Advertentie | |
|
![]() |
|
wow
![]() als je die brief opstuurt maak je echt een grote impact op die vent, zekersteweten! wat de andere al zeggen, hij is erg sterk, en hij komt kwellend over, en dat mag ie hebben, en je brengt alles ook dreingend over, dat vind ik r mooi aan! ik zou m zo sturen, laat m beseffen wat ie je heeft aangericht!!! GOOO GIRL!!!!!!!!
||
Citaat:
|
Dat een leraar zo ver kan gaan zeg!
![]() ![]() ![]() echt een prachtige brief (zo kan je het niet echt noemen maar je hebt het echt goed onderwoorden gebracht!) Die vent zou het is moeten lezen. Wat een schade hij bij je heeft aangebracht! Dat is niet normaal gewoon! ik weet niet zo goed wa tik nou eigenlijk moet zeggen, maar ik snap je haat tegenover hem. Veel sterkte meissie *knuff* |
![]() |
|
Als je hem stuurt dan moet je hem via de school sturen. Dan weet je zeker dat hij nooit meer ergens aan het werk komt waar hij met kinderen/jeugdigen in aanraking komt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Twas een hufter! Echt waar ![]() maarjah ![]()
|
Ik vind het heel erg knap van je dat je dit hier zo durft weg te zetten. Ik kan echt met je meeleven ondanks dat ik dit niet heb meegemaakt.
Uit je brief lees ik dat het een echt hufter is, dus als je deze brief naar hem op zou sturen zou het hem waarschijnlijk toch nix doen, omdat het zo'n klootzak is. Ik wens je iig heel erg veel sterkte...laat je niet gek maken he meissie!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat het schrijven van de brief je heeft geholpen. Of opsturen nog meer zou helpen weet ik niet, misschien wel, maar misschien juist ook wel niet. Ik hoop dat je het ooit (al is het maar gedeeltelijk) af kunt sluiten en het kunt laten voor wat het is... |
![]() |
|
*slik*
Ik zou die leraar niet willen zijn. Wat is dat inderdaag ontzettend rot. Ik vind het goed dat je die brief hebt geschreven. Eigenlijk (wat ik persoonlijk zou doen) zou je em ook daadwerkelijk op moeten sturen. Maar da's natuurlijk aan jou de keus. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik hoop ook dat ik t ooit af kan sluiten ![]()
|
![]() |
||
knappe brief hoor
Citaat:
Als je vind dat je em op moet sturen moet je het gewoon doen denk ik. Hoe kan je het nog erger maken? Best sterke brief hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Zet de feiten , die in dat brugjaar gebeurt zijn op een rijtje en stuur die brief aan de Onderwijsinspectie. Krijgt hij in ieder geval een flinke douw, en dan laat hij het voortaan wel uit zijn hoofd.
Het mag alleen niet anoniem, de inspectie wil waarschijnlijk wel even met je praten. Jou met hem confronteren doen ze niet, als jij dat niet wilt. Het gaat ook om iets uit het verleden.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de rest: veel sterkte. |
![]() |
|
ik ben er stil van, goh wat een verhaal.
ik zou hem wel opsturen misschien krijgt hij er nog spijd van... in ieder geval kan hij der nog eens ff lekker over lezen wat hij jou en misschien meerdere mensen heeft aangedaan. succes
||
Citaat:
ahoewel, zoals ik las in de brief moest het een verschrikkelijke leraar zijn geweest. Maar toch, ik zou daar nou niet bepaald trots op zijn
|
Ik vind het wel een goede brief maar ik zou hem niet zo opsturen, ik zou proberen er minder grof in te zijn en er minder in te vloeken. Dat wijst namelijk op zwakte omdat je je woede niet in normale woorden kunt verwoorden. Als ik jou was zou ik proberen dit aan te passen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de persoon is aan wie de brief gericht is. Ik ken hem niet en jij wel dus je moet er zelf over beslissen.
Succes verder!
|
Ik vind zeker het eerste deel van de brief nogal warrig overkomen.
Tis wel ontzettend heel erg geweldig goed dat je die brief geschreven hebt ![]() Het is misschien wel een goed idee om de feiten (als je eraan toe bent) eens op een rijtje te zetten voor de onderwijsinspectie. Dan zal jouw wraak pas zoet zijn, mag die nooit meer ergens werken, en al helemaal niet meer op scholen! Succes ermee!
|
![]() |
Ik denk dat het goed voor je is geweest dit zo op te schrijven.
![]() Verder denk ik dat als je nog serieus overweegt om hem op te sturen dat je er rekening mee moet houden dat hij hem misschien niet leest of dat t hem niet interesseert. Want zoals je hem beschrijft is het gewoon een onzettende eikel, waar je gewoon niet eens moeite voor zou moeten doen om hem uit te willen leggen wat hij je heeft aangedaan. Hij is gewoon onmenselijk. Als je hem dan alsnog wel wilt opsturen zou ik de brief veel koeler maken..dus je eigen emotionele kant niet laten zien. Meer in de trant van: Nu ik van deze school af ben en ik een goed/mooi leven heb, besef ik pas goed op wat voor laag niveau jij zit. Ik snap gewoon niet dat mensen zo ontzettend dom kunnen handelen als jij doet. Je zal nu zelf ook wel de consequenties hebben gemerkt. Het spijt me voor je dat je met zo iemand als jezelf moet leven. Ik zou t er idg geen minuut mee uithouden.. Ik zou dus serieus maar eens overwegen of je hier nuttig bent en mensen nog wel van je houden.. of dat je beter zelfmoord kan plegen.. Ik zou zelf meer zoiets doen.. ik vind mijn voorbeeld niet zo sterk maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Engels] Brief hulp nodig Gast2342423424 | 1 | 02-11-2007 18:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Franse brief vertalen.. HELP!!! *KLK* | 13 | 06-09-2004 15:51 | |
Verhalen & Gedichten |
School staat stil in een dynamische maatschappij Type | 8 | 02-12-2003 22:05 | |
Psychologie |
Iemand ervaring met een cognitieve therapeut? Eend | 16 | 23-02-2003 16:16 | |
Algemene schoolzaken |
Opendag en verplichtingen? | 6 | 18-02-2002 18:08 | |
Psychologie |
Dringend: uit huis gezet ! Captain | 36 | 27-12-2001 22:38 |