Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 20:41
rodina
rodina is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
je kan best je leven lang door huilen en forummen tegelijkertijd hoor, zitten hier genoeg depressieve mensne.
Je avater is mooi

Maarrrr ik kan hier niet weg, die heimwee, die verslaving, het idee dat ik al jullie boeiendheden moet missen

en maart jij bent lievig, so be happie
Oud 23-02-2003, 22:39
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Heee dmtdmt,

de term is:

'chicks who love guns"

En het citaat met eeuwigheidswaarde uit "Jackie Brown:

AK 47.......

When you absolutely, positively, gotta kill every

motherfucker in the room....

Nothing comes between me and my AK...

Als je zoekt op chicks who love guns heb je zelfs filmpjes met schietende meissies in bikini

Lijkt me echt iets voor jou!

Maarre, .33 is geen bestaand kaliber schat...

Er is .32 ACP
.357 Magnum
En .38

En de Desert Eagle schiet met .50 patronen

Als je er echt eentje hebt, is-ie zwaar illegaal voor jou, en dan zou ik dat niet gaan rondbazuinen. En als hij op het verlof van je pa staat, weet hij wel dat jij met je vurige tengels in zijn wapen kluis zit? Als jij betrapt wordt, is hij zijn verlof kwijt!

Zelfde geldt voor S. en zijn Walther P 99. Echt verboden wapens voor een zestienjarige. Ja, ook de CO 2 versie.

Alsjeblieft kinders, stel mij gerust en zeg dat jullie lid zijn en er veilig mee om kunnen gaan.

Testvraagje: wat moet je doen als iemand stop stop stop zegt?

En over die terugslag: een 9 mm terugslag valt idd wel mee, maar het gaat mij om het stabiel houden van het wapen voor je follow through na het schot. En dat lijkt me lastig met zo'n licht wapen. Dan gaat al het voordeel van het beter kunnen richten met een slap meidenarmpje weer verloren.

Ik las trouwens dat er een P 22 bestaat, dat is de .22 variant van de P99. Geen wisselset. Die hebben we wel op de 88. ( we hadden de allerlaatste!)

Adviesje: gebruik ohropax in je oren en ook nog de gewone uitwendige oorbeschermers. Je voelt de klappen dan meer dan je ze hoort, en daardoor ga je echt beter schieten. ( geen schrikreactie, geen anticipatie)
twas me eigen term.

en heb verder geen verstand van pistolen ofzo, heb em meer voor de sier (niet om mee te nemen ofzonaar buiten) maar zitten vette gouden slangen op, ziet er gewoon cool uit.

en je hoeft niet zo fucking pissig te doen, en er zijn 2 soorten desert eagles, 1 .30 nogwat en 1 .50. Toch? Kan het best verkeerd hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:42
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ben niet pissig dmtdmt, eindelijk iemand die ook van guns houdt!

Wij zitten regelmatig voor de TV te dry-firen, om de grip te oefenen. En dan wordt alles weer uit elkaar gehaald en schoongemaakt en opgepoetst en in vette lapjes gewikkeld en in hun kluisje gelegd. En twee keer per week lekker knallen op de baan. Iedere maand het fijne blad Handguns in de bus.
En gek he, dat snapt niemand.

Maar als er een ding ingehamerd word op een vereniging, dan is het wel veiligheid. Dus ik word altijd een beetje ongerust van liefhebbers die wel een speeltje hebben, maar nooit de safety-rules geleerd hebben.
Guns don't kill people, people kill people, zeggen ze altijd.

Dus ik zou zeggen, word lid. Dan krijg je instructie, kun je met de meest gave verenigingswapens schieten, en je ontmoet allerlei gelijkgestemde zielen.

Maar goed, jij blijft er veilig mee binnen.
Nou S. nog, met zijn illegale franse P.99.
Oud 24-02-2003, 12:01
poesiefox
poesiefox is offline
PS Om misverstanden te voorkomen:ik ben erg blij dat wij in Nederland zulke strenge wapenwetgeving hebben.

Tuurlijk, wat er niet is, daar kun je niet mee killen. Zullen we dan ook alle koksmessen verbieden? En de rest van het IJsselmeer droogleggen? Pianosnaren in de ban? Chemische industrie platleggen? Alle flatgebouwen afbreken? Het autoverkeer, wat dacht je daarvan?

Als je iemand wilt doodmaken, zijn er mogelijkheden te over. Heb je echt geen guns voor nodig. Dat bedoelen ze met People kill people.

En nee, een gun is niet de makkelijkste manier. Zuiver richten is moeilijk. Dat is ook meteen de sport.

Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 12:12
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Abercrombie schreef:
Shiiiiiit hee, zit ik hier stuck met een vette diesel bril op m'n kop waar het logo duidelijk op te zien is...

Nee, dan Abercrombie and Fitch das pas hip... hebben ze dat trouwens wel in NL? Zucht, jullie lopen allemaal achter...
Mens. Doe normaal. Ze hebben Abercrombie & Fitch gewoon bij America Today. En er zijn nog genoeg andere Nederlanders die het uit Amerika kennen hoor
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 12:35
substantial
substantial is offline
moet een merk dan hot of not zijn

nou dan hoop ik dat adidas ofso lekker not word, kan ik lekker goedkoper me kleertjes kopen he

wat een onzin eigenlijk.. gaat er toch om of de kleertjes mooi zijn of niet. Stel je voor je ziet een prachtig mooie broek liggen. loopt erheen: "oh laat maar, hijs van puma"

nouja vind het beetje stom imo
Oud 24-02-2003, 12:38
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
rodina schreef:
ik.

Beenwarmers waren een halfjaar geleden leuk. Nu niet meer.
Het leuke is nou net dat jij helemaal niets kunt bepalen
Oud 24-02-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
ik.

Beenwarmers waren een halfjaar geleden leuk. Nu niet meer.
Tuurlijk, als jij het zegt...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 17:12
S
S is offline
Rodina heeft gelijk .
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 17:26
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
S schreef:
Rodina heeft gelijk .
oooow shut it
Oud 24-02-2003, 17:40
poesiefox
poesiefox is offline
Kan ik eigenlijk mijn zorgvuldig bewaarde late eighties relikwieen weer aan?

Vlekkenbroeken, Kamikaze puntlaarsjes met veel ritsen en gespen, kort leren jasje met koperbeslag, zwart fluwelen Tudor-lijfjes, korsetten, gatenpanties, harembrroeken, hondekettingen en prikkelhalsband. Vingerloze handschoentjes heb ik ook nog, en een siouxie t-shirt. De legerkistjes staan ook nog ergens.
Mouwloze kol t-shirtjes, aanvaardbaar? Alles zwart natuurlijk.
Oud 25-02-2003, 17:24
Verwijderd
Ik bepaal zelf wel wat ik in vind.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:36
S
S is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Ik bepaal zelf wel wat ik in vind.
Nee, dat bepalen wij!

Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 23:13
Fleurien
Fleurien is offline
Ralph blijft wel, al wordt het wel een stuk minder.
We zijn er afgelopen seizoen eigenlijk een beetje mee overflowed, de leukigheid is er een beetje af.
Ook Timbs beginnen een beetje passé te raken, al blijven ze natuurlijk een must-have.
Scapa Sports begin je ook steeds meer te zien, vooral bij jongens de polo met groot het Scapa-logo erop.

Je moet natuurlijk dragen wat je zelf wil, maar dit is de tendens die ik de laatste tijd bemerk.
Oud 26-02-2003, 14:29
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
diesel puma all star miss60 gsus enzzz allemaal uit...

denk dat carhartt in komt....en ik hoop het niet want carhartt is vet...

nike word vast ook wel in...

maar vind adidas originals wel vet, maar daar gaat nu ook ieder1 mee lopen omdat t opeens overal te krijgen is, terwijl je t eerder bijna alleen in hele vage winkeltjes kon krijgen...

levi's word denk ik de "opvolger" van diesel...[terwijl t veel ouder is, maar dat bedoel ik dus niet]

indian rose komt ook in, custo niet, want custo kan je niet overal krijgen...is wel super merk trouwens...

gola komt denk ik ook wel in over een tijd.....paul frank weet ik niet...misschien....
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:39
Miss Fat Booty
Citaat:
a new nose schreef:
ok koel dan loop ik niet meer voor lul in mijn carhartt legerbroek en mijn blauwe carhartt baseball jasje.
die broek heb ik ook maar dan in het donkerblauw zonder leger iets
zit rielekst....
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:51
Miss Fat Booty
precies

alleen bij mij valt ie van me reet zonder riem....
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 23:45
Verwijderd
Carhartt is kewl en bij mij egt al 100duizend jaar in, wat een gelul allemaal deze topic

als ik gsus in vind vind ik gsus in en ik vind polo ralph whatever lauren nooit in geweest, tis toch echt maar net wat je zelf mooi vindt, dus mensen koop lekker wat je zelf leuk vindt en koop het niet omdat het opeens in is.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 23:55
poesiefox
poesiefox is offline
Die afgeknipte overalls van ons waar we schietjasjes van maken, die hebben een merkje!

Er staat in: workwear.

Da's mooi, want dan is het aftrekbaar van de belasting!
Oud 01-03-2003, 16:52
A'k.a
A'k.a is offline
Citaat:
jellerd schreef:

als ik gsus in vind vind ik gsus in en ik vind polo ralph whatever lauren nooit in geweest, tis toch echt maar net wat je zelf mooi vindt, dus mensen koop lekker wat je zelf leuk vindt en koop het niet omdat het opeens in is.

Citaat:
poesiefox schreef:

Er staat in: workwear.

Da's mooi, want dan is het aftrekbaar van de belasting!
hhaha
Oud 01-03-2003, 23:25
2STEPS
2STEPS is offline
Jep...

Meelopertjes Topic

Hoezo welke merken zijn uit?!?
Het gaat erom wat je zelf mooi vind
Elk merk heeft wel iets wat je mooi vind
En natuurlijk ook iets wat je niet aantstaat...

Maar uit??oke kleren die in zijn of die niet meer kunnen....
maar merken...?!? Get a Life
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 23:30
S
S is offline
Citaat:
2STEPS schreef:
Jep...

Meelopertjes Topic

Hoezo welke merken zijn uit?!?
Het gaat erom wat je zelf mooi vind
Elk merk heeft wel iets wat je mooi vind
En natuurlijk ook iets wat je niet aantstaat...

Maar uit??oke kleren die in zijn of die niet meer kunnen....
maar merken...?!? Get a Life
Hebben wij ooit gezegd dan dat wij merken minder daarom gaan dragen? Nee.

Wij zeggen alleen wat de massa minder zal gaan dragen. Problemen mee? Niet zo mooi dan.

Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 11:21.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 10:46
Verwijderd
Ik verwacht dat schietjasjes van afgeknipte overalls helemaal terug komen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:44
2STEPS
2STEPS is offline
Tuurlijk geen problemen mee....

Maar dit zijn allemaal meningen, " Ik denk dat Levi's enzo... " Wie bepaalt of een ?? merk ?? uit is, kom op als je daar over gaat beginnen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:29
T*
T* is offline
wat echt zooooo gister is zijn die veel te jonge chickies die denken dat ze alles weten en denken dat zij het modebeeld bepalen

je kunt wel dure kleren kopen maar dan ben je niet ineens hip

die nieuwe levi's zijn trouwens lelijk, als je die koopt ben je gewoon een reclamevictim
Oud 02-03-2003, 13:55
S
S is offline
Citaat:
T* schreef:
wat echt zooooo gister is zijn die veel te jonge chickies die denken dat ze alles weten en denken dat zij het modebeeld bepalen

je kunt wel dure kleren kopen maar dan ben je niet ineens hip

die nieuwe levi's zijn trouwens lelijk, als je die koopt ben je gewoon een reclamevictim
Er bestaat ook nog zoiets als 'smaak'. Ikzelf vind ze best mooi namelijk.

En waarom denkt iedereen dat mensen hier op het forum het modebeeld bepalen?

De mensen hier weten er gewoon veel vanaf.

Ik ruik jaloezie, geen fijne geur. Bah.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 15:14
S
S is offline
Type 1 Ja.

Evisu maakte vroeger broeken met hetzelfde logo (die M op de kontzakken en met een labeltje waarop stond 'Evis' ipv 'Levi's'. Dit kwam doordat Evis op de oude machines van Levi's werd gemaakt. Evis werd aangeklaagd door Levi's, Levi's won. Evis moest zijn naam veranderen, dit werd Evisu. Een van de 'bogen' van de M werd ongeveer 2 maal zo hoog als de andere boog en sindsdien heet dit logo een 'seagull', omdat het silhouette van een zeemeeuw erop lijkt. Evis is de God van Rijkdom.

Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:31
T*
T* is offline
Citaat:
S schreef:
Er bestaat ook nog zoiets als 'smaak'. Ikzelf vind ze best mooi namelijk.

En waarom denkt iedereen dat mensen hier op het forum het modebeeld bepalen?

De mensen hier weten er gewoon veel vanaf.

Ik ruik jaloezie, geen fijne geur. Bah.
hm eigenlijk heb ik niet zo gelet op die type 1 voor mannen, maar die voor vrouwen hebben duidelijk een slechte vorm en zullen dus bij denk ik maar weinig mensen ook echt mooi zitten

en ten tweede had ik het niet per sé over mensen hier op dit forum (geloof je t zelf?) maar van die troela's die overal op straat rondlopen en zich o zo cool vinden met hun nieuwe kleertjes die pappie heeft betaald

en waar zou ik precies jaloers op moeten zijn? want ik zie niet in waarom ik dat in hemelsnaam zou zijn.
Oud 03-03-2003, 16:16
S
S is offline
Citaat:
T* schreef:
hm eigenlijk heb ik niet zo gelet op die type 1 voor mannen, maar die voor vrouwen hebben duidelijk een slechte vorm en zullen dus bij denk ik maar weinig mensen ook echt mooi zitten

en ten tweede had ik het niet per sé over mensen hier op dit forum (geloof je t zelf?) maar van die troela's die overal op straat rondlopen en zich o zo cool vinden met hun nieuwe kleertjes die pappie heeft betaald
Ok.

Citaat:

en waar zou ik precies jaloers op moeten zijn? want ik zie niet in waarom ik dat in hemelsnaam zou zijn.
Geen enkel idee.

Dat heb ik in mijn onderbewustzijn geschreven.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:11
iebke*
iebke* is offline
sergio tacchini ROELT !!!
Oud 12-03-2003, 17:31
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Lee vind ik erg..

Ennuuh Australian en Cavello!!

Tommy Hilfiger, Boss Sport Orange Label en Ralph Lauren vind ik cool en hot
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:01
Apomes
Apomes is offline
ik denk dat puma een van de beste en meest geziende merken gaat worden deze zomer vooral door hun Puma cool cats (die stoffen schoentjes) en puma tempo, ook door puma handtassen en hun nieuwe jamaica collectie en hun nieuwe trainingen lol!
Puma zelf verwacht ook een steiging van 450%!!!

Adidas gaat het ook nog goed denk ik

van de geklede kledij gaat lacoste en Scapa een sterke stijging maken!

Nike is passe samen met Tommy Hilfinger en quicksilver!
Oud 12-03-2003, 20:03
Verwijderd
't zal 'ns niet he.

Mijn voorspelling: Puma gaat failliet
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:17
S
S is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 12-03-2003 @ 21:01:
ik denk dat puma een van de beste en meest geziende merken gaat worden deze zomer vooral door hun Puma cool cats (die stoffen schoentjes) en puma tempo, ook door puma handtassen en hun nieuwe jamaica collectie en hun nieuwe trainingen lol!
Puma zelf verwacht ook een steiging van 450%!!!

Adidas gaat het ook nog goed denk ik

van de geklede kledij gaat lacoste en Scapa een sterke stijging maken!

Nike is passe samen met Tommy Hilfinger en quicksilver!
450 % stijging in NL is imho onmogelijk, aangezien het vorige zomer al als een tiet gelopen heeft. Onzin dus.

Adidas is nooit slecht gegaan, dat merk heeft geen problemen.

Lacoste en Scapa hoeven het niet te maken, ik heb zelfs nog eerder het idee dat deze merken niet de behoefte hebben om door de massa gedragen te worden. Zie je dalijk ookal breezer-snatches in Scapa lopen.

Nike was weg, maar komt denk ik weer terug. Het is trouwens Hilfiger en dit merk hoort in dezelfde 'klasse' als Scapa. Hilfiger wordt net zoveel gedragen als altijd, omdat dit merk 'vaste klanten' heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Miss Fat Booty schreef op 26-02-2003 @ 15:51:
precies

alleen bij mij valt ie van me reet zonder riem....
Miss fat booty is de naam dan

Ehm, kan zijn dat het ergens wel gepost is ofzo. Maar ik zag vooraan in het topic staan dat overzeas uit is? Wie bepaalt dat ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten