Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij men andersom, ik hou nie van top 40 en zo, en Idols vind ik niks aan. Ik hou gewoon meer van Lady Dana en zo. En natuurlijk hardcore. En al die zeikmensen die van die zielige Britney Spears en Robbie Williams luisteren hebben diep in hun hart ook liefde voor andere muziek zoals Metal en Hardcore.
||
Citaat:
![]() 'je bent de eerste die niet tegen de waarheid kan' tjongejonge, krijg toch een vleeslul in je anus
|
Ik ga denkik een formule opstellen waarmee ik kan aantonen dat er om de x tijd een persoon Z komt met een Thread (T), die gaat preken over dat je open moet staan voor alles en leuk moet vinden wat je zelf leuk vind!
|
Verwijderd
|
Ik ben van mening dat niet alles wat in de top-40 staat per definitie slechte muziek is -- dat zou niet echt fair zijn t.o.v. bijvoorbeeld een Guns n' Roses die kilometers hoog hebben gestaan met November Rain.
Het is mijns insziens echter wèl zo dat de muziekindustrie flink wat waardigheid en stijl hebben verloren door steeds meer muziek-op-maat te maken in plaats van de creativiteit van de artiest zélf te supporten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Top-40 is voor meelopers. BEWIJS: ik vond eind 2000 U2s Beautiful Day (en ik ben niet eens een echt supergrote fan) een geweldig nummer. Al die zielige top-40 mensjes die ik dat nummer toen liet horen vonden dat nummer dus nix en wisten niet hoe hard ze U2 moesten afkraken. MAAND LATER! U2 - Beautiful Day op nummer 1 in de Top 40 en al diezelfde zielige top-40 mensjes vinden het GEWELDIG EN U2 is ook ineens GEWELDIG what the fuck is that??? I rest my case |
![]() |
|
Verwijderd
|
het is zoals het is, dus om daar nou woorden aan vuil te maken..., maar om nou de starter van dit topic af te gaan zeiken vind ik een hele hoop bullshit, want het ene moment als iemand zulke dingen zegt dan: "heeftie helemaal gelijk" en het andere moment is het schijnbaar het ergste wat je kan zeggen, ligt volgens mij maar aan de reactie van de eerste personen die reageren ofzo
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gezeik ouders Dice94 | 27 | 25-11-2008 19:12 | |
Beleidszaken |
over het gezeik over forumbazen op Lifestyle Al Murphy | 2 | 29-09-2005 21:56 | |
De Kantine |
[Enquete] Over de Enquete`s van de Kantine en haar zeik mensen Verwijderd | 56 | 25-10-2003 09:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
die linkse bastards ook altijd te zeiken Built to last | 8 | 15-05-2002 17:10 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik 100% puur kattevlees | 4 | 05-05-2002 12:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel x moeten jullie zeiken in de toilet XCalibur | 26 | 09-04-2002 00:36 |