Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maak je niet te druk.. (l) Ik ga zo uit eten.. ![]() ![]() wat moet ik aantrekken? :\
||
Citaat:
![]() oeh, leuk... ehm ga je naar een chique restaurant? doe dan een rok aan ofzow... hmz, jij bent in alle kleren leuk, dusse ![]() - nu moet ik echt leren - vol - walg
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Voor wie het weten wil; ik had een witte broek met een babyblauw truitje erboven aan. ![]() ontopic: - neutraal, niet chagrijnig, niet blij. - afwachtend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik was van plan om te gaan inlineskaten, maarja, daar wordt je moe van he. En Pauline, denk je nog steeds dat ik zo actief ben? |
![]() |
|
-even uitrusten (loop al 2 uur door het huis om spullen te verzamelen voor de verhuizing)
-nostalgisch (hee, had ik dat ook nog bewaard) -ietwat treurig (Moet zoveel achterlaten) Maar toch erg BLIJ met mijn kamertje ![]()
|||
Citaat:
![]() Zal je alvast waarschuwen; het gaat làng duren voordat ik terugmail. *kijkt Marcade vanuit haar ooghoeken aan* Sorry. (voor elke persoon die ik nog moet mailen ![]() ![]() Citaat:
Ben een schijterbroek. ![]() - moe - hongerig (nèt nu er niks in huis is) - geïrriteerd
|
"Wiskunde is helemaal niet zo belangrijk. Je hebt zo hard geleerd. Je kunt het niet beter. Waarschijnlijk heb je geen onvoldoende."
- "Ja maar, ik heb verdomme zo erg mijn best gedaan. 2,5 week geleerd. Is het dan nooit genoeg? Ik ben er gewoon te dom voor." "Jouw talenten liggen op andere vlakken." "... Hahahahahahaha.."
|
![]() |
*krijg de klere
*weer gesneden...flink diep...te diep... 't is toch veel makkelijker als je iemand anders de schuld kan geven van je ellende en je dis-functionerende houding en gedrag. 't is toch veel makkelijker en fijner om te zeggen "ik heb mij gesneden omdat zij mij verdomd klote behandeld." dan dat je zegt "ik snijd mij omdat mij gedachten bij een gebeurtenis denken dat mijn gevoelens zich alleen kunnen uiten door me te gedragen als automutilant." *beeldscherm doet klote, dus dat zal ook wel weer mis gaan eerdaags. *maar, de zon schijnt. Godsamme, laat 't alsjeblieft regenen! Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 09:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Topics met meer dan 500 posts worden tegenwoordig automatisch gesloten. In de volgende topic gaan we daarom verder: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=416077
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 |