Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 14:44
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
vriendin vingeren...eerste keer
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:15
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Goh, dat was een paar dagen geleden.. met me huidige vriendin (na die avond/nacht).. eindfeest school... Ergens in een donker hoekje op het "studieplein" verscholen wat "studie gedaan" ..
En het ergste was dat een leerling van de organisatie met een rode kop kwam vertellen dat we hier niet mochten zijn..
Oud 04-07-2002, 20:42
substantial
substantial is offline
pff, tis eigenlijk elke keer wel mooi geweest.
maarrem een uitgebreide massage wat uitliep op sex was wel kjoet
maarja
zolang het maar speciaal blijft, en romantisch

naar mijn mening kun je ook gewoon sex hebben zonder het romantische erbij, en dat vind ik dan weer niet leuk.
Oud 06-07-2002, 10:22
Verwijderd
heej zusje jij zo'n topic

maargoed elke ervaring was mooi
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:59
Dagusti
Dagusti is offline
Taj eerste keer was wel zwaar romantisch enzo, maarja was beetje jammer dat het niet echt lekker ding bij haar. Deed beetje pijn maarja. Was wel zwaar romatisch. Denk dat de beste keer nog moet komen, en zeker weten dat die met mijn huideige vriendin gaat komen
Maareuh tot nu toe? Denk de keer met kerst. De nacht dat het sneeuwde. We alleen thuis waren. Na een leuke dag bij haar naar mij toe gingen. Na de hond uitlaten naar boven zijn gegaan met een wiskey en een baileys. En daar een massage plaatsvond die uitliep op iets wat iets actiever is dan een massage
Oud 09-07-2002, 13:59
Dagusti
Dagusti is offline
BTW vingeren en beffen enzo zijn eigenlijk ook altijd wel zwaar vrolijk
Oud 11-03-2003, 10:52
Verwijderd
mijn eerste keer was vorig jaar maar het was wel gelijk de beste.... heb darana niet veel anderen gehad.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 11:05
Lievelotje
Lievelotje is offline
De eerste keer dat ik gebeft werd... Toen heb ik letterlijk de kleren van mun lijf gescheurd van geiligheid...
Oud 11-03-2003, 11:07
Verwijderd
nou das misschien wel wat overdreven.... denk je niet
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 11:15
Lievelotje
Lievelotje is offline
Nee sorry, ik had een zomerjurkje aan dat aan de voorkant dichtgeknoopt was en daar zaten nadien geen knopen meer aan...
Oud 11-03-2003, 11:25
Verwijderd
ah vandaar
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 12:29
Verwijderd
Citaat:
heliosuperjos schreef op 11-03-2003 @ 11:52:
mijn eerste keer was vorig jaar maar het was wel gelijk de beste.... heb darana niet veel anderen gehad.
Wat een lieve up. Ik was helemaal vergeten dat dit topic nog bestond.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:19
mariekegirl
mariekegirl is offline
tja zoveel ervaring heb ik niet,
maar tot nu toe was mijn mooiste en lekkerste ervaring toch echt dat ik gebeft werd
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:31
Joosie
Joosie is offline
Een trio met een vriendin van mijn vriendin...
Waren alledrie dronken maar was toch wel erg fijn!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:18
poesiefox
poesiefox is offline
Toen we heet en heftig bezig waren en ons plotseling realiseerden dat dit HET was. Dit was HEM! Dit is echt, dit is liefde. Wat er dan door je heengaat, dat is 100.000 orgasmes tegelijk, maar dan voel je ze in je hart.
We gingen volledig in elkaar op, de tijd stond stil, de wereld bestond niet meer, en ik dacht: ik wil een kind van je. Van jou. Ik wil jou, helemaal, en voor altijd. Ik wil alles met je. Ik doe alles voor je. Ik ben er voor je. Ik ben van je.
Omdat we dat allebei op hetzelfde moment voelden, versmolten we samen tot een ziel.

Dat is meer dan sex. Sex is dan een uiting, van wat je voelt, en dan nog schiet het tekort.
Oud 11-03-2003, 22:33
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-03-2003 @ 15:18:
Toen we heet en heftig bezig waren en ons plotseling realiseerden dat dit HET was. Dit was HEM! Dit is echt, dit is liefde. Wat er dan door je heengaat, dat is 100.000 orgasmes tegelijk, maar dan voel je ze in je hart.
We gingen volledig in elkaar op, de tijd stond stil, de wereld bestond niet meer, en ik dacht: ik wil een kind van je. Van jou. Ik wil jou, helemaal, en voor altijd. Ik wil alles met je. Ik doe alles voor je. Ik ben er voor je. Ik ben van je.
Omdat we dat allebei op hetzelfde moment voelden, versmolten we samen tot een ziel.

Dat is meer dan sex. Sex is dan een uiting, van wat je voelt, en dan nog schiet het tekort.
Oud 12-03-2003, 01:11
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 24-06-2002 @ 16:44:
Verwend worden door 2 dames is denk ik wel 1 der leukeren.
En een paar weken geleden waar een aantal planken uit de latten bodem zijn geknapt
Dude wat leest mijn oog? Je was er toch tegen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:11
Verwijderd
De laatste keer (gisterochtend, we hadden de eerste twee uur vrij)... want bijna elke keer is beter dan die daarvóór
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:21
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Thutshui schreef op 23-06-2002 @ 22:19:

Eeehm, in een verlaten weiland was heel fijn en apart...
wat een koel idee
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:22
Yohst
Yohst is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 23-06-2002 @ 22:08:

'ervsring' moet zijn: 'ervaring'
Je vergeet een .
Oud 12-03-2003, 14:25
KiMZz
KiMZz is offline
De allereerste keer dat we een hele erge ruzie hadden... Toen we het hadden goedgemaakt was de sex ZO goed, echt superlief en zacht enzo, heel fijn
Oud 12-03-2003, 19:26
Go
Go is offline
Citaat:
DarkRaven schreef op 04-07-2002 @ 15:18:
mijn mooiste ervaring op sex-gebied ? die kan ik me niet herinneren
Misschien moet je je geboortedatum even wijzigen...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:16
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
uhm.. in het water

(dat was trouwens wel in het openbaar *bloos* )

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:21
Diovai
Diovai is offline
`Ze zoog me hard met haar zachte Italiaanse lippen en trok me erbij af totdat ik pulserend klaarkwam in het gezicht`

Dat ik bovenstaande fantasie voor het eerst had bij het mooiste Italiaanse meisje van de school en toen pulserend, heerlijk klaarkwam, na me anderhalf jaar ingehouden te hebben over zo'n Goddelijkheid te fantaseren!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:31
hiddeninside
hiddeninside is offline
Nou mijn mooiste ervaring is nog steeds die mooie verrassing van mijn vriend toen ik binnen kwam dat heel zijn kamer vol stond met kaarsjes en hij met een roos op zijn bed op mij lag te wachten en we toen met een mooi romantisch muziekje op de achtergrond eeehhh............. laten we zeggen van elkaar hebben genoten . dikke kus hiddeninside
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:16
Verwijderd
De laatste keer, omdat het ook echt duidelijk de allerlaatste keer was en eigenlijk al niet mocht gebeuren. De sex was niet eens het mooiste, meer het vasthouden, het gevoel hebben in elkaar te smelten...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 13:57
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-06-2002 @ 23:59:
Op sex gebied? Euh... Hm.... stel niet van die moeilijke vragen, eh! Het zal wel iets met zoenen zijn Die paar jongens waarmee ik verder ben gegaan konden er niet veel van
Beantwoord niet van die moeilijke vragen
Oud 27-03-2003, 14:28
Verwijderd
de keer dat het tussen mn vriedn en mij gebeurde met onwijs veel liefde...(normaal ook wel, maar dit was niet van de lust owso). een btje zoals je in een film ziet..heel mooi en lief enzo..

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:30
Verwijderd
idd zoiets wat poesiefox zei.. gewoon onwijs speciaal
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:42
!!0p3n
!!0p3n is offline
Citaat:

"Union in heart, called love, brings union in body, called sex, and when this brings union in spirit, it is called Tantra."

Wow!! Je hebt het ervaren?! Onwijs zeg! Soooooo kewl!!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:59
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
!!0p3n schreef op 27-03-2003 @ 23:42:
"Union in heart, called love, brings union in body, called sex, and when this brings union in spirit, it is called Tantra."

Wow!! Je hebt het ervaren?! Onwijs zeg! Soooooo kewl!!
Ik vermoedde al dat het iets heel bijzonders moest zijn, iets heel zeldzaams.
Het was echt de grootste 'kick' die ik ooit in mijn leven gehad heb.

Maar hoe bijzonder is het nou werkelijk, dat tantra? Maakt iedereen het wel eens mee? En wat zegt het over jou en die partner?
Oud 28-03-2003, 07:55
!!0p3n
!!0p3n is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-03-2003 @ 23:59:

Maar hoe bijzonder is het nou werkelijk, dat tantra? Maakt iedereen het wel eens mee? En wat zegt het over jou en die partner?
Wel, dat jullie het hebben ervaren zonder dat je van tevoren wist wat het was, vind ik redelijk bijzonder (maar ik ben geen expert voor de duidelijkheid). Ik ben er eerlijk gezegd jaloers op, ik heb ervoor moeten oefenen en leren! Het vergt zo ongelooflijk veel liefde en overgave dat er genoeg mensen zijn die het nooit in hun hele leven beleven. En dat zegt, om je 3e vraag te beantwoorden, samen met het feit dat je het spontaan hebt beleefd, heel wat over jullie relatie. Blijkbaar is er genoeg vertrouwen en liefde tussen jullie twee om........ aw crap moet ik dit echt zeggen?...... Voorbij de sex te gaan, de fysieke wereld te onststijgen, je sensuele spiritualiteit te herkennen, ride the cosmic waves, expierencing the divine and achieving enlightment.........Jaja! Ik weet hoe het klinkt! En Neenee! Ik ben geen zweverig figuur! Ik verwacht aardige wat sceptische replies , Maar hee, het is mystiek het valt bijna niet te definieren, it's beyond sex, je moet het ervaren, het is gevoel, geen logica!

Citaat:
Dat is wat ik bedoel!

In elk geval, als jij en je partner er open voor staan (en dat is een redelijk belangrijke vereiste!), zou je er een boek ofzo over kunnen halen, of natuurlijk googlen op tantra, zat info. Stel je voor, je kunt het leren en vaker beleven, de moeite waard toch, poesiefox? Vertrouw me het verandert je hele leven, voor altijd.......

Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 08:04.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 16:31
2love&hate2live
2love&hate2live is offline
Citaat:
sicilion schreef op 23-06-2002 @ 16:43:
mm de mijne das lang nadenken......

denk dat van een paar dagen gele twas uit met me ex en na de verzoening bestwel goeie sex gehad voor zover je het sex kunt noemen ....

*WHIEUW HET IS WEER AAN *
En dat zegt flora, de maagd...........
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 17:24
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 23-06-2002 @ 23:27:
Wat is het toch fijn dat we het bij jou zeker weten.
heh, owned
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 17:51
Qimm
Qimm is offline
..het mooiste... Hmz.

Het is niet zo zeer wat er gebeurd is maar hoe zeker ik me voelde, hoe goed het voelde. Het gevoel hebben dat iemand echt veel om je geeft... heel apart
Oud 14-06-2003, 18:32
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
2love&hate2live schreef op 14-06-2003 @ 17:31:
En dat zegt flora, de maagd...........
whahahaha jij weet dus nix mij van mij!
Oud 14-06-2003, 18:56
Maddan
Maddan is offline
geen id

ik wou wel iets posten

ik denk de tweede keer (muhaha)
Oud 14-06-2003, 20:48
Kwaxor
Kwaxor is offline
Mjah uuuh... vanaf 4 uur smiddags na school tot en met 2 uur snachts bezig zijn met van alles en nog wat... en toen we ff naar beneden kwamen om te eten zeiden mn ouders 'bobby wat zit je haar in de war!'

Offff.. je vriendin een week niet zien en dan allebei ZOOOO geil zijn... oeh... dat was echt de beste sex everrrrr
Oud 18-06-2003, 09:05
liefkindje
liefkindje is offline
ik denk een van de eerste keren dat ik me vriend ging aftrekken. Ik wist niet precies hoe dus vroeg ik hem om mij te helpen, mijn handje onder zijne erover heen en samen naja.. haha was echt heel bijzonder..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 09:38
Knoop
Knoop is offline
met een aardig aangeschoten vriendin....
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 08:43
Rioto
samen met mn rechterhand
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 18:04
Verwijderd
2 seconden geleden met mijn linker
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:57
fruitvliegje
fruitvliegje is offline