geven slaan nergens op. Die man zei gewoon rustig dat hij deze grap veel te ver vond gaan, en al helemaal omdat zijn familie is gedood. Hij heeft groot gelijk. Mag je tegenwoordig niet eens je grenzen meer stellen aan humor? Die man is geraakt. beschamend is van de Nederlandse wetenschap????????? Waarom mag een wetenschapper zich niet gekwetst voelen. Ik lees geen telegraaf, en wat voor verhalen daar in staan interesseren mij niet. Maar ik vond de reactie van deze man begrijpelijk en volwassen (op t.v). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het nogal harteloos om te zeggen dat hij het nog niet verwerkt heeft. Wie heeft de oorlog wel verwerkt? Als je hele familie in zo'n vreselijke oorlog wordt omgebracht, mag je daar dan in 2002 niet meer mee zitten> Deze uitspraak vind ik echt onbergrijpelijk, sorry hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vraag me af wat de mensen die kritiek van Smalhout in deze situatie onterecht vinden, vinden van eventueel kritiek dat zou kunnen volgen, mocht een satirisch programma op de Belgische publieke omroep bijv. een foto van An en Eefje (ben de achternaam kwijt) laten veranderen in het gezicht van Marc Dutroux? (En ja, dit is puur een hypothetische situatie.)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kabaret. Wel 'ns gekeken?
||
![]() |
Citaat:
Als ik jouw hele familie vermoord, dan vind jij het humor als over zestig jaar iemand jou filmpjes laat zien van jouw gezicht dat overloopt in het mijne? Ik zou het als een pure, lage aanval beschouwen. Maar wie ben ik... |
![]() |
|
Ik ben iemand die vindt dat men in principe overal grappen over mag maken, maar dit lijkt me eerder een poging iemand te kwetsen dan humor. Ik neem aan dat De Leeuw weet dat Smalhouts familie is omgekomen in WOII, en juist daarom die grap maakt. Dat is IMO een grens die je niet hoort te overtreden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
deze grap is heel bewust gemaakt, en ook al is het 60 jaar gelden toch zijn er grenzen aan humor. En dit ewas niet grappig bedoeld dit was gewoon scoren. zoiets doe ik ook als ik moe ben en er allemaal geen zin meer in heb maar doe je niet publiekelijk beetje laag niveau
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Even voor de duidelijkheid (en dus niet om goed te praten, blijft op zich een smakeloze grap):
1) Uit een reactie van Paul de Leeuw blijkt dat hij zich niet of in ieder geval niet in voldoende mate bewust was van de geschiedenis van de Prof. Dr. en zijn familie. 2) Het was in eerste instantie niet gericht op de persoon in kwestie maar bedoeld als een persiflage van die achterlijke belspelletjes op de commerciele televisie. Blijft natuurlijk een heet hangijzer om iemand te veranderen in Hitler maar uit de reacties op dit topic krijg ik toch de indruk dat de meeste alhier denken dat het in de eerste plaats gericht was op de persoon zelf. En hoeveel van de mensen die hier gereageerd hebben hebben het desbetreffende fragment daadwerkelijk gezien?? |
![]() |
|
|