Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() een beroemde uitspraak van em: 'als je een jaar anw hebt gegeven, weet je wat een voorrecht het is om ook natuurkunde te mogen geven!' |
![]() |
|
Biologieleraren zijn in één woord VER-SCHRIK-KE-LIJK, in de brugklas had ik een leraar die je al naar de aco stuurde als je het maar waagde om te zuchten en zelf de hele tijd koffie zat te drinken, in de tweede een wederom ontzettend strenge lerares, echt een heks, dus je begrijpt dat ik volgend jaar biologie 1 laat vallen (hoera voor het gymnasium!).
Natuurkundeleraren vind ik nooit zo erg, ze zijn ontzettend vaag en dom bij ons op school: je zet je tas in het lokaal, gaat zogenaamd naar de wc, gaat iets doen wat meer zinnig is (naar de Bakkertje Bart of nog ff wat leren voor de mo's/so's/pw's de volgende uren) en vijf minuten voor het einde van de les kom je weer binnen om je tas op te halen. Qua wiskunde zitten we wel goed, zeer vage leraar die zich vooral bezighoudt met door de schoolleiding illegaal bevonden activiteiten (met de klas paddo-thee drinken bijv. ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh ja, docenten Frans...
Om de één of andere reden zijn dat altijd vrouwen (heb één keer een man gehad voor Frans, maar die was na 2 lessen weer weg ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Gymleraren juist niet
![]() ![]() Ik haat leraren die zegmaar..tsja bijv je zit te janken in de les en ze vragen niks aan je ofzo, ze negeren je met de boodschap Hier krijg ik niet voor betaald. Stomste: Duits en Frans ![]() Tofst: Engels en gym. Gasten van Engels zijn allemaal van die rock liefhebbers ![]()
|
- Docenten die denken dat ze alles weten en geen discussie willen voeren omdat ze bang zijn dat ze verliezen (Economie)
- Docenten die eigenlijk geen normaal Nederlands kunnen maar toch aangenomen worden wegens tekort aan docenten(Inval Duits) - Docenten die verwachten dat de leerlingen uit zichzelf alle stof begrijpen en te slap zijn de klas onder controle te houden zodat je een jaar van het vak mist (Inval Nederlands) - Docenten die zich te goed voelen voor hun klas en niet naar vragen willen luisteren (Inval Natuurkune) - Docenten die zo popiejopie willen doen dat iedereen ze uitkotst (2e Inval Natuurkunde) Ja ja, ik heb een lekker jaar achter de rug ![]()
|
Verwijderd
|
Frans, zeker weten! iig de mijne dan
![]() In de eerste had ik een vrouw die wel ontzettend liefwas. Maar ook ontzettend snel in paniek raakte. Hadden we een keer taart in de klas omdat iemand jarig was, ontstond er ruzie tussen 2 jongens, taart op de grond. Zij volledig in paniek omdat dr vloerbedekking vies werd. Ontzettende aansteller dus. In de tweede en derde had ik een vrouw van zeker 60. Ze vond het heerlijk om ons kleine kindjes te overladen met huiswerk. Niemand maakte dat ooit en er werd nooit geleerd. Iedere les overhoorde ze dan ook de hele klas, waarop iedereen doodsbang was. Als je een paar woordjes niet wist moest je vaak de hele lijst 10 keer overpennen. Ik heb wat moeten schrijven ![]() In de vierde kreeg ik een man, hij had spreekwoordelijk 'peper in zn reet'. Zo ontzettend gestressed, bijvoorbeeld wanneer iemand zn boeken niet bij zich had. Hij kon echt helemaal ontploffen. Des te meer omdat het frans1 was en 3/4 van de klas dus geen frans2 had, en daar dus ongeinterreseerd zat. In de vijde, mn laatste jaar, een vrouw. Ze mocht mij geloof ik vandaf dag 1 niet, en als ze aardig deed was het ontzettend slijmerig. Ook zijn dreigde met strafwerk, iets wat ik vreselijk vind in een vwo5 klas. Ze wilde per se dat we nog frans leerden, maar dat gaat een beetje moeilijk 1 uur per week een heel jaar lang. We hadden het eerste half jaar frans 1 na een blokuur gym. Nat en moe kwamen we dan in haar les en wilden graag wat eten en drinken. Maar neeee, dat was not done, we moesten dat maar in de pauze doen. Nou echt veel concentratie was er dan ook niet bij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een gymdocent, hij vond het grappig om tijdens tennis voor te doen hoe ik het racket moest vasthouden (door helemaal om me heen te gaan staan) en om voor te doen hoe je slaat (door zachtjes, meerdere malen tegen m'n kont te tikken met het racket en er enorm bij te glunderen). Vies mannetje
![]() Een geschiedenisdocent die nooit doorhad wanneer hij te dicht op je stond en wanneer hij op een akelige manier aan je zat. En hij had ook nooit door dat we het niet leuk vonden wanneer hij telkens 'kipje' tegen een vriendin van me zij. Maar eigenlijk was hij heel aardig, dat zag ik alleen op een gegeven moment niet meer, jammer.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Economieleraren vind ik ook verschikkelijk. De twee die ik heb gehad in ieder geval wel. De een schold iedereen de huid vol en had een afkeer van meisjes. De ander heeft een constante zweetlucht om zich heen hangen en snapt niet dat sommige mensen nu eenmaal niet zo goed zijn in economie en daarom eco 1 kiezen ipv eco 2. Waardoor wij ingewikkeldere stof krijgen dan nodig is. Help, dat wordt niks dit jaar
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Het schooljaar-evaluatie topic! Miracle | 50 | 29-06-2004 13:16 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet iets geven aan hem voor sinterklaas?! mira_love | 21 | 26-11-2003 13:00 | |
Algemene schoolzaken |
Andere school ? Lytheon | 8 | 06-03-2003 17:52 | |
Psychologie |
ik ben supergevoelig en kan nergens tegen **~yvie~** | 9 | 24-09-2002 09:48 |