Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik laat me door niemand die vrijheid afnemen, zelfs niet nu er zulke dingen gebeurt zijn!!
||
![]() |
Citaat:
ik laat me door niemand die vrijheid afnemen, zelfs niet nu er zulke dingen gebeurt zijn!![/QUOTE] Als je in het vervolg in de stad dezelfde assertiviteit aan de dag legt, die je hier gebruikt, zul je waarschijnlijk heel wat minder risico lopen. Sterkte. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet hoe het is, ik ben zelf ook meerdere keren aangerand (hoewel het lang duurde voordat ik dat echt kon zeggen). Dat was wel de hele tijd door dezelfde persoon, maar goed... Bij mij was er ook niet echt sprake van het aan iemand vertellen, dat was al niet meer nodig ![]() Misschien wil je me een keertje mailen, als je wilt: a_loved_one@hotmail.com Of als iemand anders mij wilt mailen met wijze raad... je bent welkom. Love |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-> hoe ziet ze uit (klein / groot .. weerloos / eng)? -> is ze alleen of niet? -> zijn er mensen in de buurt of niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus hoe ik eruit zie telt niet blijkbaar.. wel die andere 2 dingen, maar ook zeker hoe hoog de hormonenspiegel van die sukkels is..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis alleen zo gemakkelijk gezegd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het maakt eigenlijk geen fuck uit, als je niet superlelijk bent en je loopt als meisje zijnde ergens waar weinig mensen in de buurt zijn, helpt weinig meer.. |
![]() |
|
![]() |
ik vinnet echt zwaar kut voor je! maar wel erug goed dat je erover hebt gepraat!
ik zeg nu hetzelfde als de meeste andere, maarja.. eigenlijk had je die klootzakken gewoon aan moeten geven! stelletje hitsige eikels... maar ja ik kan begrijpe dat je dat nie durfde...nou nog veel sterkte..xxx
|
voor een deel mag je blij zijn dat je elke keer bent ontsnapt
maar daar ben je natuurlijk niet veel mee ik kan je wel zeggen dat ik versta wat je voelt en hoe moeilijk het is om er over te praten (ja ook sommige jongens, al zijn het er veel minder, kennen het) als je er over wilt praten je kan me op msn berijken op: the_blackmystery@yahoo.com |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
je denkt toch niet dat ik dan t lef heb om ook maar aan aangifte doen te denken?? bovendien weten mn ouders er ook niet vanaf, en aangifte doen is zo zwaar dat ze onherroepelijk iets hadden gemerkt.. Wat ik niet wil..
||
Citaat:
Waarom wil je niet dat je ouders het weten? Is dat omdat je je schaamt voor wat er is gebeurd? Laat ik je in ieder geval verzekeren dat de schuld bij diegenen ligt die misbruik van jou hebben gemaakt (want dat deden ze in feite) en niet bij jou. Mocht je er behoefte aan hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
||
![]() |
Citaat:
En ik wil niet dat mn ouders t weten omdat ik dan helemaal niet de straat meer op mag s avonds, en omdat ik er zowiezo niet met ze over kan praten..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Verhalen & Gedichten |