Advertentie | |
|
![]() |
|
Wooo, ik zal hem maar ff weer uppen voor hij weer naar pagina 2 verdwijnt en dan voor je het weet is ie niet meer te vinden
![]() Maar goed, ik denk dat Ferrari de dubbel pakt. De McLarens worden 8 en 9 door foute banden keuze tijdens druppelende regen. De Williamsen eindigen wel in de pnt, op plaatsen 5 en 6. Renault scoort zeer goed met een 3de plaats en Fisico heeft er ook zin in 4de. Op de 7de plaats, jawel dames en heren, onze Jos! Door de regen he, hij crosst vooruit en pakt mooi 2 pnt.
|
Verwijderd
|
Het is zo jammer dat iedereen zo positief over Minardi is. Het zou leuk zijn, maar het feit is dat ze gewoon veruit het langzaamste zijn. Met een droogweer-race worden ze echt weer laatste of vallen uit. Zie de trainingstijden. In de regen denkt meteen iedereen dat Jos punten kan pakken ofzo. De kans is wel groter, maar iedereen kan dan verassend uit de hoek komen. Want weten we hoe Alonso of Pizzonia in de regen zijn?
Naja, we zullen t zien.... |
![]() |
|
Op welke zender kijken jullie naar de F1? Vlaanderen zend de wedstrijd morgen vroeg niet uit omwille de oorlog in Irak
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En hou in godsnaam op over dat Jos-gedoe, die gast rijdt dit jaar geen punten in de staat waarin die Minardi nu is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mooie race voor Alonso ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar RTL 5 kan ik niet zomaar ontvangen..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Satteliet? ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Leuke openingsfase van de race, er gebeurde veel
![]() Wel een vuile actie van Schumi in de eerste ronde en hij kreeg de rekening gepresenteerd ![]() Jos, tja... 13e meer zat er niet in. Maar hij rijdt hem uit, das weer een pluspunt. ![]()
|
Was weer een leuke race...
![]() Wel een sh*t-actie van die Schumacher... Hij veroorzaakte het ongeluk waarin Jos uiteindelijk zijn achtervleugel bij beschadigde. Jammer dat hij de pits in moest en meteen een ronde achterstand had. ![]() ![]() ![]() Kimi en Alonso waren ![]() Toch hoop ik weer op regen over twee weken in Brazil... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Jos rijdt op dit moment volgens mij zoveel mogelijk data bij elkaar zodat het team daarmee aan de slag kan om de wagen op aerodynamisch gebied te verbeteren. Hij zal wel hopen dat hij in de punten terecht komt maar hij ziet zelf echt wel in dat dit er met dit pakket er lang niet in zit. T is gewoon goed om te horen dat hij nog heel gemotiveert is, ondanks de toch wel zeer teleurstellende seizoenstart.
|
![]() |
|
|