Advertentie | |
|
![]() |
|
Kindermenu patat (jaren geleden
![]() medium patat: krap, maar het gaat large patat (wat ik altijd neem): VEEEEEL te weinig!!! je zou naast small, medium en large frites en milkshakes, ook S, M, L sauskuipjes moeten hebben!!! ![]()
|
tja ik hoor net van een klasgenoot dat die gele saus die je in die veels te kleine kuipjes krijgt, in een grote fles verkrijgbaar is, Mad Sauce heet t. en ik ga t kopen en dan patat halen bij de mac en heel demonstratief patat met (giga) veel saus onderspuiten en dan opeten voor de ogen van die mc donalds lui!
en er moeten t-shirts komen "Nederland Grotere Sauskuipjes!" en een handtekeningenlijst ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Nee klaag er niet over. Ik zorg er wel voor dat als ik alle frieten op heb ook alle mayo op heb, niet dat bij 10 frieten over dat nog het halve bakje vol met mayo zit of dat de mayo al na de helft op is
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar waar is het dan te koop volgens die klasgenoot?? ik zoek al jaren naar die suas Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 08:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sinds vorige week ben ik de eigenaar van een fles hoor... gewoon bij de Hoogvliet gehaald. |
![]() |
|
Ga gewoon met je zusje / nichtje /buurmeisje / broertje / neefje / buurjongetje die graag een happy meal eet en koop zelf nog een sausbakje, en deel het andere sausbakje, dan heb je precies genoeg. Werkt bij mij perfect met mn oppaskindje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dirk van den broek ooknie. C1000 ooknie.. tis echt hopeloos |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
maar die saus voor de chicken mcnuggets... dìe zijn pas te klein!
iedereen weet toch, dat je met drie mcnuggets, precies één bakje leegmaakt?! ![]() en dan verkopen ze ook nog van die aantallen nuggets in doosjes die niet te delen zijn door drie! (4, 20 ![]() bij 6 en 9, simpel koop je gewoon ofwel 2 ofwel 3 sausjes maar echt... bij die doosjes van 4 heb ik zooooooo'n probleem... ik ga namelijk geen twee sausjes voor 4 nuggets kopen... want dan hou ik weer saus over (een idee zou zijn met 'a new nose' naar de mac te gaan, ik heb meen ik eens ergens gelezen dat hij graag de saus puur eet ![]() en als ik 20 nuggets bestel... tja... dan neem ik altijd voor de zekerheid 7 bakjes... dat kleine beetje saus kan ik nog wel extra aan mijn nuggets doen... zo verspreid over een heleboel trauma... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
vroegah was alles beter........dus ook het eten (ajje mn pa moet geloven)
we zitten hier met een groot saus-probleem, ik kom elke week bij de mac donalds en maak dus ook gebruik van de saus-faciliteit (in diens geringiteit) wat moet ik doen? ik wil geen tweede sauskuipje kopen, want dan geef ik toe aan die afzetterij van ze. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|