Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zit nu in 4vwo, met het profiel EM. Ik heb daarbij de keuze vakken Spaans en filosofie. Ik vind het erg leuk om te doen (niet alle vakken natuurlijk, maar ja...verplicht is verplicht...) en het gaat eigenlijk ook best wel goed....
het is wel een aanrader denk ik voor de mensen die nog niet precies weten wat ze willen gaan doen, maar wel met/in het buitenland willen gaan werken.... ik hoop dat ik met de studie uiteindelijk ook kan bereiken wat ik wil, maar dat ziet er wel naar uit....hahaa naja...greetzzz maar weer... wiske |
![]() |
||
Citaat:
C&M=Cultuur en Maatschappij N&T=Natuur en Techniek N&G=Natuur en Gezondheid M&O=Management en Organisatie...dat waren ze wel zo'n beetje dacht ik... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ken 2 jongens die bij jouw zus in de klas hebben gezete, de 1 is een vriend van mark ofzo. oja, ga dan hetzelfde wat mark raix doen (andere mark)..cpu bizz in?
||
![]() |
Citaat:
![]() welke zus, en hoe heetten die jongens ![]() ![]() ![]() maar ik bel morgen (=donderdag) denk ik ff op naar mijn eerste school, het olympus college, om ff te informeren *zenuwachtig, verklaart zichzelf voor gek dat hij er ditmaal zelf voor kiest* (van der naam dat weetik, stom denk/typfoutje) |
![]() |
|
Verwijderd
|
N&T met bio 1 (bio 1 alleen in de 4e)
ik vond het een goeie keus, ik heb al 2 jaar geen vrije deel meer, maar die heb ik toch niet nodig als ik elektrotechniek ga doen. aan de andere kant, misschien was ec1 erbij niet zo'n gek idee geweest, omdat dat in het dagelijks leven misschien wel handig zou kunnen zijn. Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 20:00. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Aanmelden voor bep. topics Verwijderd | 18 | 06-12-2006 03:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bewijs opstanding Jezus Sadok | 250 | 24-09-2005 21:14 | |
Algemene schoolzaken |
Beginnen met een (profiel)-werkstuk Nomen Est Omen | 11 | 05-10-2004 17:48 | |