Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ligt eraan wie, en aan het moment. Voor zowat iedereen heb ik een masker op en hou ik de leugens in stand.
Er zijn een paar mensen die ik heel veel vertel, sommige weer meer dan anderen. Maar soms vertel ik zelfs hun niks, maar daar heb ik dan m'n redenen voor.... Het hangt ook heel erg af van het moment, hoe ik me dan voel. Soms ben ik redelijk open tegenover anderen, maar meestal (eigelijk zowat altijd, maar bij sommige mensen dus wat minder) vlucht ik voor iedereen.....
|
Irl heb ik het nooit over me problemen!
Celesta moet altijd maar luisteren,maar word er 1 keer naar mij geluisterd?Nopes... Maar ja,maakt mij toch niet uit,ik wil/kan er toch niet met mensen over praten. Zo via het i'net gaat het nog wel,maar irl klap ik dicht. Dan ga ik gauw over op een ander onderwerp.. |
![]() |
|
![]() |
1) iedereen heeft problemen zelfs de meest gelukkige mens. Problemen zijn leuk. Problemen zijn uitdagingen. Iemand die geen problemen heeft / denkt te hebben / ervoor wegloopt creert (onbewust) problemen.
2) hangt ervanaf. Als ik met diegene wil praten over m'n problemen zal ik eerlijk zijn. Het is ook mogelijk dat ik de ene keer met die persoon over problemen wil praten en de volgende keer met een ander. Gelukkig ziet niet iedereen de problemen en evt. de oplossingen hetzelfde en da's prettig.
||
Citaat:
|
![]() |
als het een goeie bekende is zeg ik wel dat het gewoon slecht gaat.Als het echt heel erg is komen alleen m'nerg goeie kenissen dat te weten.
Mensen die ik niet goed ken zullen wel raar opkijken ls je zegt"het gaat ongelooflijk klote met me,heb de hele dag zitten janken"
|
ik verzin altijd de tofste verhalen
![]() zow dus je zit in de eindekzamen klas. Da's altijd wel een leuk jaar...denk je het een beetje te gaan halen dit jaar? mijn eerste reactie zou dan zijn, bedoelt u halen als in het jaar overleven en geen begrafenis te hebben of bedoelt u dat ik mijn diploma ga halen ![]()
|
![]() |
Toen ik problemen had!
Zei ik altijd tegen mijn hartsvriendinnen, de waarheid, soms ook niet. Want als ik dan zeg: het leeft. Dan vragen ze gelijk door wat is er enz. Dus als ik daar geen zin in heb/had zeg ik: gaat wel. tegen ander vrienden/vriendinnen zeg ik gewoon: Goed. Maar je kan beter eerlijk zijn, vind ik. Want je krijgt er soms gezeik mee!! xxxxxxxxxxxxxx-jes
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Vergelijking oplossen met GR Eritreaboy16 | 22 | 17-01-2011 12:58 | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Studeren |
Voor mensen die Journalistiek overwegen Hempo | 1 | 07-02-2007 08:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
Games |
Het grote "Bloodrayne" Topic Phreak | 34 | 15-02-2003 09:53 |