Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 17:23
Verwijderd
en waarom?

ik vond vooral de gymdocenten vervelend. Die deden altijd zo popiejopie, maar ze waren alleen maar vervelend...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 17:50
wissie
wissie is offline
Natuurkundeleraren met stip op één
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:53
Verwijderd
Arrogante docenten en docenten die denken dat ze grappig zijn, geen specifiek vak.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:55
Verwijderd
natuurkunde leraren..

in de 2 had ik het.. kreeg ik fijn een paasei of boerenkool met worst (oftewel strafwerk)
en in de 3e had ik het weer 1, moest ik voor iedere keer dat ik kaugom zat te etenn tijdens de les een presentatie houden, en laat ik nou net aan kjaugom verslaafd zijn

tja kan aan hun liggen natuurlijk (k had wel 2 verschillende) maar ik heb t niet echt op ze
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:05
Basia
Basia is offline
natuurkunde idem
elke les krijgen we weer aan te horen 'dat hij teleur gesteld in ons is' en 'dat het onderwijs van tegenwoordig van veel mindere kwaliteit is in vergelijking met dat van vroeger'. enz enz.
Oud 12-03-2003, 18:46
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
natuurkundeleraren....schijnt t
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 19:36
NN
NN is offline
Deze week nog weer een ervaring gehad die hier wel op zijn plaats is:

Een tentamen gemaakt, naar de nabespreking toe voor uitleg op een paar vragen en de nabesprekende docent begon te zeuren dat we maar naar de examencommissie moesten als we zijn uitleg en motivatie voor een bepaald antwoord onjuis vonden. Die man had gewoon het rustig moeten uitleggen, in plaats van zo autoritair hoog van de toren te blazen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:38
Verwijderd
Engelse leraren die je iedere les voor laten lezen omdat je zo slecht in engels bent ...
verder gymleraren ja die denken dat ze alles zijn... er is 1 gymlerares waar ik wel goed me overweg kon...

En mijn natuurkundeleraar is wel hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:44
sportbabe
sportbabe is offline
Mijn natuurkundeleraar is ook goed, maar die gaat dus pleitte over een paar maanden..
Verder heb ik een &"%#hekel aan wiskundedocenten, echt die gasten zijn totaal contactgestoord!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:47
Suziewafel
Suziewafel is offline
Wiskundeleraren! Ze vinden hun vak zo geweldig dat ze denken dat wiskunde alles is. Ook vinden ze het vreemd dat wij sommige dingen niet snappen of vergeten. Want als we het zouden begrijpen vergaten we het niet, maar als je hun dan vraagt wat de futur van aller is (wat je ook moet snappen) dat weten ze dan weer niet...grrr
Oud 13-03-2003, 10:39
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-03-2003 @ 18:23:

ik vond vooral de gymdocenten vervelend. Die deden altijd zo popiejopie, maar ze waren alleen maar vervelend...
Inderdaad
Irritante lui die gymleraren....
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:31
lucy48
lucy48 is offline
Leraar waarbij je het gevoel hebt dat je niets fout mag doen, in mijn geval wiskunde, maar volgens mij kom je die bij elk vak tegen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:42
black rabbit
black rabbit is offline
k heb op alle leraren wel wat te zeiken hor,

gym, ja daar heb je gelijk in, sommige zijn wel tof hor, maar die van mij denkt ook nog echt dat ze een belangrijk vak geeft, k pas me schoenen niet meer wil ze dat ik voor 3 lessen nieuwe ga kopen, zo niet krijg ik een "onvoldaan" en mag ik dus geen examen doen
natuurkunde, die is wel oké maar hij vergeet dat wij t aan t leren zijn, gaat veel te snel die gast
nederlands, wat een dombo zeg geen woorden voor
wiskunde, dat krijg ik van een neger, das geen probleem hor maar deze is echt sloom maar zn humor mag k wel "goedemorgen jongens meisjes en tom" tom zit naast mij , wiskunde vind k ook niet moeilijk gelukkig anders heb je wel een probleem met die man
engels, die van mij praat in lettergrepen, zegt ze een woord half en dan stopt ze en verwacht ze dat wij t af gaan maken, behoorlijk irritant, weet ff geen voorbeeld ow wacht voor..BEELD zo zegt ze dat
bio, die man verwacht dat we 1 hoofdstuk per 1,5 week maken, dat is gewoon volkomen onmogelijk, en hij denkt dat ie grappig is, en dat is ie dus niet
metaaltech, heb 2 docenten, de een is een skater, zn broek hangt ergens nog onder zn knieen en hij zit onder de tatoo's legt niet uit tenzij je daarom vraagt, de ander heeft beetje flauwe humor, legt te veel uit.. maar k vind m wel oké

meer vakken heb ik niet, nog wat van vorig jaar

duits, marcus ( ) spaart kindersurprices, k mocht m wel maar k was de enige geloof ik
frans, dat hadden wij van een of andere franse turk ofzo.. abdeslam als je je huiswerk niet af had kreeg je een kruisje, "robin jij kruisje hebben" zo prate die echt en 5 min later "robin waar is huiswerk, jij geen huiswerkt jij kruisje" en zo had je soms echt 4 kruisjes per les bij 3 moest je uur nakomen, k geloof dat k dr op t laatst echt 30 had ofzo.. nooit een minuut na gekomen

thats it

robin

Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:56
miro
miro is offline
Middelbare school dan he

Wiskunde, ik weet niet precies waarom, zijn vaak gewoon vervelende mensen

Engels, tot nu toe hebben al mijn engelse leraren gestonken

Duits, altijd van die rotmensen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:08
wiske_ir
wiske_ir is offline
naja....k heb geen natuurkunde leraar meer, maar k had aan het einde van het derde jaar een nieuwe gekregen (die vorige was er tussen uit gepiept, maar die was wel aardig) en die moest echt overal een verslag van hebben....grrr...
verder is het qua gymleraren wel goed....ik heb nu wel een hele leuke....niet alleen leuk..maar ook aardig, rechtvaardig..en bezorgt als het moet..(soms te, maar ok)
Ik heb niet zo'n geweldige ervaring met duitse leraren...ze moeten altijd vanalles aan me kwijt....(k weet ook niet waarom, maar t is wel eeeeruuug vervelend) en ze kunnen me naam niet onthouden....kan ook aan de leeftijd liggen natuurlijk...haha
en dan heb je nog die 2 van geschiedenis...(een voor gs 1, en voor gs 2)...die zijn pas erg...schreeuwen...doorgaan...tempo..niks uit willen leggen enz...die zijn echt vervelend...
verder valt het eigenlijk wel mee dit jaar...heb het wel goed getroffen...haha
greetzz wiske
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:33
M@rco
M@rco is offline
Wiskundeleraren zijn op de één of andere manier altijd compleet geschift of anderszins sociaal mismaakt.

Ik heb in m'n hele leven vijf wiskundeleraren gehad; één ervan was een klein, dik, pervers vies mannetje met absoluut geen geduld en een ochtendhumeur van hier tot Hillegersberg, één was een stagiare die al bezweek als er iemand eens diep zuchtte, dan was er nog "meneer" S., een eikelige, roodharige, brildragende student die, vanzelfsprekend, verdomd weinig orde kon houden, ook nog één kerel waar iedereen gewoon serieus bang van is en waarvan sommigen denken dat het de duivel zelf is (wel leuk om te zien, als die man binnenkomt is het spontaan stil!), en tenslotte heb ik nu les van de dufste, saaiste wiskundeleraar van de hele wereld, en ver daarbuiten.

Oud 13-03-2003, 16:46
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
mijn wiskundeleraren zijn wel ok

allen er is bij ons een wiskunde/informatica leraar die is echt vervelend. hij heeft een hele lijst met regeltjes voor bij hem in de klas. als er iets stuk is aan een pc komt ie briezend de klas binnen: "jullie hebben het gedaan!!!". en hij doet altijd heel denigrerend over anderen. en over buitenlanders. zegt ie :"o hij heeft zn boek niet mee. logisch, tis een buitenlander." en dat heeft ie echt gezegd...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:52
Balance
Balance is offline
onze gymleraren vind ik echt de leukste van allemaal. maar ze zijn dan ook erg makkelijk bij ons.

de stomste? franse docenten! om één of andere manier heb ik al 5 jaar klote docenten voor zowel frans 1 als frans 2!!
Oud 13-03-2003, 16:54
Verwijderd
leraars Nederlands
In de 4e had ik zo'n overactief mens die je de saaiste opgaven liet doen, en dan ook nog zeuren als je 1 opdracht achter liep
In de 5e had ik ook zo'n soort, die liet je allemaal nutteloze presentaties houden over een boek uit de 17e eeuw
Nu heb ik er zo'n een die ervan uitgaat dat iedereen alles heel interessant vindt, en je een mondeling tentamen geeft over 12 boeken, waarvan je volgens hem alles moet weten, zowel over de schrijvers als over de thematiek enz.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:30
Thomas
Thomas is offline
Ik heb werkelijk geen idee. Heb nog nooit een stomme leraar gehad.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 22:00
Gevederde
Gevederde is offline
Mijn leraar economie--> doet de hele les niets. We zitten daar maar met z'n vijfen en hij vraagt ons doodleuk of we vaak uitgaan, waar naar toe of we broers en zussen hebben bla bla bla. En dan vraagt hij zich af hoe we opeens aan die slecht cijfers komen, terwijl we toch eerst zijn elite-groepje waren.

Mijn leraar natuurkunde --> heeft een lange baard. Hij schijnt maar een paar jaar ouder dan mijn ouders te zijn. Maar hij ziet er wel 10 à 15 jaar ouder oud. En saaaai dat die lessen van hem zijn.

Verder heb ik ook helemaal geen leuke leraren. Mijn leraar scheikunde vind ik op dit moment geloof ik nog het aardigst.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 10:52
Mariebel
Mariebel is offline
Leraren duits, ik heb met ze allemaal ruzie gehad
(en een goede nr 2 zijn leraren frans)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:53
marlies
marlies is offline
Leraressen gym..
Oud 15-03-2003, 12:34
You_Do_It
You_Do_It is offline
Ik vind vooral Engelse leraren erg STOM
Oud 15-03-2003, 18:45
Verwijderd
Bij ons op school vind ik de lerares Engels en Gym het stomst.

Leraren Duits zijn heel diepzinnig hiero en heel erg aardig.

Lerares geschiedenis zijn te veel in zichzelfgekeerd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 19:00
Verwijderd
Leraren van een vak waar je echt NIKS aan vindt, en die je maar blijven proberen te overtuigen hoe 'leuk' hun vak wel niet is en je bijna dwingen om hetzelfde te denken waardoor je afkeer alleen maar groter wordt, zoals de natuurkunde en gymleraren in mijn geval

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 19:03.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:16
sportbabe
sportbabe is offline
Citaat:
Leraren van een vak waar je echt NIKS aan vindt, en die je maar blijven proberen te overtuigen hoe 'leuk' hun vak wel niet is en je bijna dwingen om hetzelfde te denken waardoor je afkeer alleen maar groter wordt
Leraren anw dus? (hoewel de mijne het langzamerhand begint op te geven )
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
sportbabe schreef op 15-03-2003 @ 20:16:
Leraren anw dus? (hoewel de mijne het langzamerhand begint op te geven )
Mijn anw-leraar in de 4e was gelijk mn natuurkunde-leraar. Hij vond anw dus zelf ook niks aan, dus deed hij zelf ook bijna niks. hij bladerde meestal ff een paragraaf door en zei dat het niets voorstelt, en dan mochten we zelf maar wat gaan doen. mn schrift was aan het eind van het jaar zo goed als leeg, en ik stond een 8
een beroemde uitspraak van em: 'als je een jaar anw hebt gegeven, weet je wat een voorrecht het is om ook natuurkunde te mogen geven!'
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:54
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Frans-leraressen met stip op 1!
Oud 15-03-2003, 22:00
Verwijderd
Leraren die niet goed kunnen uitleggen waardoor je het nog niet snapt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:25
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Economie
Dat is een pedofiel
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:49
FastDuck
FastDuck is offline
NATUURKUNDE wat een motherfckr is DAT.

en DUITS ook lekker

en NEDERLANDS is ook kut

maar natuurkunde met stip, hele dikke vette stip op 1
Oud 16-03-2003, 21:38
battlestar
battlestar is offline
leraressen Frans --> irritante stem, altijd pietje precies, betweterig, arrogant

de leraressen die ik heb gehad dan he..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:18
Alana
Alana is offline
Biologieleraren zijn in één woord VER-SCHRIK-KE-LIJK, in de brugklas had ik een leraar die je al naar de aco stuurde als je het maar waagde om te zuchten en zelf de hele tijd koffie zat te drinken, in de tweede een wederom ontzettend strenge lerares, echt een heks, dus je begrijpt dat ik volgend jaar biologie 1 laat vallen (hoera voor het gymnasium!).

Natuurkundeleraren vind ik nooit zo erg, ze zijn ontzettend vaag en dom bij ons op school: je zet je tas in het lokaal, gaat zogenaamd naar de wc, gaat iets doen wat meer zinnig is (naar de Bakkertje Bart of nog ff wat leren voor de mo's/so's/pw's de volgende uren) en vijf minuten voor het einde van de les kom je weer binnen om je tas op te halen. Qua wiskunde zitten we wel goed, zeer vage leraar die zich vooral bezighoudt met door de schoolleiding illegaal bevonden activiteiten (met de klas paddo-thee drinken bijv. ) Duits is een zwaar vaag persoon, maar das m'n buurman dus daar valt altijd wel iets relaxed mee te regelen de leraressen Frans bij ons zijn altijd ergens in de 20 en hebben altijd relaties met of de leraren Duits of leerlingen, die van economie was een pedo en zwaar anti-feministisch, Nederlands zijn altijd van die paniekhoofden maar meestal wel aardig, gymleraren zijn hier veeeeeeel te fanatiek.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:32
M@rco
M@rco is offline
Oh ja, docenten Frans...

Om de één of andere reden zijn dat altijd vrouwen (heb één keer een man gehad voor Frans, maar die was na 2 lessen weer weg ), en wát voor vrouwen.
Oud 17-03-2003, 17:56
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Wawl schreef op 13-03-2003 @ 18:30:
Ik heb werkelijk geen idee. Heb nog nooit een stomme leraar gehad.
Dat is wel heel uitzonderlijk.
Of Jij bent vast heel soepel in het beoordelen van je leraren
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 17:08
Blisss
Blisss is offline
Leraren DUITS! Die zijn altijd zo irritant, net zoals Duitsers zelf
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 11:04
Severus
Severus is offline
Dat zijn eigenlijk zowat alle leraren, van die arrogante typjes (meestal zijn dat ook nog "Hollanders", zo noemen wij Limburgers Nederlanders die niet uit Limburg komen).

Ripper
Oud 22-03-2003, 14:23
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
Ripper schreef op 22-03-2003 @ 12:04:
Dat zijn eigenlijk zowat alle leraren, van die arrogante typjes (meestal zijn dat ook nog "Hollanders", zo noemen wij Limburgers Nederlanders die niet uit Limburg komen).

Ripper
Arrogantie valt vaak nog wel mee. Wiskundeleraren of zo zijn meestal niet zo arrogant (bij mij tenminste)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 14:28
ananas15
ananas15 is offline
Ik heb een schijthekel aan Natuur- en geschiedenisleraren.
Oud 22-03-2003, 15:09
Mindfields
Mindfields is offline
Gymleraren juist niet wij hebben 'r 2 (eigenlijk nog 2, maar dies te oud en de andere is een vrouw) eentje van begin 20, andere eind 30. Ik heb die van eind 30, dies echt super aardig
Ik haat leraren die zegmaar..tsja bijv je zit te janken in de les en ze vragen niks aan je ofzo, ze negeren je met de boodschap Hier krijg ik niet voor betaald.
Stomste: Duits en Frans
Tofst: Engels en gym. Gasten van Engels zijn allemaal van die rock liefhebbers
Oud 22-03-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-03-2003 @ 18:53:
Arrogante docenten en docenten die denken dat ze grappig zijn, geen specifiek vak.
Idd.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 00:21
Someone_Special
Someone_Special is offline
wiskunde en techniek op dit moment die zijn echt vreselijk!!!

leukste: Frans en Engels
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 09:03
Wawl
Wawl is offline
Fijne up.
Oud 23-08-2005, 13:23
Nijn*
Nijn* is offline
- Docenten die denken dat ze alles weten en geen discussie willen voeren omdat ze bang zijn dat ze verliezen (Economie)
- Docenten die eigenlijk geen normaal Nederlands kunnen maar toch aangenomen worden wegens tekort aan docenten(Inval Duits)
- Docenten die verwachten dat de leerlingen uit zichzelf alle stof begrijpen en te slap zijn de klas onder controle te houden zodat je een jaar van het vak mist (Inval Nederlands)
- Docenten die zich te goed voelen voor hun klas en niet naar vragen willen luisteren (Inval Natuurkune)
- Docenten die zo popiejopie willen doen dat iedereen ze uitkotst (2e Inval Natuurkunde)

Ja ja, ik heb een lekker jaar achter de rug
Oud 23-08-2005, 13:33
Verwijderd
De buitelandse, en dan bedoel ik dus een Duitser die duits komt geven of een engelsman die engels komt geven.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 13:44
Verwijderd
Frans, zeker weten! iig de mijne dan.

In de eerste had ik een vrouw die wel ontzettend liefwas. Maar ook ontzettend snel in paniek raakte. Hadden we een keer taart in de klas omdat iemand jarig was, ontstond er ruzie tussen 2 jongens, taart op de grond. Zij volledig in paniek omdat dr vloerbedekking vies werd. Ontzettende aansteller dus.

In de tweede en derde had ik een vrouw van zeker 60. Ze vond het heerlijk om ons kleine kindjes te overladen met huiswerk. Niemand maakte dat ooit en er werd nooit geleerd. Iedere les overhoorde ze dan ook de hele klas, waarop iedereen doodsbang was. Als je een paar woordjes niet wist moest je vaak de hele lijst 10 keer overpennen. Ik heb wat moeten schrijven.

In de vierde kreeg ik een man, hij had spreekwoordelijk 'peper in zn reet'. Zo ontzettend gestressed, bijvoorbeeld wanneer iemand zn boeken niet bij zich had. Hij kon echt helemaal ontploffen. Des te meer omdat het frans1 was en 3/4 van de klas dus geen frans2 had, en daar dus ongeinterreseerd zat.

In de vijde, mn laatste jaar, een vrouw. Ze mocht mij geloof ik vandaf dag 1 niet, en als ze aardig deed was het ontzettend slijmerig. Ook zijn dreigde met strafwerk, iets wat ik vreselijk vind in een vwo5 klas. Ze wilde per se dat we nog frans leerden, maar dat gaat een beetje moeilijk 1 uur per week een heel jaar lang. We hadden het eerste half jaar frans 1 na een blokuur gym. Nat en moe kwamen we dan in haar les en wilden graag wat eten en drinken. Maar neeee, dat was not done, we moesten dat maar in de pauze doen. Nou echt veel concentratie was er dan ook niet bij.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 13:48
Verwijderd
Een gymdocent, hij vond het grappig om tijdens tennis voor te doen hoe ik het racket moest vasthouden (door helemaal om me heen te gaan staan) en om voor te doen hoe je slaat (door zachtjes, meerdere malen tegen m'n kont te tikken met het racket en er enorm bij te glunderen). Vies mannetje (Maar ik heb er gebruik van gemaakt door mijn eindverslagen bij hem in te leveren en heel lief te kijken en een beetje te blozen; ik kreeg een G voor gym.)

Een geschiedenisdocent die nooit doorhad wanneer hij te dicht op je stond en wanneer hij op een akelige manier aan je zat. En hij had ook nooit door dat we het niet leuk vonden wanneer hij telkens 'kipje' tegen een vriendin van me zij. Maar eigenlijk was hij heel aardig, dat zag ik alleen op een gegeven moment niet meer, jammer..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 12-03-2003 @ 18:50 :
Natuurkundeleraren met stip op één
Juist ja.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 15:18
Sasbeest
Sasbeest is offline
Economieleraren vind ik ook verschikkelijk. De twee die ik heb gehad in ieder geval wel. De een schold iedereen de huid vol en had een afkeer van meisjes. De ander heeft een constante zweetlucht om zich heen hangen en snapt niet dat sommige mensen nu eenmaal niet zo goed zijn in economie en daarom eco 1 kiezen ipv eco 2. Waardoor wij ingewikkeldere stof krijgen dan nodig is. Help, dat wordt niks dit jaar
Reageren

Regels voor berichten