|
|
|
Andijvie schreef:
Hoe jij het verteld, gaat mijn hard sneller kloppen. Ik dacht namelijk altijd dat ik alleen was met mijn 'stemmen' en 'personen'. Ook de 'werelden' die jij beschrijft ken ik, alleen noem ik ze meer 'omgevingen'. Ik leef al zolang ik me kan herinneren in een groot gebouw, een soort gigantisch warenhuis, met allemaal verschillende afdelingen. Soms bevind ik me in de kelder, waar het smerig en mistig is. Daar ben ik altijd helemaal alleen en bang, bang voor 'kwade personen' en 'schreeuwende stemmen'. Ook zijn er de meer vrolijke afdelingen, waar ik vaak uren rond zwerf genietend van wat er is. Maar vaak ben ik dan erg druk, ik kan me niet concentreren op wat ik móet doen, maar ben meer bezig met genieten van kleine dingen (vogeltjes, plantjes, muziek, rust, stilte). Er zijn zo gigantisch veel afdelingen, met allerlei omgevingen... Maar het komt dus zo gigantisch overeen met wat jij vertelt. Ik vraag me af hoe lang jij dit al hebt. Heb je ook soms dat je totaal weg bent gevaagd van de realiteit? Dat je dingen ziet en hoort die er niet zijn? Wat voel je precies? voeg me anders ff toe: vleerwolfje@hotmail.com Dat praat wat gemakkelijker..
|
|
Verwijderd
Aragnabite schreef:
Mjah.. same here, maar je hebt van die mensen die willen dat niet sneppen.. )
|
|
|
|
sorry
ik wil nie hard zijn (hoor zelf ook stemmen) dat is NIET normaal zoek hulp en laat je helpen het kan jezelf doden (ik spreek uit ervaring)
|
|
Verwijderd
Ik heb daar ook wel is last van..
Als ik onrustig in mijn bed lig te woelen Stemmen dat ik weer moet snijden |
|
|
|
Aragnabite schreef:
1.Je bent niet hard sommige mensen kunnen nie tegen deze mededelingen ![]() ben je ook eerlijk tegen je psych??
|
|
ik snap niet dat mensen altijd weer zeggen: praat er met mensen over. Ikzelf bv. zou dat gewoon niet kunnen, dus wat dan?
|
|
Ow.......klinkt nou nie bepaald gezond gloof ik
|
|
Aragnabite schreef:
geknipt.. Laura geef bijna nooit een mail maar nu wel klootzak@edjuh.nl als je dr over wil praten.
|
|
Life is hel on earth...