Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als het niet in maastricht is
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: muizzz toegevoegd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar waarom laat je je vriend hier(ben de naam alweer kwijt) die niet meenemen?
||
Citaat:
maar niemand neemt ooit zo'n ding mee...
|
Verwijderd
|
want heel heel heel heel misschien kom ik ook, maar dat hangt wel van de dag af, want ik moet 1 keer in de 2 weken op zaterdag werken... het hangt er ook een beetje van af wie er allemaal voor de rest komen... sorry, als ik fok op over kom... ik wil deze keer geen flame uitlokken...
Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 22:19. |
![]() |
||
Citaat:
muh. mij boeit t niet. als je wilt komen moet je jezelf maar op t lijste zetten. gewoon kopieren en plakken en dan jezelf erbij.
|
Verwijderd
|
als ik kom, leen ik wel ff een afgeragte gitaar (afgeragde? jahaa, er zit een gat in de ondekant
![]() @ Lompo: gewoon komen jij of je kop houden Ivo. @ bertbart: je zou komen juh! @Freakjuh: ik vind van ook dat Nighttime bird moet komen...ik trek um wel mee ![]() @dooie-blondedoos: zie maar. Alleen ben ik bang dat je iets trui voor ons bent. @ rest: misschien een gek voorstel hoor...maar waarom spreken we niet 5 mei af (bev.dag) en gaan we met zn allen met de polisie rellen in amsterdam? [edit: typo] Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 23:04. |
![]() |
|
hmz zal ik nou ook weer heengaan?
![]() de laatste keer was ook harstikke leuk. en als ik het zo zie komen er weer veel hippe mensen. en fokkin' god, enorm veel eigenlijk. hehe, als die bastards op het laatste moment het niet 'vergeten' of 'ineens' verhinderd zijn. (he LESTER! ![]() ff afwachten voor mij als ik dan financieel goedzit of geen andere plannen heb dat moment. <-- dan is dat geen groot probleem, maar ik heb zo'n moeder op dit moment die vind dat ik niet zoveel weg moet. (WTF ja ![]() ![]() maar okay.. meet in Utrecht? ergens in Mei?
||
Citaat:
![]() ow ennuh ik weet wel een cool parkje
|
|