Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
k geloof wel dat je sex zonder liefde kan hebben. NOG beter is misschien liefde zonder seks. (hmm, hoewel????)
Een relatie waar heel de tijd alles om sex draait, of dat t daar elke keer op uitkomt das ook egt nix. Als je met iemand kan lachen, je echt prettig bij iemand voelt enz enz........kan liefde ijglijk geen obstakel vormen voor sex, lust. Maar t blijft oppassen dat t nie alleen lust is........
||
Citaat:
![]() Bij mijn huidige vriendin, waar ik smoorverliefd op ben, had ik dat alleen ff int begin. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hoe vaker ik dit soort dingen lees, des te meer kom ik erachter dat ik gewoon nog nooit een jongen ben tegengekomen die écht gek op me was en écht heel veel van me hield.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er spelen ontieglijk veel andere factoren mee, zoals bijvoorbeeld stress op het werk. Ik persoonlijk heb er gewoon niet altijd behoefte aan. Vaak is het gewoon fijn om lekker tegen elkaar aan te liggen en aan niks te denken. Tsja, zo ben ik nou eenmaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een relatie moet je aan werken. Neuken kan je biologisch gezien met iedereen wel.
Ik heb nu een vriendin. (zij is 15 ik wordt in juli 18) en ik wil eerst eens iets opbouwen voor we verder gaan. (zo zie ik het tenminste ![]() Maar goed, ik bedoel. Seks zonder relatie kan wel. Als je elkaar aanvoelt en er verder niks aan koppelt. Ik bedoel dat je niet door de sex ineens een relatie met elkaar moet beginnen want alleen een relatie daarvoor gaat mis. Gewoon een fuck-buddy kan makkelijk ![]() Net zoals andersom ook moet kunnen. (en eigenlijk noodzaak is want als je van plan bent lang bij iemand te blijven kun je beter even de lust bedwingen en iets opbouwen voor je dadelijk je hele relatie laat drijven op de lust)
|
![]() |
Een relatie zonder sex is vreemd want sex&liefde is juist hetgene wat de band sterker maakt.
Als je niet weet wat liefde en sex samen is, dan kan je makkelijk een relatie zonder sex hebben (geldt in het algemeen) maar eens je weet wat het is, dan kan je gewoon niet meer zonder! Sex zonder liefde kan maar niet bij mij, ik zou me vlug "gebruikt" voelen en me dus schuldig voelen. |
![]() |
|
Haha, ik heb zo iets raars nog nooit gehoord:
Veel mensen twijfelen er juist aan of seks zonder liefde kan (het kan best, vind ik ![]() Liefde maakt het alleen maar mooier. Als het niet alleen lust is, maar nog een speciaal gevoel erbij... das echt 10 x beter dan seks zonder liefde!
|
Ik denk dat als je puur voor het genot gaat, dat je dan eerder aan jezelf denkt, als jij er gewoon lekker van geniet enzo.. zorgen dat je zelf aan je trekken komt
En als je seks hebt met degene waar je van houdt enzo dan hou je denk ik ook rekening met de ander, zorg je dat die er ook van kan genieten, en ben je op een andere manier bezig met seks.. Alsof je er dan meer bij nadenkt ofzo.. ![]() Ikzelf ga er niet zo voor denk ik, ik vind dat het wel moet kunnen hoor.. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 13:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je het meemaakt zul je er zeker en vast anders over denken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
maarja iedereen heeft toch wel eens dat hij/zij iemand niet verliefd is op een persoon, maar wel zeer sexueel aangetrokken voelt tot die persoon?
ikzelf ga meestal niet achter diegene aan in dat geval, als er dus niet ook liefde achter zit, maar toch, voor sommige mensen kan sex zonder liefde ook ok zijn dus
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maarjah, dat was dan ook niet de meest geweldige relatie ever, misschien gaat het met mn vriendje nu beter. (dikke kans) ![]()
|
![]() |
liefde en seks spelen samen.....als je egt van iemand houd dan komt de seks vanzelf en dan is de seks ook meestal beter omdat er gevoelens bij zijn.....ik heb gewacht totdat ik diegene vond waarvan ik zeker wist dat hij the one was......en dat is me gelukt en alles gaat perfecto!na de seks heb ik het gevoel dat onze relatie alleen maar beter word......dat we steeds meer van elkaar gaan houden.....dus......liefde vormt zeker geen obstakel bij de seks!
|
![]() |
|
Tsja, ik vraag me ook wel eens af of het niet gewoon beter is seks en liefde als twee aparte dingen te zien en het ook los van elkaar te beoefenen... er zijn voors en tegens, zoals altijd. Ik kom er niet uit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
Seksualiteit |
Is seks slecht? Nona | 35 | 30-12-2003 18:36 | |
Seksualiteit |
A-seksueel? Linda | 63 | 15-01-2002 22:28 |