Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Daarom denk ik dat met 1 opvoeder de gehandicapte zelf mag kiezen. |
![]() |
|
Mits je er van verzekerd bent dat het kind opgevoed kan worden wel.
Omdat iemand een ziekte heeft wil niet eggen dat zijn of haar kind ook een ziekte zal krijgen. bovendien hebben ook gezonde mensen ziekte-genen die bij hen niet werken, maar die wel bij de kinderen in het DNA-patroon kunnen komen. |
![]() |
|
ik vind dat ze geen kinderen mogen nemen omdat
1 ik een geestelijk gehandicapt persoon zoals ik ze ken niet in staat 8 een kind goed op te voeden 2 ook al zouden het wel goede opvoeders zijn dan zouden ze denkik moeilijk overwicht houden als het kind in de puberteid komt. als mijn ouders geestelijk gehandicapt zouden zijn, zou ik niet naar ze luisteren en dat is denk ik niet goed voor een kind.
|
![]() |
Ik vind wel dat geestelijk gehandicapten een kind mogen krijgen. Als dat niet meer kan zou ik pleiten voor een algemene toets. Mensen die de toets niet goed maken mogen ook geen kinderen krijgen.
Ik ken een paar vrienden die slecht zijn opgevoed thuis, ze hebben wel "normale" ouders. Deze ouders blijven bestaan niemand maakt zich daar druk om, terwijl dat ook veel problemen oplevert. Om nog een extreem voorbeeld te geven, het meisje van Mulde had ook geen geestelijk gehandicapte ouders, maar als je ziet wat daar van over bleef. Ik vind dat iedereen het recht heeft een kind te maken, het hoeft namelijk niet alleen bij geestelijk gehandicapte fout te gaan. Ik denk ook wel dat het kind anders opgevoed wordt, maar ik denk dat het toch wel goed kan lukken. Misschien zorgt de opvoeding juist voor dat het kind meer inzicht krijgt in de gevoelens van anderen en zal het juist een positief effect hebben op de kinderen. |
![]() |
||
Citaat:
|
tis alleen zo moeilijk om tegen iemand die over kinderen begint te zeggen van: "dan moet je wel eerst even een testje doen. Als jij 1 fout meer heb dan toegestaan is kunnen we er niet aan beginnen, helaas joh" Das ook moeilijk en onethisch. Tis gewoon een heel moeilijke kwestie.
|
heej mensen, bedankt voor t reageren (nog meer reacties zijn welkom trous
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En dit is een beetje versimpeld weergegeven, dat weet ik ook wel, maar daarom niet onwaar.
||
Citaat:
|
Geestelijk gehandicapten weten niet wat voor een verantwoordelijkheid het is, de kans lijkt me klein dat ze het normaal en goed zouden kunnen opvoeden. Kinderbijslag, ziektes, scholing, sinterklaas,.. kinderen hebben die dingen nodig, maar beheerd doro ouders, dat kunnen geestelijk gehandicapten niet
De kinderen zouden niet in een normale situatie opgroeien en verkeerde dingen leren. Dus het zou niet mogen, je hoeft de verzorgers van die mensen niet nog meer te belasten.
||
Citaat:
![]() Ik dacht trouwens dat het syndroom van Down alléén erfelijk was bij translocatie trisomie 21, welk maar in 2% oid van de gevallen voorkomt. |
![]() |
||
Citaat:
Dus een persoon met het syndroom van Down heeft altijd Trisomie 21. En ik heb al een jaar geen biologie meer! (wel met een 8 afgesloten... yay)
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Conclusie: Loze post.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zijn psychologen onzin? Kauw | 57 | 05-02-2006 14:20 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Christenunie... DJ Incompetent | 59 | 28-03-2002 18:28 |