Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
-Iets baggy donkere spijkerbroek van Carhartt. (Lin, shut it
![]() -Donkerbruin vest met witte accentjes ook van Carhartt -Fel/apart kleurtje blauw shirt van Mecca. (Ha, de kleur blauw uit m'n avatar zie ik net) -Donkerblauw shirt van Vans met donkergele kraag- en mouwranden en zelfde kleur print -Riem van vans. -Diesel Green geurtje -Acda En De Munnick - Naar Huis |
![]() |
||
Citaat:
Nouja iig: - 15 kaartjes Open Podium - The Cure - Wish - lange donkerblauwe velours rok - zwart korset - wit zwierig rokje - kanten handschoentjes - zwart vest (50% korting bij de Blue Moon, nog nooit zo ingeslagen)
|
veel te veel
![]() *lange zwarte jurk, beetje vleermuismouwen en onderaan ook zoiets *zwarte wijde broek met linten (die ik ook al in het roze had) *zwart truitje met engelige mouwtjes *zwart corset *zwart/groen gestreept zondermouwentruitje *regenboogjes teensokken ![]() *regenboogjesriem *witte korte onderrok *oorbellen (bloemetjes)} *een geweldige lange oranje rok die ik bij mn oma vond + onderrok
|
![]() |
Kaartje ska-p en de daarbij behorende blauwe plekken
![]() Gebreide/gehaakte lange rok met gekleurde banen rood/gee/blauw Undersized t-shirt, geen girlie maar ook geen t-shirt, met een vage reclame tekst erop uit het jaar nul. Spijkerrokje met stukje wit kant aan de onderkant Pakje luckies |
![]() |
|
|