Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]()
|
leeftijd jongen/2 +6 = leeftijd meisje
![]() dus vb. 21/2 (10.5) +6 = 16.5 en mijn vriendin is 17 ![]() dom truukje maar op zich ben ik het er wel mee eens 18 en 15 17 en 14.5 ( dat klinkt wel weer eng btw ![]() etc. 40 en 26 etc. ok beetje bullshit natuurlijk zon formule mjah
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind dit verschil dus ook echt wel kunnen. Het verschil is idd niet zo groot. Ken grotere verschillen dus ja
![]() zelf heb ik ook met een jongen van 24 gekust.. kijk dat vind ik dan net weer een tikkeltje teveel ertussen.. maarja.. ey ga ervoor!! hopelijk werkt het en heb je er veel plezier enzo aan!! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Rofl, er zijn hier ook nog mensen die het heel serieus gaan beoordelen. Waarom zou dat zijn?
Als er topics komen over een (mijns inziens veel belachelijker) leeftijdsverschil als 16-28, dan roept iedereen keurig en braaf politiek correct 'liefde kent geen leeftijd', 'gewoon ervoor gaan meid' en hierom wordt zoveel ophef gemaakt? Damn. |
![]() |
|
![]() |
nja ik ben de enige dus die vind dat iemand van 22 niet met iemand van 16 iets kan hebben (of nog erger....) Ik blijf van mening dat menig vrouwen volk nog lang niet volwassen is op de leeftijd van 16 (vergelijkend met het vrouwelijk volk op mijn school) en een man van 22 dat (over het algemeen) dus wel is..... ik vind het je reinste pedofilie (neem dat niet te hard he)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 18 en 22 kan prima. Misschien studeer je beiden en zit je in dezelfde levensfase, dan maakt het helemaal niks uit. Misschien werk je ook al beide, maakt ook niks uit. 16 en 22 is wel een duidelijk verschil echter. Al vind ik het hard om pedofilie te noemen. Ik denk dat het nogal uitmaakt in hoeverre iemand ontwikkeld is (zowel lichamelijk als geestelijk). |
![]() |
||
Citaat:
You are now 655321 and it is your duty to memorize that number. ![]() A Clockwork Orange ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Een meisje uit de omgeving was 17 toen ze een man leerde kennen, 22 jaar ouder!, ze waren verliefd en de leeftijd deed er niets toe. Later zijn ze getrouwd, ze zijn nog steeds tesamen, en dat al 13 jaar! En nog steeds gelukkig. Een goedlopende relatie is het zeker en vast. Ik zou maar niet te snel oordelen voordat je zelf zo'n dingen meemaakt. |
![]() |
|
![]() |
eerst vond ik 7 jaar verschil ook belachelijk groot.. maar nu mijn vriend dan wel ouder is maakt het me niets uit, hij is lief.. je mag zeggen wat je wilt, dat maakt me echt niet uit.. en dat er dan een aantal mensen zijn die er meteen pedofilie van maken, is wel een beetje jammer...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
vergeleken bij het leeftijdsverschil tss n vriendin v me en haar vriend en dat van jou en je vriend vind ik t perfect gaan!!
![]() ikzelf (16) hou het bij mn vriendje van 20 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Nouw..ik vind dat nog makkelijk kunnen. 5 jaartjes maar, en jullie zijn allebei volwassen, dus dan merk je er ook niej veel van. Zelf ben ik een keer op een jongen van 10 jaar ouder verlieft geweest..
![]() ![]() mja...nu ben k er al overheen ofzo..alleen k blijf ut wel een 'leuke jongen' vinden..mja.. ![]() Nouw ik stop weer... ![]() xxxxxxxxxxxxxx Regenboowg-Verow
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() -xxxxxxxxx- Verow
||
![]() |
Citaat:
Tsja.. ![]() ![]() ![]() ![]() -XxXxXxXxX- Verow
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hij is 21 , ik 17
psies etzelfde. Meisjes lopen met veel dingen toch al twee tot drie jaar voor op jongens, dus dan scheelt et maar 1 a 2 jaar. oooowww ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vreselijke dromen over vriendje lief justmexi | 13 | 27-06-2012 17:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Psychologie |
Diepongelukkig.. -Melody- | 41 | 25-10-2004 17:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij. Isa | 67 | 01-08-2004 09:43 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |