|
|
[QUOTE]barkrukkie schreef op 13-03-2003 @ 14:20:
*up* wie gaat er allemaal (3 dagen)? [/QUOTE IK! wordt mun eerste festival en ik vinnut ssspannund! haha Jammer wel dat Bjork niet komt, ik wil haar nog altijd xtje live zien.. |
||||
|
|
|
Citaat:
loempia addict schreef op 13-03-2003 @ 17:51:
mwah, tis jammer dat ik placebo en manu chao mis. ik ga toch liever naar werchter. ik wilde ook eerst naar PP omdat dat een soort van traditie is ongeveer, maar de line-up van wercher bevalt me heel wat meer dus daar ga ik naar toe |
||||
|
|
|
Citaat:
Escapism schreef op 13-03-2003 @ 18:57:
volgens mij komt placebo ook op werchter..? ik wilde ook eerst naar PP omdat dat een soort van traditie is ongeveer, maar de line-up van wercher bevalt me heel wat meer dus daar ga ik naar toe
|
||||
|
|
|
Citaat:
Daangerous schreef op 13-03-2003 @ 22:49:
is het dan meteen goedkoop dan? het is volgens mij €10 duurder dan vorig jaar, da vinnik ik best veel Vorig jaar was geloof ik iets van 190 gulden nu €95 = 190 + 19 = 209 is wel ongeveer tien euro duurder, maar goed, wat is er niet duurder geworden sinds de euro..? |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-03-2003 @ 19:02:
Line up: Op zaterdag zullen spelen: Liftid, Skin, Placebo, Deftones en Moby. Voor zondag staan gepland: Silkstone, Ozark Henry, The Eighties Matchbox B-line Disaster, Zuco 103, Peter Pan Speedrock, Flogging Molly, Lifehouse, Dandy Warhols, Counting Crows, Anouk en Massive Attack. Op maandag spelen: Danko Jones, Saybia, Beef, Moloko, Sum 41, Cardigans, Audioslave, Röyksopp, Queens Of The Stone Age, Linkin Park, Ilse de Lange, Solomon Burke, Relax, Krezip en als afsluiter Manu Chao. Er zullen nog drie bands aan het programma worden toegevoegd, maar hier wordt nog over onderhandeld. Pinkpop 2003 vindt plaats van 7 t/m 9 juni. De voorverkoop start zaterdag 15 maart. Kaarten kosten 95 euro voor drie dagen, inclusief camping, en 59 euro voor alleen de maandag. EDIT: Liftid speelt idd op zaterdag, en op maandag speelt ook Sum 41. Ik vind de line up voor zaterdag echt kick-ass, maar de rest niet zooo geweldig. ik weet nog niet of ik ga. wel erg cool dat placebo,deftones, moby, lifehouse, massive attack, qotsa en linkin park komen. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
ganralph schreef op 21-11-2002 @ 14:15:
Lowlands heeft een heel andere opzet dan Pinkpop, dus dj's zullen er (hopelijk - omdat het er gewoon niet past) niet komen. |
||||
|
|
|
Citaat:
chardros schreef op 14-03-2003 @ 19:01:
Vind het wel raar. In Nederland zijn de festivals een heel stuk duurder dan bijvoorbeel in Duitsland. Heeft iemand enig idee hoe dat komt? Citaat:
Daangerous schreef op 17-03-2003 @ 14:48:
Met die postkantoren assholes erbij is het ineens €100, die ratten eisen reserveringskosten! schoften |
||||
|
|
|
Citaat:
waaromniet? schreef op 26-03-2003 @ 20:59:
Ik Wil Geld! Ik Wil PinkPop En Werchter Ik Wil Meer Ik Ik Ik. ![]() + dat ik nog vrienden moet hebben die mee willen, want ze vinden zowel pinkpop als werchter niet boeind genoeg.. nou vraag ik je ...
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
sublime schreef op 26-03-2003 @ 23:00:
goh jij ook al?? > heb t zelfde probleem... ![]() + dat ik nog vrienden moet hebben die mee willen, want ze vinden zowel pinkpop als werchter niet boeind genoeg.. nou vraag ik je ... |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| polsbandjes | Verwijderd | Lifestyle | 84 | 12-08-2004 14:39 |
| Plotseling uit... | QT | Liefde & Relatie | 17 | 12-06-2003 19:11 |
| Welke concerten ga ji binnenkort bezoeken? | Black Bird | Muziek | 155 | 18-02-2003 12:16 |
| Festivalbevestigingen en geruchten 2003 | ikleef | Muziek | 60 | 10-01-2003 22:58 |
| gouden tip 2003 (pinkpop) | Jason N | Muziek | 7 | 02-01-2003 12:57 |
| Pinkpop 2003 | duister_meisje | Muziek | 20 | 29-12-2002 18:55 |