Advertentie | |
|
![]() |
|
Ligt er aan wanneer ... als het warm is zijn waterijsjes heel lekker, en dan zijn alle smaken wel lekker (nou ja, behalve citroen dan, die hoef ik niet zo), van roomijs meestal ook fruitsmaakjes, tiramisu kan ook heel lekker zijn ... iig geen chocola, heb ik een aversie tegen.
|
IJS
![]() ![]() ![]() Ik ben al van jongs af aan gek op citroenijs, vroeger at ik alleen dat. Maar ik hou ook erg van straciatella, en tirmamisu. Eigenlijk vind ik bijna alle smaken ijs wel lekker, als het maar een beetje goed ijs is en niet van dat chemische spul. En Ben & Jerry en Hagendasz zijn idd ook goed te doen ![]() ![]()
|
Appel-Crunch van de albert heijn vind ik erg lekker. Aarbei (geloof ik) van Hertog ook. Van gewoon schep-ijs vind ik pistache een hele lekkere smaak. En natuurlijk is de cranberry sorbet van 'De Koffiemolen' op Terschelling (Formerum) ook niet te versmaden.
|
Ik heb maandag kokos ijs gegeten, dat is lekker. Ik had een bolletje besteld. Dus ik krijg zo'n horentje met een bolletje erop en een ander bolletje ertegenaan geplakt en daaraan zat nog zo'n wafeltje. En dat alles voor 60 eurocent. Van de ijscoman die vlak voor onze school staat!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: het ijs dat het oude vrouwtje in Hulsberg maakt is ook erg lekker, ze gaat vast binnenkort weer open, je moet er nog steeds naar toe met Rik ![]() |
![]() |
|
ik was ooit in amsterdam en daar vrat ik een perenijs van ongeveeer 5 gulden met slagroom.. lekka!
zit in de omgeving van het museumplein, of zat, want tis al zeker 8jaar geleden
|
T liefste caramel (en dan ook met stukjes caramel) en Mint (met stukjes mint chocola) Vooral het ijs bij van der Poel in Hengelo is superlekker!!!! Ze hebben ook al heel wat prijzen voor hun ijs gehad
![]() Echt Jammiejammie ![]() En van der Poel komt naast pinokkio op de oude markt te zitten in Enschede ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ijs van Co
het lekkerste ijs dat er is ![]() verder vind ik qua smaken stracciatella en chocola wel erg lekker
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Naam ava en sig topic Verwijderd | 500 | 06-10-2008 15:09 | |
Eten & Drinken |
Wat is je favoriete ijsje? Rodion | 90 | 20-07-2006 22:19 | |
Lifestyle |
Ik heb vandaag Desperate Housewives gekeken. Verwijderd | 500 | 23-11-2005 13:49 | |
De Kantine |
het-stel-een-vraag-topic 2 Ketjing | 495 | 04-08-2003 14:04 |