![]() |
|
![]() |
Minder lekker? Vroeger mischien, toen je alleen maar merk binnenband hebt en een maat, medium en een model: rechttoerechtaan.
Ik vind het met niet minder lekker dan zonder. Haal er wel meteen een tube glijmiddel bij, want als je het ding om hebt zit alles aan je vingers en niks meer op het condoom. Het gaat dan piepen! En ontopic: ik ben naturel ontmaagd, had een morning afterpil nodig, en dat was niet zo leuk. En ik was bang voor ziektes. Vriend is de volgende dag een doosje gaan halen.
||
Citaat:
het regelt heel u menstruatie loop maar ja het is troep volgens u als jouw condoom per ongeluk gescheurt is wat dan? dan is er een grote kans dat ze wel zwanger is en met de pil is er minder kans dus is het eigelijk wel goeie troep xxxxxxxx
||
Citaat:
De pil is iets heel onnatuurlijks. Diversie studies hebben aangetoond dat het lichtelijk de kans op borstkanker vergroot. Ik vind vooral dat onnatuurlijke niet prettig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En alles vergroot tegenwoordig de kans op kanker. Ga maar gauw uit de buurt van je monitor, want die vergroot de kans op kanker... maar ga dan vooral niet naar buiten, want de zon vergroot je kans op kanker! En drink maar geen water meer... er willen wel eens minieme sporen van zware metalen in het water zitten, en die vergroten de kans op kanker... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zeg dit niet vanuit geloofsovertuiging, dat de pil onnatuurlijk zou zijn. Want dan zou het condoom inderdaad net zo onnatuurlijk zijn. Maar wat mij tegen het hoofd stoot, is dat het zoveel met je interne huishouding doet. Van mij hoeft dat allemaal niet zo, dan liever het goede, oude condoom! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat de pil troep is, is voor mij persoonlijk waar, maar ik ben een minderheid. De pil verlaagt trouwens weer het risico op baarmoederhals en eierstokkanker, dus dat weegt er weer tegen op.
|
![]() |
Ik ben altijd alleen aan de pil geweest toen ik 'n vriendje had...
Ben nu gestopt met de pil, het idee van die kunstmatige troep in m'n lichaam die zelfs m'n gedrag zou beïnvloeden vind ik maar niets... Bovendien is iedere avond slikken ook niet leuk ![]() En nu, nu heb ik ff niets nodig... |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarja.. ik gebruik geen condoom.. hij is mijn eerste waarmee ik naar bed ben geweest en ik slik de pil. We hebben allebei het id dat we het fijner zonder vinden.. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil ook niet aan de pil. Zoals hier al een paar keer is gezegd, het zijn toch hormonen die niet alleen je lichaam, maar ook je gedrag en humeur beinvloeden. Als zulke luttele dingen als hormonenpillen je gedrag al zo kunnen beinvloeden, wat bén je dan nog behalve een hoop chemische reacties?
Ik wil niet alleen chemische reacties zijn en heb dus besloten nooit ook maar iets met hormonen erin te gebruiken... Dat komt dus neer op condooms. Heb ik op zich geen problemen mee, maar het is natuurlijk wel een onderbreking van de lol... *denkt na* Hm. Misschien dat er ooit betere voorbehoedsmiddelen komen... |
![]() |
|
![]() |
He,
Gebruik iig de eerste keren een condoom, en als jullie een tijdje wat hebben, zeker weten van elkaar dat jullie geen OSA hebben, en zij is aan de pil, dan kun je het altijd zonder proberen toch? Maar eerst altijd emt condoom. Is veiliger en kan net zo lekker zijn, ook juist omdat eht langer duurt voor de jongen klaarkomt.
|
![]() |
Er is een keer een onderzoek geweest onder medicijnenstudenten, jongens dus. Ze hadden zogenaamd een nieuw anticonceptiemiddel voor mannen uitgevonden, en gaven de lijst bijwerkingen van de pil erbij. Vooral de libidovermindering gaf bij de heren de doorslag: dit was een heel erg slecht anticonceptiemiddel, dat ze nooit, maar dan ook nooit zouden gebruiken.
Natuurlijk moest hun partner gewoon aan de pil, want condooms, dat was ook niks.....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij vrouwen zijn er niet of nauwelijks bijwerkingen? Ha! Jij leest ook overal overheen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als mannen de vrouwen-anticonceptie-pil gebruiken worden ze inderdaad vrouwelijker, en ze worden er ook niet onvruchtbaar van, maar daarom bevat die anticonceptie-pil voor mannen (die nog niet op de markt is) ook geen vrouwelijke hormonen... De meeste vrouwen ondervinden geen schadelijke gevolgen van de pil, als ze eenmaal de goeie te pakken hebben. Bij het gebruik van een pil die bij jouw lichaam past, heeft je lichaam ongeveer dezelfde hormoonhuishouding als wanneer je zwanger bent. Er zijn zo veel soorten pillen dat er voor bijna iedereen wel een goede te vinden is, al blijven er natuurlijk altijd mensen over voor wie dat niet zo is. Als iemand de pil onnatuurlijk vindt: gebruik dan maar beter helemaal nooit medicijnen, want die zijn toch net zo onnatuurlijk? Die bevatten ook stoffen die je lichaam zelf niet (in die mate) heeft, en zorgen er ook voor dat er in je lichaam dingen gebeuren die anders niet zouden gebeuren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zou ook zeker nooit prozac ed gebruiken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
bzw We raken misschien een beetje off-topic, het ging over als j de pil slikte of en wanneer j dan wel en niet een condoom gebruikte, maar dat maakt niet uit, de discussie blijft interessant... Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 21:52. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wel of geen risico op SOA? fakag | 3 | 06-07-2016 03:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Seksualiteit |
gratis condooms verkrijgen op school? reddragon | 55 | 27-05-2005 11:18 | |
Seksualiteit |
de illusie van het "veilige vrijen" ?? Verwijderd | 51 | 09-05-2004 00:26 | |
Seksualiteit |
vreemd en veilig??? jayjay | 22 | 17-07-2003 00:40 | |
Seksualiteit |
SeX in bad of onder de douche... Verwijderd | 34 | 05-06-2003 18:23 |