Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de prik van de Kaktus, was geloof ik ook een ronde.. en de rest... zie ik wel als het weer kindervakantie is, hopelijk zendt NED3 het dan weer uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Volgens mij keek ik hier altijd naar vroeger,
het was volgens mij ook een van de eerste programma's die mij deed zappen (toen nog door gewoon naar de televisie te lopen en op een knop te drukken). Die laatste ronde met het zingen van een liedje vond ik altijd vreselijk. Voor de rest, tja, 'de eerste ronde!' dat soort dingen zijn me wel bijgebleven. Maar hoe ze ooit op het idee waren gekomen om de meneer Kaktus Show opnieuw te starten ipv telekids snap ik niet... Trouwens, artikel erover, MET liedje op de achtergrond! :-) http://www.spunk.nl/artikelen/480304.html
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De Scholieren.com Tunes Quiz! Verwijderd | 314 | 27-09-2010 09:55 | |
Drugs & Alcohol |
Peyote (cactus) apekop123 | 26 | 18-05-2004 11:44 | |
De Kantine |
Welke superheld/tv- of filmfiguur zou de forummer boven je kunnen zijn? Verwijderd | 328 | 01-05-2004 10:57 | |
Films, TV & Radio |
Waar keek jij naar... Verwijderd | 99 | 29-06-2003 11:47 | |
Films, TV & Radio |
Peter-Jan Rens Verwijderd | 13 | 30-03-2002 10:10 | |
Films, TV & Radio |
ben JIJ wel eens op tv geweest??? *charm girl* | 55 | 16-02-2002 10:10 |