![]() |
|
jezus wat ben jij kortzichtig... je kan tog verliefdheids gevoelens alleen voor meisjes hebben? en tog sexueel wel eens iets met een jongen willen doen?
ik sta open voor alles... ook dat. Maarik ben zeker weten hetrosexueel, zou nooit verliefd kunnen worden op een man, daar zijn vrouwen te mooie wezens voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat je grootte niet belangrijk vindt, juichen wij alleen maar toe. Maar bij een directe aanval op een pussy blijft het waarschijnlijk bij een eenmalige ervaring met het meisje in kwestie. Dan ben je namelijk slecht in bed. En er staat toch zo goed uitgelegd hier hoe het wel moet. *zucht* ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is niet het voorspel dat alles zoveel meer opwindender maakt, maar het wanhopigheidsgehalte dat stijgt door het voorspel.
||
![]() |
Citaat:
Precies, en dan het moment dat er eindelijk zo'n ding in je glijdt...wat een opluchting. Een belofte waargemaakt, de beloning ontvangen.
||
Citaat:
![]() Trouwens, ik heb wel eens gefantaseerd over lijken. Dat lijkt me wel wat. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wil je weten hoe dat voelt? Dan pak je nu een kilo gehakt uit de koelkast, en dan prop je daar je lul in. kkkkkoud!
||
![]() |
Citaat:
Wie weet, misschien wordt het daarna nog en prins ook!Kun je meteen die gay-droom waarmaken!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar zonder dollen: je kunt toch ook eens met je vriendin afsprken dat ze doet alsof ze dood is. Zij is helemaal slap, oogjes dicht, mag niets laten merken. En jij gaat haar regelrecht naar de hemel brengen.
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk graaf je gewoon mensen op of ga je in een mortuarium werken.
||
Citaat:
Enne, ik heb geen vriendin. ![]() Best wel leuk idee trouwens, als ik er een had. Ze mag niet schreeuwen, niet kreunen en/of zuchten. EIgenlijk windt het me wel op! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heel er is geen woord voor. Ik zou echt niet iemand vermoorden hoor. ![]() ![]() Maar ik principe zou ik het niet bezwaarlijk vinden een lijk te neuken. Even onder de kleding kijken, o wat mooi, even voelen, oeh lekker, even erin met de vinger, hmm, ff op de lijkkist gaan liggen, gulp open... |
![]() |
|
Maar een pik, om terug te komen op de hoofdzaak, lijkt me ook wel leuk. Om gewoon eens een bevriende jongen te bevelen te gaan liggen en dan zijn pik stijf te zien worden, hem te trekken en te likken en hem dan in mijn gezicht te laten klaarkomen. Of ergens anders. Ik moet zeggen dat deze interessante pijp-idee me wel opgewonden maakt. Och, in de goede oude tijd, toen ik net begon met denken over seks, raakte ik ook nog opgewonden van een vrouw. Nu is die fantasie te gewoon, te saai.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
necorfiele Gay wordt je daar geil van diovai zijn ijskoude Pik waar je aan kunt zuigen. Sicko |
![]() |
||
Citaat:
Het is vooral om de reactie te kunnen zien van iemand, die ik dan pijp |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Blijf bij een wijf; man die niet zo gek |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
of die van diovani ik zeg niet dat gay zijn een misdaad is zeg alleen dat met lijken neuken, betasten of wat dan ook op sexueel gebied ziek is, je hoort die mensen een laatste eer te geven. GEEN BEURT Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 13:17. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje contacteren TimRijnaard | 1 | 02-08-2015 15:01 | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jou reactie zijn? JaneDoe86 | 22 | 17-01-2005 14:04 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |