Advertentie | |
|
![]() |
|
Vandaag;
*zwarte, strakke broek van Only (en ookal een jas van Only.. ik word een merken trutje ![]() ![]() *licht blauw spaghetti-band truitje *zwarte promo-blouse van InHolland (stond op de arbiedsbeurs vandaag..) Nu; *Zelfde broek *Zelfde truitje *Grijs/roze vest *blauwe trui Verder; string, blauwe bh, roze/zwart gestreepte overknees, zwart lintje met "plus" eraan, zwart touwtje met surfboardje, zwart koordje met keltisch teken, blauw horloge, 6 oorknopjes.... Spectaculair ![]()
|
![]() |
overseas wijde spijker skatebroek
zwart 3/4 mouw truitje daarover licht/donkerblauw gestreept kak-truitje met witte kraag donkerblauwe vans gympjes haar in 2 staartjes met zwarte haarband fiets-spaak-kraaltjes-ketting samsom veter, grove schakelarmband, horloge, gekleurde rinkelarmbanden [edit] ik vraag me af of er iemand is die deze hele topic gaat lezen met wat iedereen aanheeft? ![]()
|
Grijze blackstones
witte sokken met blauwe bolletjes van de Hema Rode ribbroek van overzeas zwarte onderbroek van de Hema zwarte bh van? Een zwart hemd van? lila/ paars tshirt met 3/4 mouwen van H&M zwart tshirt met lange mouwen van de Hema Mn haar in een staartje nivea deo een ring met een rode steen een elvish love ring met inscriptie een rood pukkelpopbandje 2 barbie armbanden: paars/geel en wit/blauw een lobke armband met de d van didi een zwarte neusbel Jezes, belangrijk he. ![]() |
![]() |
|
Blauwe Vans (RDLFS €75,-)
Roze-Zwart gestreepte kniekousen (Blokker €2,75) Glanspanty Gipsy (Zeeman €1,49) Spijkerrok (Cracker €39,95) Dun roze leren riempje (Zeeman €1,90) Zwart hempje (Hema €7,95) Roze trui met blauwe opschrift 'Pearl' (Ter Stal €13,99) Gekleurde armbanden en kettingen (Hema en H&M) Hihi... ik verveel me ![]()
|
m'n eigendesign diesel spijkerbroek
witte longsleeve d&g zwart ondergoed geen sokken nog, zullen wel jipenjannekesokjes worden en zo m'n afgetrapte blauwe all stars Haar nat, en op gestoken geen makeupjes deo en luchtje; d&g light blue en kga nou rennen, want ik moet om 8.30 op school zijn ![]()
|
![]() |
Wit overhemd van Lauren Ralph Lauren
Grijze lamswollen trui ook van het bovenstaande Spijkerbroek van Joop! Appelgroene sokken van Diesel Creme/zand timby's haar: staart Sieraden: armband van Otazu ketting van Cleef&arpels Oww wat kan het leuk zijn om standaard te zijn
|
Verwijderd
|
*doet vrolijk mee*
![]() Bruine schoenen, hele wijde spijkerbroek, zwart shirtje met een oog erop, rood vestje erover (met 'FBI'), grijs ondergoed Sieraden: boel gekleurde armbandjes, Spike-kettinkje, oog-kettinkje, kettinkje met maskertjes of iets dergelijks eraan en oorbellen. Haren opgestoken |
![]() |
|
|