Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ! am ME(is dat een naam?): ik zie wat je bedoelt ja.. van die arm. Enne 't is met nonreplobleu vulpotlood getekend.. gewoon soort gewoon kleurpotlood, kan je helaas ook niet gummen..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
Thnx dude! in die tijd was ik nog een klein menneke.. Maar die stijl trok me toen ook al aan, altijd die robots die uit losse delen enzo bestonden, geweldig..
ik ben nu eigelijk pas een klein jaartje bezig met comicstyle tekenen.. tekenen doe ik altijd al, maar 't was altijd wat realistischer enzo.. khad niet echt een stijl... Nu dus eindelijk wel hehe.. Volges mij is die dude al zo'n 5 jaar weg bij de PU... tenminste, sinds zo lang hek geen PU meer aan geraakt ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
maar over die ketting he,
het kan ook zijn dat er bij de kettting op de plaatsen waar de schakels elkaar omringen een versmalling is aangebracht, en dat de diameter van de dikte van de schakels van de ketting op die plaatsen dusdanig is versmalt dat het líjkt alsof ze elkander doorboren, maar dat het in werkelijkheid niet zo is omdat de rest van de schakel de dunnere gedeelten overlapt.
|
![]() |
|
|