| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Engels, gewoon een beetje tektverklaren en je hebt het wel weer gehad. Ik zie op tegen biologie. Niet dat het moeilijk is, maar het is zo veel!!!
|
|
||
|
Citaat:
Maar als je iid denkt niet te hoeven leren
|
|
|
|
Engels vond ik vorig jaar het makkelijkst (8 op eindlijst), had er ook nix meer aan gedaan voor het examen.
Dit jaar doe ik 2 certificaten, nm. sk en na, waarvan sk toch zeker wel het makkelijkst is. Het scheelt wel dat ik nu ook HBO doe + daarbij nog 2 certificaten, aangezien ik nu veel overlap heb van zowel schei- als natuurkunde. Maar we zullen zien. |
|
|
|
|
|
Engels, dat is het lezen van een paar teksten en het beantwoorden van (doorgaans) niet al te moeilijke vragen.
Zul je net zien: is het examen van dit jaar abnormaal moeilijk
|
|
|
|
Makkelijkste: Biologie
Moeilijkste: Engels ![]() Hierboven lees ik dat veel van jullie engels makkelijk vinden, ik niet. Weet je hoe erg teksten lezen is. Want ik begrijp niet echt wat ik precies lees. Biologie is volgens mij echt heel makkelijk, dat zijn tenminste nog plaatjes. Plaatjes zijn makkelijker te onthouden dan woorden. Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 21:51. |
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eindexamens 2013 |
[HAVO] Examen normering Biologie ? Jamie-W | 2 | 31-05-2013 00:09 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederland discrimineert met integratie-examen' Gatara | 81 | 18-05-2008 00:15 | |
| Algemene schoolzaken |
[Stelling] De Tweede Fase maakt slagen makkelijker Femic | 26 | 18-01-2005 19:22 | |
| Eindexamens 2003 |
Moeilijkse/makkelijkste examen? HereIAm | 78 | 03-06-2003 11:44 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Examen 2001-2002 latijn was te makkelijk Optima | 6 | 15-09-2002 12:52 | |