Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is niet echt een discussie:
Jij vind dat jij als "echte gotic" geaccepteerd wil worden maar dat niet wordt omdat jou ideetjes haaks op die van anderen staan...ik heb niet aan alle gothics een hekel maar aan jou aanstellerige gedrag daar Poep ik op!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Boeiend dat je niet door iedereen geaccepteerd wordt . . . niemand wordt door iedereen geaccepteerd, leer er mee leven, of leef niet
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ga hier niet andere mensen lopen uitmaken voor respectloos terwijl je zelf in het fototopic ook verwoede pogingen hebt gedaan om mensen de grond in te boren, Latexworst die je er een bent. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat ik je niet een ontiegelijk irritant vervelend kind vind
|
![]() |
ik weet het niet goed meer....De gothics die ik tegen ben gekomen bij nightwish etc. zijn allemaal vet aardig maar hier loopt mij er toch een b*tch rond die niks goed vind...meer ik ben tegen alles wat niet zwart is opgemaakt..beetje jammer
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() en als die achter-lijk willen blijven.... lekker belangrijk. edit; trouwens Death-Britney gister enschede, vandaag almelo? ik ben pas eng ![]()
Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 23:09. |
![]() |
||
Citaat:
Dat jij mode niet leuk vind, moet je helemaal zelf weten maar je hoeft niet zo overduidelijk te lopen spuien dat je het allemaal maar walgelijk vind en daarna vragen waarom je niet wordt geaccepteerd, want dan lig je er dus uit. Intolerantie is het meest walgelijke wat er is, maar JIJ hebt het overtroffen trol, BAH! *kots*
|
ja tuurlijk accepteer ik gothic. ik vind gothic mensen heel vaak cool. ik heb vrienden die gothic zijn enzo, absoluut niks mis mee.
hoe cliche t ook klinkt, ik ga nog steeds as op persoonlijkheid. ik bedoel iemand kan heel "mode"zijn en geen karakter hebben, terwijl ik zat gothics zijn die voor de menigte 'te ver' gaan maar geweldige mensen zijn. gothic is ![]()
||
Citaat:
maarre.. om je vraag te beantwoorden, ik accepteer mensen, niet hokjes.. |
![]() |
|
zolang ze pizza's eten zal ik ze toelaten tot mijn zeer incomplexe referentiekader
![]() tevens dienen zij Dissection te aanbidden...anderzijds betekenen zij niet meer voor mij dan het paringsritueel van de Zuid-Aziatische gnimdeaorus
Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 12:57. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Lifestyle |
Hmmz... alto`s.. Verwijderd | 464 | 09-05-2004 17:20 | |
Lifestyle |
waarom sluiten jullie mijn topics????vind ik niet lief morgaine | 1 | 08-10-2003 12:47 | |
Lifestyle |
Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?. Sailingthemoon | 182 | 27-05-2003 15:24 | |
Lifestyle |
**Poll** Wat Is Stijlvol?? Kastanje | 43 | 28-03-2003 15:27 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 |