Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 19:11
zwaargaar
zwaargaar is offline
Nja
Nogal kut... we krijgen het condoom dus niet om... om de een of andere reden lukt het gewoon niet dat ding rondom mn lul af te rollen... en dan ben je zo lang aan het friemelen dat "hij" niet meer stijf is dus moet je eerst daar weer voor zorgen en dan wil die nog steeds niet afrollen.
Please help, want dit is echt klote.

En zwaar gaar.
bloos
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:14
Qimm
Qimm is offline
ik zou zeggen, ga eerst es een paar keer oefene op een banaan om er handigheid in te krijgen!
Oud 10-03-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 10-03-2003 @ 20:14:
ik zou zeggen, ga eerst es een paar keer oefene op een banaan om er handigheid in te krijgen!
en daarna op jezelf als zij er niet bij is
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:18
zwaargaar
zwaargaar is offline
hehe, hmm... oke, goed plan
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
zwaargaar schreef op 10-03-2003 @ 19:18:
hehe, hmm... oke, goed plan
slimme ideen zijn wel makkelijk te verzinnen maar altijd zo van 'oooh ja tuurlijk Dat ik DAAR nou niet aan gedacht heb!'
Oud 10-03-2003, 19:20
poesiefox
poesiefox is offline
De truc is om hem eerst maar eens om die rand van je eikel heen te krijgen. Maak daarvoor van je duim en wijsvinger een cirkeltje, zodat je het condoom recht naar beneden kunt duwen, dan gaat hij niet schuin en steeds eraf.
Oud 10-03-2003, 19:24
zwaargaar
zwaargaar is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-03-2003 @ 20:19:
slimme ideen zijn wel makkelijk te verzinnen maar altijd zo van 'oooh ja tuurlijk Dat ik DAAR nou niet aan gedacht heb!'
Precies

Citaat:
poesiefox schreef op 10-03-2003 @ 20:20:
De truc is om hem eerst maar eens om die rand van je eikel heen te krijgen. Maak daarvoor van je duim en wijsvinger een cirkeltje, zodat je het condoom recht naar beneden kunt duwen, dan gaat hij niet schuin en steeds eraf.
Ok, zal et ook eens proberen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:24
G.T.C.
G.T.C. is offline
kreeg zij em ook niet om dan?
Oud 10-03-2003, 19:31
zwaargaar
zwaargaar is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 10-03-2003 @ 20:24:
kreeg zij em ook niet om dan?
Nee vervelend hoor, geloof me
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:25
paco
paco is offline
te klein de condoom? had ik ook, heb de grote maat moeten kopen, toen ging prima...
Oud 10-03-2003, 21:48
Verwijderd
heeft mijn vriend ook, en als ie t al om krijgt knappen ze met bosjes tot nu toe niks goed gevonden wat echt helpt
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:59
Unexplained
Unexplained is offline
1) Zorg dat je piemel goed hard is.
2) Trek je voorhuid over je eikel heen. Het condoom komt zeg maar 'tussen' je eikel en je voorhuid.
3) Houd met duim en wijsvinger het tuutje vast zodat er geen lucht inzit. Doe je dit niet goed, dan kan een condoom knallen.
4) Leg het condoom op je eikel en rol het voorzichtig af met je andere hand. Blijf het uutje vasthouden totdat 'ie er een goed eind overheen zit.
5) Zorg ervoor dat het condoom ver genoeg is afgerold. Maar ook niet tever, want dan gaat 'ie 'terugrollen'.
6) Enjoy!

Ohja, ik ga er vanuit dat je een apparaat van normaal formaat hebt. Zo niet, zorg dan voor een condoom dat bij jou past. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de Durex Natural (groene pakje) en Top safe (hoewel die wat stinkt).
Oud 11-03-2003, 07:42
Hukkie
Hukkie is offline
Je kunt ook een vrouwencondoom gebruiken (bij haar natuurlijk) maar die ritselen wel ENORM. Net van die boterhamzakjes of groentezakjes van de supermarkt
Oud 11-03-2003, 09:52
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 11-03-2003 @ 08:42:
Je kunt ook een vrouwencondoom gebruiken (bij haar natuurlijk) maar die ritselen wel ENORM. Net van die boterhamzakjes of groentezakjes van de supermarkt
lachwekkend
Oud 11-03-2003, 16:51
Verwijderd
heh ik had er een met glijmiddel aan 2 kanten, johhh dat werkt...

(vraag me niet hoe dat komt, hij zat ECHT niet verkeerd om)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:13
zwaargaar
zwaargaar is offline
Citaat:
paco schreef op 10-03-2003 @ 22:25:
te klein de condoom? had ik ook, heb de grote maat moeten kopen, toen ging prima...
mja, was vandaag bij de drogist... hadden ze dus alles maar in een maat, en bij de andere drogisten ook... dus aan het eind vroeg ik het maar, zo van "ik moet een grotere maat" maar die vrouw zij dat dat niet bestaat, althans niet meer, dus ja dus ja.... hmm... waar haal jij ze vandaan dan?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:38
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
zwaargaar schreef op 25-03-2003 @ 22:13:
mja, was vandaag bij de drogist... hadden ze dus alles maar in een maat, en bij de andere drogisten ook... dus aan het eind vroeg ik het maar, zo van "ik moet een grotere maat" maar die vrouw zij dat dat niet bestaat, althans niet meer, dus ja dus ja.... hmm... waar haal jij ze vandaan dan?
er is volgens mij ook maar 1 maat hoor. Ik vond het al zo raar dat iedereen zei dat je maar is een maat groter moest kopen. Durex heeft ze sowieso niet.
Maar ja....paco heeft ze blijkbaar wel ergens kunnen kopen, dus misschien kan hij het je vertellen
Oud 25-03-2003, 21:40
zwaargaar
zwaargaar is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 25-03-2003 @ 22:38:
er is volgens mij ook maar 1 maat hoor. Ik vond het al zo raar dat iedereen zei dat je maar is een maat groter moest kopen. Durex heeft ze sowieso niet.
Maar ja....paco heeft ze blijkbaar wel ergens kunnen kopen, dus misschien kan hij het je vertellen
ik hoop het... heb nu al bijna zo'n heel pakje van 12 er doorheen gestanst zonder dr nog een om gehad te hebben, hoow
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:11
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
zwaargaar schreef op 25-03-2003 @ 22:40:
ik hoop het... heb nu al bijna zo'n heel pakje van 12 er doorheen gestanst zonder dr nog een om gehad te hebben, hoow
daar word je niet echt vrolijk van nee
Oud 25-03-2003, 22:14
Verwijderd
xxl condooms van condomi al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 09:23
zoetje
zoetje is offline
Volgens mij is ook de enige oplossing het op 1 of andere voorwerp oefenen zoals een banaan of een fles of zo.
Koop ook wat grotere condooms, veel kans dat het dan wel gaat lukken!
Oud 26-03-2003, 11:11
poesiefox
poesiefox is offline
Die zwarte van Durex, XL, die zijn toch wat groter?En de Avanti hebben ook een aangepaste pasvorm?(paars doosje)
Oud 26-03-2003, 12:29
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
het kan zijn dat je gewoon een groter condoom nodig hebt.. probeer de Comfort van Durex is..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 10-03-2003 @ 20:14:
hij kan het toch ook oefenen met zijn eigen lul? hij hoeft toch niet perse een banaan te gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:32
zwaargaar
zwaargaar is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 26-03-2003 @ 12:11:
Die zwarte van Durex, XL, die zijn toch wat groter?En de Avanti hebben ook een aangepaste pasvorm?(paars doosje)
Waar haal je die dan? Heb gevraagd, ze hadden maar 1 maat
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:32
zwaargaar
zwaargaar is offline
Citaat:
bertbart schreef op 26-03-2003 @ 17:27:
hij kan het toch ook oefenen met zijn eigen lul? hij hoeft toch niet perse een banaan te gebruiken?
mja... om allerlei voorwerpen lukt het ook wel
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:37
Vinzz
Vinzz is offline
blijven oefenen .. het lijkt me sterk dat ie echt te groot is voor ene "gewoon" condoon ..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:21
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
zwaargaar schreef op 26-03-2003 @ 18:32:
mja... om allerlei voorwerpen lukt het ook wel
Ahaaa, grote eikel zeker, met een flinke rand. Of juist klein eikeltje en een dik middenstuk. Niet recht dus. Hmmm. Dan kom je eigenlijk een hand tekort...

Wat gaat er steeds mis? Bij de eerste centimeter al? Schiet het ding scheef?

En samenwerken? Leer je al bij sesamstraat. Kans is wel groot dat-ie dan juist scheurt.
Oud 26-03-2003, 18:25
zwaargaar
zwaargaar is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 26-03-2003 @ 19:21:
Ahaaa, grote eikel zeker, met een flinke rand. Of juist klein eikeltje en een dik middenstuk. Niet recht dus. Hmmm. Dan kom je eigenlijk een hand tekort...

Wat gaat er steeds mis? Bij de eerste centimeter al? Schiet het ding scheef?

En samenwerken? Leer je al bij sesamstraat. Kans is wel groot dat-ie dan juist scheurt.
Mja, redelijk grote eikel idd... daar krijg ik m niet over heen. Doet zelfs pijn... Idd bij de eerste cm al. Nee, hij schiet niet scheef, maar het gevoel is zo verrot dattie gelijk niet stijf meer is (*sigh*)... nja met samenwerken hetzelfde liedje
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:54
Verwijderd
Het schijnt dat kruidvat-condooms wijder en rekbaarder (en goedkoper) zijn dan Durex, en even veilig... ik weet niet of die dan niet ook dikker zijn oid. Er zijn igg bij de meeste drogisten meerdere soorten condooms, tenminste in 'mijn' etos is een keurig rekje met minstens vijf soorten Durex (avanti, topsafe, fiesta, gaysafe en elite iig... en misschien nog meer, want ik weet niet of de 'gewone' ook in dit rijtje zaten)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:16
poesiefox
poesiefox is offline
Het is wel een luxe probleem he? Ik vind het inderdaad lastig om hem om die eikel heen te krijgen, dan moet ik echt even kracht zetten, en daar wordt hij ook even minder stijf van, maar als hij eenmaal achter de rand zit, is het verder afrollen en klaar.

Ik rol hem eerst een paar slagjes af, dat helpt. Niet te veel.De flap leg je dan plat op de eikel, tuutje ontluchten, en dan trek je de opgerolde rest zo over de rand. Ik maak dan ook wel eens een klauwtje en duw het condoom met mijn vijf vingertoppen van de ene hand recht naar beneden en terwijl ik dat vasthou, rol ik hem af met duim en wijsvinger in een ringetje van de andere hand. Dan schiet hij niet steeds scheef.

Maar zelf is mijn vriend toch handiger, hij vindt het alleen spannender als ik het doe.

Regels voor berichten