Advertentie | |
|
![]() |
|
vind hem mooi maar ik mis iets, ik denk een laatste strofe.... iets wat wat meer over haar persoon of over de mensen om haar heen vertelt
structuur is goe en ook de sfeer komt over vooral de zin: De stilte stolt haar bloed IS duisterlijk goed misschien moet je koude rilling en niet meer terug omdraaien ... heb je een einde ![]() hijs vet met mogelijkheden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben inmiddels bezig met een laatste strofe...moet er nog even over nadenken.
|
Okee...kheb het gedicht nu 'af', die laatste strofe heb ik gisteren geschreven. Kritiek is zeker welkom!
![]() Dromenland Het koele metaal streelt haar polsen Ze zingt haar laatste lied Gedachten stromen langzaam weg Huilen doet ze niet Als het zonlicht morgen doorbreekt Zal ze er niet meer zijn Verre dromen laat ze varen Niemand verdient zoveel pijn Bittere tranen wellen zomaar op Ze kan nu niet meer terug De stilte stolt het laatste bloed Een koude rilling glijdt over haar rug Zij die zich haar vrienden noemen Ze zien haar niet meer staan De warmte van haar nieuwe leven Laat haar dromenland in gaan
Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 17:25. |
![]() |
|
uhum. Hoop lovende kritieken. Misschien is inhoudt inderdaad wel mooi (kan ik me niet echt over uitlaten, want mij grijpt het niet) maar van ritmetiek klopt echt geen ene meter. Sommige woorden zijn te lang, waardoor het niet loopt. Sommige rijm is echt niet mooi. En dat is zonde. Want heb gezien dat je het wel kan...
Ik zou dit gedicht even uitprinten, gaan zitten, gaan schrappen en gaan veranderen (op gevoel, werkt altijd het best) en dan verwacht ik toch wel een dat er een goed lopend gedicht uitkomt. hajo (t is alleen opbouwend. Geen kritiek.)
|
die laatste strofe die je erbij hebt bedacht vind ik nou net iets minder dan de rest, dat is zonde van het geheel.
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ik zal er eens voor gaan zitten en ik zal ook nog eens kijken naar die laatste strofe.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Eeuwige stilte in dromenland. Kerboga | 3 | 13-04-2006 22:01 | |
Verhalen & Gedichten |
De Groeten uit Dromenland BOYwith-light | 4 | 17-05-2005 08:47 | |
Psychologie |
Wat vinden jullie van deze gedachte? Liberace | 43 | 16-12-2004 10:46 | |
Muziek |
er gaat een treintje naar dromenland Verwijderd | 6 | 18-08-2004 19:05 | |
Seksualiteit |
bij welk standje kwam je klaar,bij je laatste vrijpartij? inspirations | 58 | 14-01-2004 13:54 | |
ARTistiek |
verhaaltje.............boor brrt punk mae | 2 | 14-04-2002 12:42 |