Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2003, 22:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 22-03-2003 @ 23:30:
Argumenten?
Geen mening, maar een feit.
Dat is een smoesje om er onderuit te komen. Volgens mij ging jij gewoon op je intuïtie af (wat dus geen feiten zijn). In ieder geval heb je op deze manier, met zo'n antwoorden, niet veel te melden.

Ripper
Oud 22-03-2003, 22:41
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
Ripper schreef op 22-03-2003 @ 23:34:
Dat is een smoesje om er onderuit te komen. Volgens mij ging jij gewoon op je intuïtie af (wat dus geen feiten zijn). In ieder geval heb je op deze manier, met zo'n antwoorden, niet veel te melden.

Ripper
Lul nou niet zo stijf. De hints die op de site van WidM staan zijn gewoon dingen die in de uitzending gebeurd zijn.

zulke antwoorden
Oud 22-03-2003, 22:43
Freshh~
Freshh~ is offline
*Was er vanavond WEL wie is de mol? shittttttt, ik had gekeken even snel op internet en daar zag ik het niet staan, dus ik dacht misschien door oorlog Irak ?!?! [moest vanavond ook weg dus kon het niet checken...]

maar ehm weet iemand wanneer er weer herhaling is [voordat ik weer verkeerd kijk ]*
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 22-03-2003 @ 23:43:
maar ehm weet iemand wanneer er weer herhaling is [voordat ik weer verkeerd kijk ]*
Vrijdag, om 11 uur 's morgens, geloof ik. Volgende week dus.

Groetjes,

Ripper
Oud 22-03-2003, 22:45
Severus
Severus is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 22-03-2003 @ 23:41:
Lul nou niet zo stijf. De hints die op de site van WidM staan zijn gewoon dingen die in de uitzending gebeurd zijn.

zulke antwoorden
Nou, whatever. We zullen uiteindelijk wel zien wie van ons beiden de beste hints hadden of het beste opletten...

Groetjes,

Ripper
Oud 22-03-2003, 22:48
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Vrijdag, om 11 uur 's morgens, geloof ik. Volgende week dus.
*Thnxs !*
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 22:52
superpoepdoosje
Citaat:
Ripper schreef op 22-03-2003 @ 23:45:
Nou, whatever. We zullen uiteindelijk wel zien wie van ons beiden de beste hints hadden of het beste opletten...

Groetjes,

Ripper
hahhahahahahahahahahahaha, jij bent echt wel komisch
Oud 22-03-2003, 22:59
Severus
Severus is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 22-03-2003 @ 23:52:
hahhahahahahahahahahahaha, jij bent echt wel komisch
That's my goal in life... *kidding*

Groetjes,

Ripper
Oud 22-03-2003, 23:15
Severus
Severus is offline
Okee mensen, hier volgt mijn "Wie Is De Mol?" lijstje...

WIE IS DE MOL?

1. René.
2. Ron.
3. Ferdi.
4. Patricia.
5. Astrid.
6. Aafke.
7. Chandrika.
8. Elise.

René is voor mij niet zo duidelijk de Mol als Julien dat was... Ik twijfelde toch wel een beetje wie ik als nieuwe Mol voor mij moest kiezen... uiteindelijk besloot ik dan maar om gewoon de 2e persoon van mijn oude lijstje te nemen. Jullie zien dat mijn lijstje best wel drastisch is veranderd... na alle verdachte acties van Ron, Ferdi, Patricia en Astrid vandaag...

Ripper
Oud 22-03-2003, 23:44
BillyFish
BillyFish is offline
ok theoriën

Belangrijke aanwijzingen dat iemand NIET de mol is

Rene: Hij reed met de laser/spiegel opdracht buiten op de fiets. In het dagboek van de mol op de site stond dat het zo makkelijk was om met samenwerking te sjoemelen in het donker. De mol moest dus binnen zijn geweest bij die opdracht.

Ferdi/Ron: in de opdracht met de titanic vragen zat er een vraag bij met vlaggen die aan een mast hingen. Die vlaggen corrospondeerden met een nummer, die weer een coordinaat vormden. de vlaggen waren 1 en 3 en daa had dus het coordinaat 13 of 31 uit kunnen komen. Een mol had met gemak het lot kunnen tarten door te doen alsof het vanzelfspreken 13 was, maar beiden waren het meteen eens dat het coördinaat 31 was. Dat pleit dus in hun voordeel.

belangrijke aanwijzingen dat iemand WEL de mol is

Ferdi: op het forum van de website zijn er mensen die een sutkje computervervormde stem uit de eerste aflevering hebben bewerkt to het weer realistisch klonk. Dat stukje zat bij het introductiefilmpje van Ferdi en zegt: is hij het? hij is het, ferdi is de mol. Wel compleet onherkenbaar als je gewoon naar het programma kijkt, maar ik vind het zelf net iets te vatbaar voor fraude. Het zouden misschien geflipte fans kunnen zijn die het proces een handje hebben geholpen

Chandrika: Het muziekfragment op de site was van Culture Club - Karma Chameleon. Het stukje "red, gold and green" was echter ineens achterstevoren te horen. Het heeft dus iets met kleuren te maken. Op de website, onder 'kandidaten' heeft iedereen een blauwe jas aan behalve chandrika (Red ). Dan op de groepsfoto van opdracht 2 heeft weer iedereen een blauwe jas aan behalve chandrika, zij heeft een geel/gouden jas aan. Dan is alleen het groen in het liedje nog niet verklaart, maar dat kan een foto zijn die ik nog niet heb gezien

patricia/astrid: Aan het begin van aflevering 2 krijgt de mol de instructie dat een telefoon een hoop schade kan aanrichten. Je ziet duidelijk hoe astrdi en patricia als een gek op de telefoon aflopen zodra angela hem aanreikt.

nog meer? voeg ze toe
Oud 22-03-2003, 23:48
BillyFish
BillyFish is offline
ik denk trouwens nu dat het chandrika is
Oud 23-03-2003, 11:15
Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Ferdi was ook lekker vaag aan het doen met die Wens.. wil jij graag trouwen Ferdi? vroegen ze en toen zei hij ja en later zei hij dat zijn wens promoveren was. ik gok op 3 mensen: Ferdi Aafke en patricia dont ask why
Oud 23-03-2003, 13:44
Bram
Bram is offline
Ik versta niet waarom Nederland een programma als 'De Mol' op zaterdagavond programmeert. In Belgie speelde het altijd al de zondagavond das ideaal vind ik. De maandagmorgen op werk/school/.... heeft iedereen het dan over De Mol, wat toch leuk is. En vooral de zaterdag gaan toch veel mensen weg, op cafe/restaurant/discotheek/.... terwijl de zondagavond toch de familieavond bij uitstek is, allé das toch zo in Belgie. Wat vinden jullie daarvan?
Oud 23-03-2003, 16:57
Orsino*
Orsino* is offline
Allé wat maakt het uit, of je gaat niet uit of je neemt het op en kijkt het zondagavond.

Maar shit. Julien eruit, vind er niks meer aan . Vond hem de leukste persoon uit de groep. Ik heb echt geen flauw benul maar dit is mijn nieuwe lijstje:

1. Elise
2. Aafke
3. Ferdi
4. Ron
5. Astrid
6. Chandrika
7. Patricia
8. René

Pff.. Chandrika is bij mij beetje gezakt, wat ik vond haar wel realistisch verbaasd kijken toen ze hoorde dat ze door was. Denk niet dat de mol zo opvallend zou doen.
En eigenlijk wil ik helemaal niet dat Elise de mol is want dat mens is me veel te irritant.
Oeh spannend.. vond het trouwens wel een leuke wending, de pot weggeven of door gaan met de executie.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:00
Severus
Severus is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 23-03-2003 @ 17:57:
En eigenlijk wil ik helemaal niet dat Elise de mol is want dat mens is me veel te irritant.
Wat vind je dan irritant aan haar?

Groetjes,

Ripper
Oud 23-03-2003, 18:38
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Ripper schreef op 23-03-2003 @ 19:00:
Wat vind je dan irritant aan haar?
Ja, tgh, dat hoofd Verder niks eigenlijk, ken er ook niet..
Ze riep trouwens wel erg had "27" toen die leeftijd gevraagd werd.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 19:07
Ketjing
Ketjing is offline
Ik ben ook weer druk aan het kijken en aan het nadenken wie de mol nou eigenlijk is. Op dit moment heb ik 2 hoofdverdachten namelijk Ferdi en Patricia.
Ferdi treuzelde lekker lang bij de tweede opdracht met het slot. ook in de eerste aflevering liep hij voorop en liepen ze fout.
Patricia wilde erg graag de telefoon bij de eerste opdracht. Ook was ze verbaast dat Ferdi en Ron in de eerse opdract ook de antwoorde aan Julien wilde geven. Ook na de opdracht in het donker had ze een big smile op haar face, terwijl de rest van de groep heel beteuterd keek.
Maar we zullen zien wat de volgende aflevering gaat opleveren.
Oud 23-03-2003, 19:34
Arwyn
Arwyn is offline
Ik denk dat 't Patricia of Astrid is.
Ze waren allebei wel erg enthousiast met die telefoon...
Van Astrid denk ik 't omdat ik denk dat 1 van de 3 'anderen' 't spel saboteerde... Maar daar twijfel ik wel een beetje aan...
Van Patricia door de opdracht op de boot. Ze ging wel heel erg door over 'Leonardo kan nooit 28 zijn, hij is minstens 30'(of heb ik dat verkeerd onthouden?).

Ik had wel verwacht dat Julien er uit ging. Hij was gewoon te duidelijk niet de mol...
Oud 23-03-2003, 19:57
Ketjing
Ketjing is offline
Klopt ze zat inderdaad te hele tijd te roepen dat hij minstens dertig moest zijn. En tegerlijkertijd riep ze: Ja ik weet het ook niet precies.
Oud 29-03-2003, 19:15
Severus
Severus is offline
Zo, vandaag weer een nieuwe aflevering! Wie denken jullie dat er vandaag gaat uitvallen? Ik hoop Ron...

Groetjes,

Ripper
Oud 29-03-2003, 19:50
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 15-03-2003 @ 22:57:
1. Elise (geen gegronde redenen, ik irriteer me allen aan haar. Ja, nu al ja.)
2. Ferdi
3. Astrid
4. Aafke
5. Rene
6. Ron
7. Patricia
8. Julien
9. Chandrika
Ik heb het net pas gezien...

Mijn lijst:
1. Astrid
2. Ferdi
3. Patricia
4. Aafke
5. Ron
6. René
7. Elise
8. Chandrika

Mijn nummer één is gezakt naar nummer 7, lekker vaag ik weet het. Maar Astrid met die telefoon... Ferdi blijft op 2, en Aafke van 3 naar 4. Patricia omhoog naar 3. De rest is pure gok.
Oud 29-03-2003, 21:24
Briseïs
Briseïs is offline
Niemand eruit! Das ook gezellig. Nouja weer lekker veel nieuwe aanwijzingen over wie de mol zou kunnen zijn...
Als Ferdi de mol is legt ie t er wel heeel erg dik bovenop, hij zou de slechtste mol ever zijn.

Nieuwe lijst:
1. Astrid
2. Aafke
3. Patricia
4. Ferdi
5. Ron
6. Chandrika
7. René
8. Elise

t gaat bij mij echt tussen Astrid, Aafke, Ferdi & Patricia. Heel moeilijk om daar een top 4 uit te maken...
Oud 29-03-2003, 22:04
Severus
Severus is offline
Shit, niemand d'r uit! Ik had liever dat er wél iemand uit moest, dat maakte het allemaal voor mij nl. wat gemakkelijker, maar ja. Ik moet maar geduld hebben tot volgende week.

Maar toch was het wel een leuke aflevering. 't Lijkt me wel eng om in het donker in dat bos naar de lintjes te zoeken. Doet me teveel aan "The Blair Witch Project" denken....

In ieder geval zat degene die de test 't slechtst had gemaakt, ook bij de springers. Die persoon was dus: Chandrika óf René óf Ron óf Astrid. Ik denk dat het Ron geweest moest zijn. Chandrika en Astrid vind ik veel te slim om te falen, want zij werken allebei met mensen en hebben dus veel mensenkennis, dus ik denk dat zij met die kennis redelijk lang in het spel kunnen blijven. Zij kunnen de test onmogelijk slecht gemaakt hebben.

Ook René kon de test onmogelijk slecht gemaakt hebben; hij is slim, en ook vindingrijk, als politieman. En aangezien hij naar mijn mening de Mol is (zie mijn lijstje van vorige week en deze week), maakt het feit dat hij van de brug af sprong, mijn mening over hem alleen nog maar sterker. Want als de Mol bij de springers zit, wordt de kans dat de persoon (die de test 't slechtst heeft gemaakt) een exit misloopt, kleiner. Logisch natuurlijk dat de Mol van de brug af wou springen. En aangezien René mijn Mol is en heeft gesprongen, ben ik er dus alleen maar zekerder van dat hij de Mol is.

Na deze aflevering met veel verdenkingen, heb ik mijn lijstje moeten bijstellen (ik stel mijn lijstje logischerwijs na iedere aflevering bij). Zo ziet het er nu uit:

WIE IS DE MOL?

1. René.
2. Ferdi.
3. Patricia.
4. Ron.
5. Astrid.
6. Aafke.
7. Chandrika.
8. Elise.

Alhoewel ik denk dat Ron degene was die de test fout heeft gemaakt, heb ik hem toch maar op de 4e plaats staan, omdat ik het toch verdacht vond dat hij het huis was voorbijgelopen....

René vind ik echt een misselijke vent, hij kijkt zo kwaad en onverschillig! Ook toen bij dat bandje waar de Mol zich verkneukelde, vertrok hij geen spier. Alsof hij niet eens verrast was. Ik vind toch echt wel dat hij de Mol moet zijn....

Groetjes,

Ripper
Oud 29-03-2003, 22:28
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ripper schreef op 29-03-2003 @ 23:04:
Ook toen bij dat bandje waar de Mol zich verkneukelde, vertrok hij geen spier. Alsof hij niet eens verrast was. Ik vind toch echt wel dat hij de Mol moet zijn....
Niemand vertrok een spier. Maar goed.
Oud 29-03-2003, 22:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-03-2003 @ 23:28:
Niemand vertrok een spier. Maar goed.
De meesten keken er lachend of geïnteresseerd naar, maar René niet.

Ik vind het trouwens wel raar dat niemand Ron gewekt heeft om naar de band te kijken... Aafke hadden ze wél uit bed gehaald... dus waarom Ron niet?

Ripper
Oud 29-03-2003, 22:32
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ripper schreef op 29-03-2003 @ 23:30:
Ik vind het trouwens wel raar dat niemand Ron gewekt heeft om naar de band te kijken... Aafke hadden ze wél uit bed gehaald... dus waarom Ron niet?
Aafke hadden ze uit een kamer gehaald, die sliep nog niet.
Oud 29-03-2003, 22:32
Orsino*
Orsino* is offline
Jammer dat er niemand uit is. Twee dingen die mij nogal opvielen:

- Patricia zegt tegen René "even kijken of je dat lintje wel kunt zien", en haalt vervolgens (in een demonstratief shot) het lintje van de tak als René de andere kant uit loopt.
- Ferdi had een boomstronk met een aantal bewust geplaatste stenen neergelegd, als teken van daar moet je heen ofzo. Die stenen waren daarna allemaal weg, ik ben alleen (heel handig) vergeten wie er bij die opname aan het lopen was, Ron of Elise. Volgens mij Elise.

Maar wel leuke aflevering, was is die Ferdi een arrogante bal zeg. Ik hoop zo dat hij het fout heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 22:48
Severus
Severus is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 29-03-2003 @ 23:32:
Die stenen waren daarna allemaal weg, ik ben alleen (heel handig) vergeten wie er bij die opname aan het lopen was, Ron of Elise. Volgens mij Elise.
Volgens mij was het Ron. Dit was namelijk de volgorde: Ferdi, Ron, Elise en dan Chandrika. Ron moet de stenen dus hebben weggehaald nog vóór Elise. Of... áls Ferdi de Mol is... heeft hij vóór de camera alleen de stenen enzo daarbij gedaan, en ze off-camera weer weggehaald... wie weet...

Citaat:
Orsino* schreef op 29-03-2003 @ 23:32:
Maar wel leuke aflevering, was is die Ferdi een arrogante bal zeg. Ik hoop zo dat hij het fout heeft.
Inderdaad, ja, op mij komt hij over als een domme boerenlul ook nog.

Ripper
Oud 30-03-2003, 12:08
superjip
superjip is offline
aafke vind ik echt gaar..ik hoop dat zij niet de mol is en er uitvliegt
Oud 30-03-2003, 12:12
Ketjing
Ketjing is offline
Waarom maakte Ferdi van die moeilijke aanwijzingen? Hij had beter gewoon pijlen kunnen maken. Ook wel dom dat Ron het huisje zomaar voorbij liep. Het was trouwens wel een vette opdracht met die lintjes. In de supermarkt ging ook alles verkeerd, aanbiedingen werden niet gehoord, wat ook niet gek is als je op het moment dat een aanbieding wordt omgeroepen via de walky-talky gaat staan praten. Ik ben het spoor kwijt wat betreft de mol, ik heb geen idee meer wie het is.
Oud 30-03-2003, 12:49
Gothic
Gothic is offline
Bij de lintjes opdracht zou Ferdi als mol het beste uitkomen. Hij wist namelijk (als hij de mol is) dat de lintjes die optijd binnengehaald waren, terugbetaald moesten worden als de opdracht zou mislukken...
Oud 30-03-2003, 15:03
Verwijderd
ik denk dat astrid de mol is!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 15:30
peaceflower
peaceflower is offline
Mijn mollenlijstje:

1. Patricia
2. Ferdi
3. Astrid
4. Chandrika
5. Ron
6. Aafke
7. Rene
8. Elise

Aafke vind ik de leukste van het spel... ik hoop dat ze gaat winnen. Rene en Elise vind ik helemaal niet verdacht.

Patricia is zeker mijn mol. Met die lintjesopdracht vond ik haar erg verdacht. Aan de andere kant is ze niet van de brug gesprongen, wat een slimme mol eigelijk wel zou moeten doen...

Ferdi ligt er erg dik bovenop, net als met Jantien vorig jaar... hij maakt zich nu erg verdacht, maar zal het wel weer niet zijn..

Wat betreft Astrid: ik had het idee dat ze wel erg graag de opdracht in de supermarkt wilde verliezen...

Chandrika kwam vorige week met de bagage-opdracht te laat. Dat komt ervan als je met de fiets aan de hand gaat rennen in plaats van gewoon fietsen... Bovendien sprong ze van de brug deze week.

Ron rende het huis snel voorbij. Sneaky... En hij was er niet bij toen ze de video-boodschap gingen kijken.
Oud 30-03-2003, 15:42
wilco984
wilco984 is offline
Aflevering 1 was mijn verdachte Julien!!

Aflevering 2 was mijn verdachte Patricia!!

Aflevering 3 zijn mijn verdachtes Ferdi en Patricia

Het lijkt me wel strak als ze een keer 2 mollen hebben ipv. elk jaar 1..

Dat zou wel een coole aktie zijn!
Oud 30-03-2003, 15:47
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Patricia zegt tegen René "even kijken of je dat lintje wel kunt zien", en haalt vervolgens (in een demonstratief shot) het lintje van de tak als René de andere kant uit loopt.
*Dat vond ik echt raar echt een mollen streek maar ze treuzelde ook zo lang...[nu ga ik weer even verder kijken, ik had het opgenomen ]*
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 15:47
Miracle
Miracle is offline
Hmm, ik vind dit seizoen veel minder leuk. Tis niet echt één groep en het is allemaal veel ingewikkelder... Zijn er meer mensen die het minder leuk vinden?
Oud 30-03-2003, 16:13
peaceflower
peaceflower is offline
Ja... dit jaar is de groep minder hecht... ze vertrouwen elkaar totaal niet en ik heb het idee dat ze liever indiviueel het spel spelen. Het gaat er dit jaar kennelijk veel meer om het spel zo goed mogelijk te spelen dan een leuke groep te hebben...
Oud 30-03-2003, 16:22
Freshh~
Freshh~ is offline
*Ja ik vond seizoen 2 het leukst daarna 3... wat jullie?*
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:25
peaceflower
peaceflower is offline
Mol nummer 3 in Portugal was de allerbeste tot nu toe.
Ik vrees dat deze serie dat niet kan overtreffen.

Trouwens:
Weet iemand al wat het openen van de kokers door Aafke en Astrid nu betekent??
Oud 30-03-2003, 16:26
Severus
Severus is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 30-03-2003 @ 17:25:
Trouwens:
Weet iemand al wat het openen van de kokers door Aafke en Astrid nu betekent??
Volgens mij zitten daar geheime tips in over de Mol... Aafke en Astrid schijnen namelijk erg zeker te zijn wie de Mol is...

Ripper
Oud 30-03-2003, 16:46
Ketjing
Ketjing is offline
Ik vind deze serie zeker niet onder doen tegenover de andere 3. Gewoon een leuke nieuwe serie van Wie is de Mol.
Oud 30-03-2003, 17:49
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
dreen schreef op 30-03-2003 @ 16:47:
Hmm, ik vind dit seizoen veel minder leuk. Tis niet echt één groep en het is allemaal veel ingewikkelder... Zijn er meer mensen die het minder leuk vinden?
ikke...ik vind het geen leuke groep
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 30-03-2003 @ 17:13:
Ja... dit jaar is de groep minder hecht... ze vertrouwen elkaar totaal niet en ik heb het idee dat ze liever indiviueel het spel spelen. Het gaat er dit jaar kennelijk veel meer om het spel zo goed mogelijk te spelen dan een leuke groep te hebben...
ja, bijv. die reactie van ferdy gister: Het is het beste als er zo snel mogelijk veel mensen uitgaan" k weet het niet meer precies, maar hij had totaal geen gevoel voor die anderen... nogal stom...

Ik heb dit seizoen ook minder behoefte aan om te kijken.. Wel jammer eigenlijk.
Oud 30-03-2003, 19:16
xx
xx is offline
ik vind iedereen een erg hoog 'molgedrag' gehalte hebebn!!

en trouwens ik vond de groep van vorig jaar veel leuker dat waren niet van die zeikerds!!

maar met mensen di eht tenminste met elkaar konden vinden

xx
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 20:47
superpoepdoosje
Hebben we 't allemaal gezien?
Toen Astrid sprong stond er in de rivier: "Mol"
Op televisie ziet het er wel wat duidelijker uit maar kijk eens:

Maar Astrid is toch de Mol niet hoor. Althans, dat denk ik.
Oud 04-04-2003, 22:18
Briseïs
Briseïs is offline
Ja, echt heel duidelijk...
Oud 05-04-2003, 13:49
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik weet haast zeker dat Patricia de mol is! Want zij liep vorige week over de lintjes dat Chandrika ze weg had gehaald en dat niet als als laatste was vertrokken, maar dat klopte wel. En aan het begon kon je zien dat zij de lintjes ergens anders hong. En zij nam de vrijstelling niet aan en was zogenaamd kwaad op chandrika, omdat zij wel ging en omdat patricia toch de mol is, blijft ze er toch wel in!
Oud 05-04-2003, 15:36
ikaruz
ikaruz is offline
Ja volgens angela starte chandrika als laatste, maar ik ben erg achterdocvhtig geworden door de ontknopping van vorig jaar. Daar was alles vantevoren al geplant (met oefenen waterskien en hartslag enzo) dus waarom zou dat dit jaar niet hetzelfde zijn. Dat chandrika bijvoorbeeld helemaal niet als laatste is gestart, niemand kan dat zeker weten, want ze zaten allemaal in tentjes. En zo zijn er wel meer dingen die ze met maken van de afleveringen kunnen hebben weggelaten dnek ik zo.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 15:57
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
maar chandrika startte in het donker, dus dat klopt niet, maar ik kan ook geen mol-acties aan chandrika ontdekken hoor!
Oud 05-04-2003, 16:27
oeski
oeski is offline
Waarom denkt nou niemand dat Aafke de mol is??
Het moet toch wel? Heel taktisch allemaal, de middelbare huisvrouw die niet zo erg op de voorgrond treedt...
En haar reactie is ook niet echt wat je zegt spontaan te noemen als ze mag blijven.
Overduidelijk dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten