Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb bij m'n CM profiel Economie1 en Biologie1, dacht dat dat wel handig was voor later..het is wel pittig! Want het is ook niet zo dat CM het pretpakket is, wat velen nog beweren. Daarnaast heb ik ook nog informatica, bij sportactiviteiten helpen en ben leerlingmentor..Je moet toch op de een of andere manier aan je 120 blokken komen!
|
Ik zit nu in 4VWO, C&M met Bio1 en Ak. Ik heb biologie gekozen voor mijn vervolgopleiding (iets in de sociologie-richting) en uit interesse. Ik vind het niet echt heel moeilijk, bij ons kun je het toch laten vallen (vaag systeem).
Volgens jaar kies ik C&M met Duits2 en Filosofie, en ik zit mezelf te pijnigen: zal ik nog een vak kiezen? Wordt het economie of aardrijkskunde? Eigenlijk wil ik Spaans of Grieks en Latijn, maar dat geeft de school niet. Stelletje watjes. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb heel lang getwijfelt tussen N&G en E&M, en uiteindelijk heb ik in de voorlopige keuze voor E&M gekozen (verplicht: economie, aardrijkskunde, geschiedenis, wiskunde A12/B1) en daarin heb ik weer voor wiskunde B1 gekozen. In mijn vrije deel heb ik Biologie genomen en in het verplichte deel voor iedereen frans. Ruime keus dus.
![]()
|
Als je CM kiest wat vrij beknopt is zou ik als ik jou was biologie 1 of ecomonie 1 of wiskunde A2 of M&O erbij kiezen, dan verbreed je je pakket en ook de kans op een leuke vervolgopleiding.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Praktische opdrachten in de 2e fase Asilymor | 14 | 25-03-2003 13:15 | |
Algemene schoolzaken |
2e fase moeilijk?? Jessica K. | 29 | 19-06-2002 20:37 | |
Liefde & Relatie |
2e fase, moeilijk????? Jessica K. | 5 | 05-06-2002 14:37 | |
Algemene schoolzaken |
3e klasser naar de 2e fase... -=©Mavie©=- | 16 | 20-05-2002 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
2e fase klachten lakyie | 4 | 14-05-2002 11:59 | |
Algemene schoolzaken |
2e fase suxxxxxxxxxxxxxxxxxxxs blondie9999 | 0 | 01-03-2002 07:57 |