Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ja tuurlijk...... er zijn uitzonderingen (voor de mensen die meteen weer commentaar gaan leveren op mijn uitspraken)
||
Citaat:
![]() op 14 jaar is de tijd aangebroken.. hmmm het kan altijd he.. maar eerlijk zie ik dat pas rond de 16 ofzo.. naja ligt erook helemaal aan ![]()
||
Citaat:
Naja....misschien hoort zij dan bij 1 van die uitzonderingen ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zow, dat was effe mijn speech. Reacties altijd welcom! |
![]() |
|
![]() |
jeee een paar lui hier vonden't goor...
ik vond het geweldig ![]() maar kan ook komen omdat t gewoon ZO super romantisch was *kwijlkwijlkwijl* en ik was ZOOOO verliefd en ik had zo kunnen blijven staan voor de rest van mn leven...
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik haalde ook wel erg hard uit natuurlijk... En na jouw "tuurlijk ben je met 12 oud genoeg om te zoenen, en zijn met 13 sommigen oud genoeg voor een relatie", denk ik dat ons -uuh- meningsverschil nu opgelost is?? ![]() Trouwens, ik heb niet zo'n zin om ruzie te gaan maken in dit forum, zeker niet nu ik er nog maar een paar uurtjes zit ![]() Dominique |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben zelf ook zo oud geweest, en ik weet heus wel waar ik over praat. Als je zo oud bent denk je dat je al heel wat bent, maar dat is simpel weg gewoon niet zo. Over een paar jaar kijk jij terug op deze tijd, en dan denk je.....ja hij had gelijk ![]()
||
Citaat:
Dominique |
![]() |
|
![]() |
do1998 heeft volgens mij wel gelijk....12 is een heel normale leeftijd...ik kijk ervan op als iemand met 17 pas voor t eerst heeft gezoend...de meeste meisjes zijn dan al ontmaagd...of hebben iig al een jongen afgetrokken en gezogen....maar ik heb er niks op tegen als je met je 17e voor t eerst zoent maar met je 12e is wel heel normaal hoor....ik zelf ook op mn 12e
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ook bij mij helemaal goed gekomen. ik was overigens zeventien (bijna achttien) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste zoen Partygirlx | 16 | 21-02-2016 17:44 | |
Onzin |
Durven of waarheid Cootje01 | 331 | 06-11-2015 10:11 | |
Liefde & Relatie |
18 jaar en nog onervaren in alles estudent | 6 | 05-01-2013 15:22 | |