![]() |
|
Als je dus echt verrot bent in woorden leren moet je eens het programma 'overhoor' van efkasoft downloaden.
Downloaden Je kan hier zelf de woorden invoeren die je moet leren, met het programma kan je dan op drie manieren jezelf overhoren. Bij mij werkt het beter omdat ik: - sneller kan typen dan schrijven - het net zo vaak voor me neus langs laat komen tot ik het ken |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij heb ik dat programma ook ergens. Is wel handig inderdaad maar het duurt zo lang voordat je die woordjes ingevoerd hebt! En ik weet ook niet hoe je twee verschillende lijsten kunt opslaan. Als je bijvoorbeeld een woordenlijst duits en frans hebt maar je wilt het (uiteraard) niet tegelijkertijd leren. Hoe doe je dat? Hoe sla je dat op en haal je hem weer naar voren?
|
k weet dat het verboden is ergens je eigen topic van te maken, dat is in dit geval ook niet zo bedoeld, maar ik zie veel mensen die veel problemen hebben met het downen van dat programma, er bestaat ook een soortgelijk programma. moet je eens kijken op <http://www.teach2000.nl> dat werkt dus ook zo, je kan meerdere versies downen!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Woorden, daden [tijdelijke titel] I C U | 8 | 02-11-2005 15:03 | |
Beleidszaken |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 41 | 10-03-2004 15:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 7 | 20-02-2004 09:36 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Help! Ik kan niks vinden op Google! alpha | 0 | 03-02-2004 09:11 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |