Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 14:27
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
's nachts slaap ik wel. moet jij is ook doen. het schijnt goed voor je te zijn, want nu (eigenlijk altijd) kraam je onzin uit.

ooooooEHH!! die ZAt!!!
whahhahahahahahaa

xxxdelal
Oud 10-03-2003, 14:29
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
thugz-angel schreef:
ooooooEHH!! die ZAt!!!
whahhahahahahahaa

xxxdelal
ja ik weet het
Oud 10-03-2003, 14:37
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
ja ik weet het

ja dat had ik wel gedacht

net goed trouwens

xdelal
Oud 10-03-2003, 15:00
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
's nachts slaap ik wel. moet jij is ook doen. het schijnt goed voor je te zijn, want nu (eigenlijk altijd) kraam je onzin uit.
vind je het niet een beetje ego van je, om een ander te verwijten dat 'ie onzin uitkraamt? Terwijl je dat zelf ook doet? Zie mijn reactie op jouw post over 'eigen' landen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:02
Verwijderd
waarom zou je je uberhaubt moeten bemoeien met israel? ze doen daar gewoon wat ze al duizenden jaren doen, nl elkaar afslachten. en het is heus niet zo dat de joden 2000 jaar gelden verhuisd zijn en in 1948 weer terug kwamen, ze hebben er nl. altijd al gewoond, soms met meer, soms met minder. terzijde- Jeruzalem is een heilige stad voor zowel joden- christendom en islam, en dat verklaart ook gelijk de vele oorlogen.

De joden pikten het land ook niet in 1948 in, eerst kochten ze het, tot ze werden aangevallen door allerlei arabische volken ( niet de palestijnen overigens). in de oorlogen die daarop volgden is er uiteraard wel land ingepikt.

En de palestijnen zijn niet weggepest, maar mochten wonen en werken in israel. tot voor kort bliezen ze slechts af en toe een bus op met onschuldige burgers, maar de laatste tijd liep het even de pan uit. de reactie van israel is uiteraard een foutieve en zal zeker geen zoden aan de dijk zetten. maar er zijn al zoveel vredesoverleggen geweest, met hele aardige voorstellen, waaronder verregaande autonomie met onafhankelijkheid in het verschiet mits de aanslagen zouden stoppen. steeds weer zijn die afgewezen door één en dezelfde man, jassar arafat. Een vertegenwoordiger van het palestijnse volk die nooit gekozen is en nooit wat heeft gedaan om aanslagen te voorkomen. en met wie moet je dan overleggen?
de bezetting is, dat mag blijken, een wanhoopsoffensief, er zijn ook bijna geen alternatieven. mijn oplossing zou zijn een muur te bouwen om de palestijnse gebieden en ze volledig te isoleren, maarja, die arabische volken (dus ook de joden) houden zo van moorden hè.
er is ondertussen een onoplosbaar probleem ontstaan, en daarom zeg ik, niet mee bemoeien en laat ze elkaar lekker afmaken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:01
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:
vind je het niet een beetje ego van je, om een ander te verwijten dat 'ie onzin uitkraamt? Terwijl je dat zelf ook doet? Zie mijn reactie op jouw post over 'eigen' landen.
nee
Oud 10-03-2003, 18:46
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 10-03-2003 @ 16:02:
waarom zou je je uberhaubt moeten bemoeien met israel? ze doen daar gewoon wat ze al duizenden jaren doen, nl elkaar afslachten. en het is heus niet zo dat de joden 2000 jaar gelden verhuisd zijn en in 1948 weer terug kwamen, ze hebben er nl. altijd al gewoond, soms met meer, soms met minder. terzijde- Jeruzalem is een heilige stad voor zowel joden- christendom en islam, en dat verklaart ook gelijk de vele oorlogen.

De joden pikten het land ook niet in 1948 in, eerst kochten ze het, tot ze werden aangevallen door allerlei arabische volken ( niet de palestijnen overigens). in de oorlogen die daarop volgden is er uiteraard wel land ingepikt.

En de palestijnen zijn niet weggepest, maar mochten wonen en werken in israel. tot voor kort bliezen ze slechts af en toe een bus op met onschuldige burgers, maar de laatste tijd liep het even de pan uit. de reactie van israel is uiteraard een foutieve en zal zeker geen zoden aan de dijk zetten. maar er zijn al zoveel vredesoverleggen geweest, met hele aardige voorstellen, waaronder verregaande autonomie met onafhankelijkheid in het verschiet mits de aanslagen zouden stoppen. steeds weer zijn die afgewezen door één en dezelfde man, jassar arafat. Een vertegenwoordiger van het palestijnse volk die nooit gekozen is en nooit wat heeft gedaan om aanslagen te voorkomen. en met wie moet je dan overleggen?
de bezetting is, dat mag blijken, een wanhoopsoffensief, er zijn ook bijna geen alternatieven. mijn oplossing zou zijn een muur te bouwen om de palestijnse gebieden en ze volledig te isoleren, maarja, die arabische volken (dus ook de joden) houden zo van moorden hè.
er is ondertussen een onoplosbaar probleem ontstaan, en daarom zeg ik, niet mee bemoeien en laat ze elkaar lekker afmaken.
Dit is allemaal niet waar, de Joden hebben in '48 onder grote druk van Amerika (en in het verlengde de VN) de Britse kolonie palestina gekregen van de Engelsen. Het samenleven met de Palestijnen, die daar toen woonden ging niet helemaal zoals verwacht, en ze begonnen elkaar het leven zuur te maken. Er zijn toen door de VN gebieden aan de palestijnen toegewezen (oa. gaza-strook en w-jordaanoever). De Israeliers hadden het idee dat er in deze gebieden heilige plaatsen lagen en vonden het nodig om er nederzettingen te bouwen en er kolonisten neer te zetten om het gebied zo veel mogelijk Israelisch te laten lijken. De Israeliers hebben een ernorme steun van de VS in de rug en mogen ongestraft VN resoluties schenden doordat de VS bijna alle sancties tegen israel met een veto blokkeert. De oplossing kan alleen komen uit compromissen aan bijde zijden. Maar welke Jood geeft er nou toe aan een Palestijn? En welke palestijn geeft er toe aan een Jood??
Oud 10-03-2003, 18:53
Verwijderd
ehm? welke zat? , sorry dat ik geen lol heb om jou domme opmerkingen, in tegenstelling tot jijzelf, want je vindt jezelf nogal goed lijkt zo..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 18:59
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 10-03-2003 @ 19:53:
ehm? welke zat? , sorry dat ik geen lol heb om jou domme opmerkingen, in tegenstelling tot jijzelf, want je vindt jezelf nogal goed lijkt zo..
ahum......euhh ik begrijp jou ff niet meer, tegen wie heb je dat??

xxdelal
Oud 10-03-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 10-03-2003 @ 19:59:
ahum......euhh ik begrijp jou ff niet meer, tegen wie heb je dat??

xxdelal
wie denk je , dat geval dat zichzelf craig david noemt
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:47
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 10-03-2003 @ 20:12:
wie denk je , dat geval dat zichzelf craig david noemt
hahahaha, ach man, ik kon er wel om lachen eigenlijk, en je moet je er niet zoveel van aantrekken

xxdelal
Oud 10-03-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 10-03-2003 @ 20:47:
hahahaha, ach man, ik kon er wel om lachen eigenlijk, en je moet je er niet zoveel van aantrekken

xxdelal
haha, ik trek me ook niet zoveel van deze opmerking aan, maar het hele geval begint me te irriteren op elk topic
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 11:03
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 10-03-2003 @ 19:46:
Dit is allemaal niet waar, de Joden hebben in '48 onder grote druk van Amerika (en in het verlengde de VN) de Britse kolonie palestina gekregen van de Engelsen. Het samenleven met de Palestijnen, die daar toen woonden ging niet helemaal zoals verwacht, en ze begonnen elkaar het leven zuur te maken. Er zijn toen door de VN gebieden aan de palestijnen toegewezen (oa. gaza-strook en w-jordaanoever). De Israeliers hadden het idee dat er in deze gebieden heilige plaatsen lagen en vonden het nodig om er nederzettingen te bouwen en er kolonisten neer te zetten om het gebied zo veel mogelijk Israelisch te laten lijken. De Israeliers hebben een ernorme steun van de VS in de rug en mogen ongestraft VN resoluties schenden doordat de VS bijna alle sancties tegen israel met een veto blokkeert. De oplossing kan alleen komen uit compromissen aan bijde zijden. Maar welke Jood geeft er nou toe aan een Palestijn? En welke palestijn geeft er toe aan een Jood??
het land is weliswaar in 1948 toegewezen, maar is altijd al bevolkt geweest o.a. met joden, dat was mijn punt.
en een ander punt was dat ze elkaar altijd al het leven hebben zuurgemaakt door de eeuwen heen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 12:54
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 10-03-2003 @ 21:10:
haha, ik trek me ook niet zoveel van deze opmerking aan, maar het hele geval begint me te irriteren op elk topic
vind je het echt ZO irritant dat ik voor vrede ben?
Oud 11-03-2003, 18:37
theone87nl
theone87nl is offline
Citaat:
duyvel schreef op 09-03-2003 @ 03:37:
omdat die joden daar 2000 jaar geleden ook al woonden???

dan moeten we Amerika ook nodig aan de indianen terug geven en nederland aan de Batavieren en Zuid Amerika moet maar weer een Inca rijk worden....
ja eigenlijk wel!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:42
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
theone87nl schreef op 11-03-2003 @ 19:37:
ja eigenlijk wel!
dan maar ook het romeinse, turkse, mongoolse, derde, en het rijk van karel de grote weer herstellen he?
en wat moet je doen aan het probleem dat die rijken elkaar overlappen?
Oud 11-03-2003, 18:46
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
probleem is dat er meer volken zijn dan landen. Bovendien is het een onzin standpunt, maar dat begrijp je zelf ook wel denk ik./..
Oud 11-03-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
CraigDavid schreef op 11-03-2003 @ 13:54:
vind je het echt ZO irritant dat ik voor vrede ben?
Nee, maar omdat je denkt dat je overal verstand van hebt, terwijl je er geen ene fuck van afweet..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:15
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 11-03-2003 @ 19:47:
Nee, maar omdat je denkt dat je overal verstand van hebt, terwijl je er geen ene fuck van afweet..
waar zeg ik dan dat ik veel vanaf weet
en waar weet ik nix vanaf (behalve van dat wapen/vliegtuigen) crap
Oud 11-03-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
CraigDavid schreef op 11-03-2003 @ 20:15:
waar zeg ik dan dat ik veel vanaf weet
en waar weet ik nix vanaf (behalve van dat wapen/vliegtuigen) crap
nou daar geef je al het belangrijkste voorbeeld, je lult maar wat in de rondte over wapens en alles, terwijl je niet eens weet hoe dat werkt, hou dan je kop erover als je er toch niets van weet
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 20:05
mic-hal
mic-hal is offline
Als iedereen Craig David vanaf nu nou is negeert. Dan kan de discussie zónder onzin voortgezet worden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 20:13
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 11-03-2003 @ 20:38:
nou daar geef je al het belangrijkste voorbeeld, je lult maar wat in de rondte over wapens en alles, terwijl je niet eens weet hoe dat werkt, hou dan je kop erover als je er toch niets van weet
ja en jij moet even rustig aan doen, niet zo chagrijnig hey!.
trouwens jij wel dan??
Oud 11-03-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 11-03-2003 @ 21:13:
ja en jij moet even rustig aan doen, niet zo chagrijnig hey!.
trouwens jij wel dan??
ja ik toevallig wel
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:45
Seb4
Seb4 is offline
"Craig David" (rofl) is een van de mindere debaters hier.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:49
Israeli_boy
Israeli_boy is offline
Als jullie je ruzie ff ergens anders voortzetten
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:56
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
danni schreef op 12-03-2003 @ 17:49:
Als jullie je ruzie ff ergens anders voortzetten