![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
1) Zorg dat je piemel goed hard is.
2) Trek je voorhuid over je eikel heen. Het condoom komt zeg maar 'tussen' je eikel en je voorhuid. 3) Houd met duim en wijsvinger het tuutje vast zodat er geen lucht inzit. Doe je dit niet goed, dan kan een condoom knallen. 4) Leg het condoom op je eikel en rol het voorzichtig af met je andere hand. Blijf het uutje vasthouden totdat 'ie er een goed eind overheen zit. 5) Zorg ervoor dat het condoom ver genoeg is afgerold. Maar ook niet tever, want dan gaat 'ie 'terugrollen'. 6) Enjoy! Ohja, ik ga er vanuit dat je een apparaat van normaal formaat hebt. Zo niet, zorg dan voor een condoom dat bij jou past. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de Durex Natural (groene pakje) en Top safe (hoewel die wat stinkt).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja....paco heeft ze blijkbaar wel ergens kunnen kopen, dus misschien kan hij het je vertellen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat gaat er steeds mis? Bij de eerste centimeter al? Schiet het ding scheef? En samenwerken? Leer je al bij sesamstraat. Kans is wel groot dat-ie dan juist scheurt.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het schijnt dat kruidvat-condooms wijder en rekbaarder (en goedkoper) zijn dan Durex, en even veilig... ik weet niet of die dan niet ook dikker zijn oid. Er zijn igg bij de meeste drogisten meerdere soorten condooms, tenminste in 'mijn' etos is een keurig rekje met minstens vijf soorten Durex (avanti, topsafe, fiesta, gaysafe en elite iig... en misschien nog meer, want ik weet niet of de 'gewone' ook in dit rijtje zaten
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is wel een luxe probleem he? Ik vind het inderdaad lastig om hem om die eikel heen te krijgen, dan moet ik echt even kracht zetten, en daar wordt hij ook even minder stijf van, maar als hij eenmaal achter de rand zit, is het verder afrollen en klaar.
Ik rol hem eerst een paar slagjes af, dat helpt. Niet te veel.De flap leg je dan plat op de eikel, tuutje ontluchten, en dan trek je de opgerolde rest zo over de rand. Ik maak dan ook wel eens een klauwtje en duw het condoom met mijn vijf vingertoppen van de ene hand recht naar beneden en terwijl ik dat vasthou, rol ik hem af met duim en wijsvinger in een ringetje van de andere hand. Dan schiet hij niet steeds scheef. Maar zelf is mijn vriend toch handiger, hij vindt het alleen spannender als ik het doe.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Niet ongesteld? Zwanger? Starc | 7 | 25-03-2008 16:57 | |
Seksualiteit |
eerste keer, met condoom miss kittie | 11 | 15-08-2007 11:25 | |
Seksualiteit |
Condoom gaat niet om Ernie | 22 | 15-11-2003 21:11 | |
Seksualiteit |